Zoals de titel al zei, ik vroeg me af hoe je legaan aan bèta's komt, dus nix antwoorden van " Dwnld, fik en speel " of whaterver, anders gaat het topic op sl#t
Dan moet je je inschrijven voor een beta test. Staat meestal wel ergens op de site. Ow ja, en Ragnarok downloaden, dat is ook een beta
There is no magic.
Verwijderd
dan moet je je in laten schrijven bij de makers van het spel wat jij als beta wilt , dan gaan ze mensen uitloten , en als je uitgeloot wordt ben je een Officele-Bèta Tester en dan moet je zeggen hoe het bij je loopt enzo
[edit2]w00t 3 berichtjes in nog geen 5 sec
[/edit2]
edit:
TheWill was paar sec eerder
TheWill was paar sec eerder
[edit2]w00t 3 berichtjes in nog geen 5 sec
Hoe komt het dan dan driekwart van de tweakerspopulation op dit ogenblik SoF2 bèta aan het spelen is? toch niet ALLEMAAL illegaal, of welOp donderdag 18 april 2002 19:58 schreef YpS het volgende:
uuh niet ? denk ik
beta-tester worden hè
soms kan dat via de website van de maker van 't spel, maar tegenwoordig komt dat ook bijna nooit meer voor
misschien gewoon elke publisher een mailtje sturen ofzo?
soms kan dat via de website van de maker van 't spel, maar tegenwoordig komt dat ook bijna nooit meer voor
misschien gewoon elke publisher een mailtje sturen ofzo?
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Gokje: welOp donderdag 18 april 2002 19:59 schreef qmo007 het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dan driekwart van de tweakerspopulation op dit ogenblik SoF2 bèta aan het spelen is? toch niet ALLEMAAL illegaal, of wel
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Is it free?Op donderdag 18 april 2002 19:59 schreef DazZta het volgende:
dan moet je je in laten schrijven bij de makers van het spel wat jij als beta wilt , dan gaan ze mensen uitloten , en als je uitgeloot wordt ben je een Officele-Bèta Tester en dan moet je zeggen hoe het bij je loopt enzo
edit:
TheWill was paar sec eerder![]()
[edit2]w00t 3 berichtjes in nog geen 5 sec[/edit2]
Verwijderd
Waarom denk je dat 12 mensen een Waarschuwing hebben gekregen in die draad over SOF2Op donderdag 18 april 2002 19:59 schreef qmo007 het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dan driekwart van de tweakerspopulation op dit ogenblik SoF2 bèta aan het spelen is? toch niet ALLEMAAL illegaal, of wel
Nee daarvoor moet je je inschrijven op de website zodra dat bekend gemaakt word
En als ge niet zegt hoe het loopt enzo, zagen ze dan? En is dat lang voordat een spel uitkomt(de bèta) dat je je moet inschrijven(meestal)?Op donderdag 18 april 2002 20:00 schreef The Will het volgende:
Jep geheel gratis.
NOFI, maarreh, belg?Op donderdag 18 april 2002 20:02 schreef qmo007 het volgende:
[..]
En als ge niet zegt hoe het loopt enzo, zagen ze dan? En is dat lang voordat een spel uitkomt(de bèta) dat je je moet inschrijven(meestal)?
Ja dus
Volgens mij moet je eens in de zoveel tijd bugs doorgeven ofzo. Volgens mij was iemand hier betatester van Global Operation, weet niet meer pzies wie et was
Als je niet zegt hoe het loopt of de beta lekt (en ze komen erachter dat jij het was) krijg je van je leven geen beta's meer van hen en in het tweede geval kan je vervolgd worden.Op donderdag 18 april 2002 20:02 schreef qmo007 het volgende:
[..]
En als ge niet zegt hoe het loopt enzo, zagen ze dan? En is dat lang voordat een spel uitkomt(de bèta) dat je je moet inschrijven(meestal)?
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Meestal wel een redelijk tijdje van te voren ja. En het is wel de bedoeling dat je wat feedback geeft, maar ik weet niet wat ze doen als je het niet doet aangezien ik nog nooit heb ge-beta test, behalve Ragnarok dan.
There is no magic.
Er zijn maar heel weinig tot bijna geen spellen die publiek beta-testen. Voor sommige games kun je je idd inschrijven om tester te worden maar veel bedrijven houden hun beta's binnenshuis om te laten testen door een dedicated betatestteam (mental note: leuk woord voor galgje
).
Over SoF2, ja hoor, ik durf gerust te zeggen dat iedereen hier die illegaal speelt
.
Over SoF2, ja hoor, ik durf gerust te zeggen dat iedereen hier die illegaal speelt
Verwijderd
Alle beta's hebben een uniek nummerOp donderdag 18 april 2002 20:05 schreef Duracell het volgende:
[..]
Als je niet zegt hoe het loopt of de beta lekt (en ze komen erachter dat jij het was) krijg je van je leven geen beta's meer van hen en in het tweede geval kan je vervolgd worden.
Publieke beta's zijn in dat opzicht ookwel aardig (ragnarok, myth of soma enz.): altijd te d/l en geen zorgen
Enige reden daarvoor is meestal het versturen van de Software, maar tegenwoordig wordt er vaak gewoon een link gegeven, naar waar je hem kan downloaden ofzo.
There is no magic.
En dan raar staan te kijken dat het uitlekt..Op donderdag 18 april 2002 20:13 schreef The Will het volgende:
Enige reden daarvoor is meestal het versturen van de Software, maar tegenwoordig wordt er vaak gewoon een link gegeven, naar waar je hem kan downloaden ofzo.
🌞🍃
Trust me, dat is nogal goed beveiligd. En meestal zijn dat bèta's van spellen die iets minder bekend zijn. De grote uitgevers hebben er meestal geen problemen mee een cd'tje op te sturen.
En dan heb je ook nog uitgevers zoals die van Divine Divinity, die gewoon bij hun op kantoor/ergens anders bij hun laten testen zodat ze zeker zijn dat er niks uitlekt.
En dan heb je ook nog uitgevers zoals die van Divine Divinity, die gewoon bij hun op kantoor/ergens anders bij hun laten testen zodat ze zeker zijn dat er niks uitlekt.
There is no magic.
Verwijderd
De helft van het forum was GO beta tester , ik ook BTW . Als je een goei bak hebt maakt je veel kansOp donderdag 18 april 2002 20:05 schreef Lampie het volgende:
[..]
NOFI, maarreh, belg?
Ja dus
Volgens mij moet je eens in de zoveel tijd bugs doorgeven ofzo. Volgens mij was iemand hier betatester van Global Operation, weet niet meer pzies wie et was.
Ik vond het geen leuk spel , dus bijna niet gespeeld , nooit iets van gehoord en steeds de FTP met nieuwe versie gekregen .
Ja als ge niet zegt hoe het loopt dan zagen ze je doormidden..Op donderdag 18 april 2002 20:02 schreef qmo007 het volgende:
[..]
Vaak is het overigens wel:
- USA/Canada only
- Een versie die slechts een tijdje werkt (zie Microsoft producten)
- Bij sommige producten moet je een NDA ondertekenen (meer iets amerikaans dan NL's)
En dat was het zo ongeveer
Volgens mij zijn er wel sites waar je op de hoogte wordt gehouden, bijv http://www.betanews.com/
- USA/Canada only
- Een versie die slechts een tijdje werkt (zie Microsoft producten)
- Bij sommige producten moet je een NDA ondertekenen (meer iets amerikaans dan NL's)
En dat was het zo ongeveer
Volgens mij zijn er wel sites waar je op de hoogte wordt gehouden, bijv http://www.betanews.com/
Je kunt uiteraard ook bij een gamesite gaan 'werken'/schrijven als je site een beetje groot is krijg je met een beetje geluk nog wel eens een persbeta om te reviewen
Pagina: 1