[voicemodem]over de geluidskaart?

Pagina: 1
Acties:

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Na twee uur googlen ben ik er nog niet uit. :( :(

Ik wil kunnen bellen en telefoontjes aannemen met mijn headset, die aangesloten is op mijn geluidskaart.

ikke heeft een conexant 56k6 data/fax/voice modem (specs), en een SigmaTel geluidskaart (onboard zooi op mijn MSI bordje), en gebruik XP.

De goede drivers zijn geinstalleerd, de modemdriver en wave device for modem werken beiden, ik kan zelfs als ik mijn preferred record device op 'modem #0 line playback' enzo zetten (ik heb trouwens twee tabbladen, 'sound' en 'voice') een wavje opnemen met de sound recorder van wat er op de telefoonlijn gaande is.

Ik krijg het echter voor geen meter voor elkaar om gewoon met de windows telefoondialer (of misschien andere software?) te bellen, en dit te horen over mijn speakers/hoofdtelefoon, en te praten door mijn mic. iemand een idee?

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• axis
niemand?

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• axis
Je kan mij niet vertellen dat iedereen met een voicemodem er nog niet eens over heeft nagedacht om met zijn speakers/mic te willen bellen?