Toon posts:

problemen met 2 hds windows herkent ze niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik heb een probleem ik heb een maxtor 6.8gb. die heb ik bij mijn quantum in maar windows herkent de maxtor niet. zo zit het bij mij heb een quantum 4.2 gb als primary master een aopen 52x cdrom als secondary master en de maxtor 6.8gb als secondery slave moet ik windows mischien opnieuw instalerren

• Sfynx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Hmm ik ben ten eerste zelf nooit een voorstander geweest van een HD en een optisch apparaat op 1 poort, maar dat zou t probleem niet moeten zijn :) Ik heb uit je post niet kunnen afleiden hoe de schijf niet herkend wordt.

Ten eerste: herkent het BIOS van de PC de Maxtor in kwestie? (zoniet, ff rommelen in de BIOS setup, zet dan eerst alles gewoon ff op autodetectie...)

Wordt de schijf helemaal niet in Apparaatbeheer van Windows weergegeven, of is dat wel zo en zie je geen partities?

iets meer info zou handig zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
ok bios herkent alles alles klopt maar windows geeft de schijf niet weer maar zou ik die harde schij nasst die ander moeten draaien

Verwijderd

Topicstarter
apparaat beheer herkent em wel maar geeft geen letter aan zeg maar gee nstationsweergave er staat generic station 47 en generic station 80