Als je bij kazaa regelmatig 'find more sources..' aanklikt gaat het downloaden een stuk sneller.
Bestaat er een progje om dit te automatiseren?
Bestaat er een progje om dit te automatiseren?
Verwijderd
Danke schonOp zaterdag 20 april 2002 13:51 schreef Super Grover het volgende:
Na het zien van de source van morpheusX (wat een brakke code is dat) heb ik er zelf eentje geschreven:
http://home.kabelfoon.nl/~amvelden/FTACCEL.exe
de refresrates kunnen dmv commandline parameters (i en r) van de default 5 minuten en 2 seconden afgehaald worden
FTACCEL.exe -r 600 -i 5
-r 600 => Totale refresdelay van 10 minuten
-i => Delay between items 5 seconden
Ik wil ook nog een stuk code schrijven zodat kazaa automatisch opgestart wordt (evt in de background) maar das nog een todo...
Verwijderd
Verwijderd
Het proggie lijkt goed zijn werk te doen.Op zondag 21 april 2002 20:05 schreef Super Grover het volgende:
Nieuwe versie gemaakt en geupload:
Kazaa (of kazaalite) wordt nu automatisch opgestart als ie nog niet draait
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Gewoon rösti
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
PSN: DutchTrickle PVoutput
Je kan beter even een snelkoppeling maken en daarin de parameters zetten (achter 'target').Op zondag 28 april 2002 09:14 schreef AgeOfPAnic het volgende:
Ik heb nu met de commandprompt in Windows XP Pro gewoon het bestandje opgestart om de parameters aan te passen. Is dat de goede manier?
Gewoon rösti
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
OMFGOp dinsdag 30 april 2002 01:42 schreef arjanscholl het volgende:
Bij KaZaAlite 1.6.1 zit het standaard bijgeleverd
OMG, LOLOp dinsdag 30 april 2002 02:22 schreef Maverick het volgende:
[..]
OMFG
dat progje dat ze erbij leveren is door MIJ gemaakt!
ik heb morpheusX aangepast, en nu hebben ze die zomaar gepakt, rechtsklik maar eens op het icoon in de systray, dan zie je nog morpheusX staan, dat kreeg ik niet veranderd
het progje staat op mijn eigen webspace http://members.home.nl/d.hagenaars/kazaaliteplus.exe
op hun site kan ik ze hierover niet mailen, weet iemand een mail adres?
Verwijderd
Als ik alleen jouw proggie opstart, start ie Kazaa niet mee op. En hij zou het wel moeten doen volgens jou. Andersom werkt het ook niet btw.Op donderdag 09 mei 2002 14:18 schreef Super Grover het volgende:
Zijn er toevallig nog bugs in mijn progsel gevonden of bepaalde feature wensen? Of betere soortgelijke proggies ontdekt...
1.5, ik heb er het één en ander handmatig uitgebeugeld, misschien dat het daar aan ligt.Op donderdag 09 mei 2002 16:07 schreef Super Grover het volgende:
Welke versie van kazaa gebruik je?
Verwijderd
Verwijderd
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
Verwijderd
Hangt af wat je zoekt, soms wil je alleen 1 toevoegen in je lijst te downloaden bestanden,Op woensdag 15 mei 2002 15:48 schreef Super Grover het volgende:
Op zich zou dat wel kunnen, maar bij een search request krijg je meestal veel returns. Dus welke zou er dan gedownload moeten worden. De eerste die gevonden wordt?
Verwijderd
Verwijderd
i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels
Verwijderd
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Ik denk dat hij het waarschijnlijk bij mij toch wel doet.Op zondag 19 mei 2002 11:37 schreef Super Grover het volgende:
Als je in kazaa op "Trafic" klikt zie je bovenaan je downloadtraffic. Als je nu in mijn progje "find more sources now" kiest, zie je dat de items van je downloadtraffic boven naar beneden worden geselecteerd. Voor elk item wort het commando "resume" en "find more sources" gegeven.
Verwijderd
signature
Verwijderd
Mooi, nog iemand die hetzelfde wil als ik.Op woensdag 22 mei 2002 00:06 schreef tweakerrrr het volgende:
Zo'n afwerklijstje lijkt me ook wel handig. Er zijn van die films die ik zoek die nogal schaars zijn. Elke dag vul ik wel een paar titels in en hoop ik één te vinden. Soms heb ik geluk
Dit zou natuurlijk automatisch kunnen.
Hoef ik tenminste niet elke dag "dark star" in te typen.
Verwijderd
Nee dat kan niet, waarschijnlijk zijn die snellere downloadlocaties bezet door andere users waardoor jij er op dat moment geen aanspraak op kan maken. Ik kan alleen maar tegen kazaa roepen "resume download", "find more sources" etc.Op dinsdag 21 mei 2002 22:56 schreef Toppazia het volgende:
Ik heb nog een Wish!
Zou je ervoor kunnen zorgen dat als je van meerdere gebruikers download hij de snelste pakt.
Verwijderd
Zie het nut daar niet echt van in en lijkt me niet zonder ontzettend grote omwegen te implementeren (al zou iemand me de sourcecode van kazaa kunnen leveren wel natuurlijkOp dinsdag 21 mei 2002 23:06 schreef brooks123 het volgende:
dat je eerst meerdere downloadfiles kunt selecteren, en die dan tegelijk kan cancellen. Dus niet elke keer maar 1 of allemaal.
Verwijderd
Ik gebruik dit proggie nu al een tijdje tot groot genoegen van mij en mijn vrienden.Op dinsdag 14 mei 2002 22:42 schreef Super Grover het volgende:
Nieuwe versie: op verzoek settings dialog toegevoegd...
In enkele gevallen lijkt mij dat te voldoen.Op woensdag 22 mei 2002 12:52 schreef Super Grover het volgende:
Wat betreft dat downloadlijstje, graag eerst wat concretere ideeen hoe dat lijstje er precies uit moet zien en wat er dan precies mee moet gebeuren:
- zoek element uit lijstje
if zoekresultaat != null
{
- plaats bovenste in downloadqueue
- verwijder element uit lijstje)
}
- zoek volgende element uit lijstje
????
Verwijderd
Verwijderd
Dat is de hele reden voor deze thread, zie ook de topictitelOp woensdag 22 mei 2002 21:14 schreef mxstrAEm het volgende:
zou het misschien ook mogelijk zijn om een optie te maken: om de x mins find more sources te automatiseren, zodat ik niet meer hoef te klikken. Handig voor als ik de pc aan laat staan en ikzelf wegben...
Op zaterdag 20 april 2002 13:51 schreef Super Grover het volgende:
Na het zien van de source van morpheusX (wat een brakke code is dat) heb ik er zelf eentje geschreven:
de refresrates kunnen dmv commandline parameters (i en r) van de default 5 minuten en 2 seconden afgehaald worden
FTACCEL.exe -r 600 -i 5
-r 600 => Totale refresdelay van 10 minuten
-i => Delay between items 5 seconden
Ik wil ook nog een stuk code schrijven zodat kazaa automatisch opgestart wordt (evt in de background) maar das nog een todo...
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Verwijderd
sorryOp woensdag 22 mei 2002 21:34 schreef F_J_K het volgende:
[..]
Dat is de hele reden voor deze thread, zie ook de topictitel
[..]
zeer goed punt!Op woensdag 22 mei 2002 21:52 schreef ZeRoC00L het volgende:
Net ff gedownload, en natuurlijk meteen in gebruik genomen !
Ik heb alleen 1 kleine opmerking. Ik had 1 bestandje op pauze gezet, omdat ik die ff in de wacht wou laten staan, en m'n andere download meer prioriteit te geven. Nu ging zodra ik op 'find more sources now' klikte die download ook verder. Lijkt me niet de bedoeling toch ??????/
Gewoon rösti
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik zou het niet weten, ik weet wel dat het fout kan gaan als je perongeluk een win98 dlletje in een win NT/2000/XP gebruikt dat het dan fout kan gaan (XP geeft hier dan geloof ik geen foutmelding voor, NT4/2000 wel) waardoor het geheel crasht.Op donderdag 23 mei 2002 17:15 schreef mno het volgende:
Super Grover:
De nieuwe versie (met setting box) wordt bij mij na korte tijd zomaar afgesloten, en Kazaa Lite 1.6 tegelijk ook.
Ik gebruik de nederlandse versie van Kazaa lite 1.6.0Op vrijdag 24 mei 2002 19:49 schreef Super Grover het volgende:
Wil iemand me aan de namen van de "Traffic" knop in de verschillende talen (of alleen van degene die je gebruikt) van kazaa geven. Nu werkt het progje nl alleen in de engelse versie.
En nog steeds mijn eerdere programeervraag: weet iemand hoe ik van een HTREEITEM (van het kazaa proces) allerlei info opvragen, zodat ik te weten kan komen of een item paused is.
Iemand het trouwens al met kazaa 1.7 getest?
Verwijderd
Verwijderd
Yesss Gaaf hij doet het nu echt!!!Door cjdijk - zaterdag 18 mei 2002 09:32
Sorry dat ik hier een beetje laat mee kom.
Heb jouw software een paar dagen in gebruik,
zonder dat ik heb gekeken of er iets veranderd is.
Hoe kan ik zien of je programmaatje het bij mij ook doet?
Ik gebruik Kazaa lite 1.6.0 Final,
maar ik heb wel de bestandlokaties gewijzigd.
Het probleem is namelijk dat ik niets zie gebeuren.
Door tweakerrrr - zaterdag 25 mei 2002 10:34
Ik heb nog een feature request.
Ik denk dat ie nog redelijk lastig is om te implementeren.
Kijken naar de user(s) waarna een upload is.
"find more from user" En als er dan niets gevonden is
de upload cancelen en een message sturen.
"SHARE! YOU MOTHERF***!!!"
Op zaterdag 25 mei 2002 10:53 schreef Super Grover het volgende:
Nieuwe versie, werkt nu als het goed is ook in nederlandse versie (niet getest :-), dus laat t ff weten)
Nope...Op zaterdag 25 mei 2002 13:47 schreef dave01 het volgende:
is er al een kazza lite 1.7?
Verwijderd
Ik heb even mijn windows opnieuw geinstalleerd (image)Op zaterdag 25 mei 2002 17:19 schreef Super Grover het volgende:
Ok mensen weer een nieuwe versie:
--------------------------------------
Changes in version 1.1:
- Settings are now saved in registry
- Created an installer
- Fixed some bugs
--------------------------------------
Downloaden van:
http://www.netsetup.nl/marcel/fta/
Verwijderd
Verwijderd
Door cjdijk - woensdag 15 mei 2002 11:47Op dinsdag 28 mei 2002 02:17 schreef Dani-Filth het volgende:
gaat het nog lukken met dat textbestandje waar hij automatisch alle zoek opdrachten uitleest? lijkt me erg handig
Verwijderd
Verwijderd
Het is meer bedoelt om een hash te genereren van een bestand wat jij hebt en om die hash aan iemand anders te geven. Dan kan die persoon exact hetzelfde bestand downloaden.Op vrijdag 31 mei 2002 20:05 schreef cjdijk het volgende:
Wat ik begrepen heb, is dat die Sig2Dat een Hash code genereert aan de hand van bestandskenmerken (grootte),
waardoor je een te download bestand toch kan downloaden,
ook al is die hernoemd naar een andere naam.
idd, en deze code werkt voor alle fasttrack EN imesh progjes. dus erg compatible.Op vrijdag 31 mei 2002 20:57 schreef ptaverne het volgende:
[..]
Het is meer bedoelt om een hash te genereren van een bestand wat jij hebt en om die hash aan iemand anders te geven. Dan kan die persoon exact hetzelfde bestand downloaden.
Dit is ook vooral makkelijk om of fora e.d. te posten bijvoorbeeld.
Verwijderd
Ik heb em ook draaien (onder w2k) en ik zie em wel gewoon staan hor (bij settings)!Op dinsdag 04 juni 2002 09:28 schreef cjdijk het volgende:
...
"Load with Windows" zie ik niet staan.
Wees consequent, maar niet altijd
Verkeerd gekeken, zat in het registry te kijken,Op dinsdag 04 juni 2002 10:02 schreef Ook het volgende:
[..]
Ik heb em ook draaien (onder w2k) en ik zie em wel gewoon staan hor (bij settings)!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq