Toon posts:

Nieuwe sony monitor cpd-g420 ingedeukt beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb net een nieuwe sony g420 19 inch monitor gekocht, maar het beeld is net
Of er iemand een deuk in het midden heeft geslagen .

Alle loopt dus bol naar binnen naar het midden punt toe ..

hoort dit zo, of ligt dit aan mij .

Kom maar van een goedkoop 15 inch schermpje af

Dus ik heb geen flauw idee of dit zo hoort

Ligt dat aan de instellingen ,of hoort dit zo , of is er iets fout ???

Zou iemand dit mij willen vertellen .

Bedankt alvast ..

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Trinitron en ook Diamondtron beeldbuizen hebben dit wel een beetje maar dit mag niet echt opvallend zijn. Kun je het niet afstellen? Anders terugbrengen die monitor!

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19-08 23:10

Metten

ik hou het graag simpel

het kan zijn dat je even moet wennen aan een monitor met een vlakke beeldbuis als je een bolle gewend bent. Ze zijn echter wel altijd 100% vlak, en als ze dat niet zijn moet je of ermee terug naar de winkel of sony bellen (ik ken de garantiewoorwaarden niet). Ik zou dus ff met een lineaal oid nagaan of het gezichtsbedrog is of dat hij gewoon krom is en dus vervangen moet worden.

Verwijderd

Vriend, het is heel simpel: als je die monitor net gekocht hebt, heb je "8 dagen niet tevreden, geld terug garantie". Dus z.sm. ruilen voor een sony cpd-g420 gegarandeerd dat je er op die manier achterkomt of het zo hoort of niet. Ik bedoel als die nieuwe dat dan ook weer heeft (die bolling) bedoel ik, dan hoort het gewoon zo. Aan de andere kant, als je die bolling dan nog hebt en het stoort je, moet je die dan ook weer ruilen. Zelf heb ik een Eizo T765 19" die heeft ook een hele kleine bolling maar dit valt niet op, dus wat hiervoor gezegd werd door iemand klopt, het hoort niet op te vallen.

Verwijderd

Topicstarter
Het hoort dus zo ....was dus erg aan me oude monitor gewend...een 15 inch ..uit grootmoeders tijd......

Tis gewoon effe wennen ......alles is recht , en zit op de goede plaats ......

Dus lag gewoon aan mij , en niet aan me monitor .....

Bedankt............