Toon posts:

Problemen met ASUS V7100/T in combi met Miro PCTV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem: ik heb vandaag een PCTV TV-in kaart in mijn computer gezet en heb verder een ASUS V7100 (32 MB GeForce II MX) met TV uit.

Het probleem: ik kan maar goed TV kijken tot afmetingen van 240x180. Als ik het beeld groter maak, wordt het niet snel genoeg vernieuwd en onstaan er allemaal "korrels" en op full-screen allemaal roze-blauwe horizontale "tralies" vanwaarachter je het TV beeld ziet. Ik denk dat het te maken heeft met de DirectDraw ( ik heb DirectX 7 geinstalleerd, maar ben er niet zeker van dat dit geheel goed is gegaan/goed werkt/goed geinstalleerd is). Het ligt in ieder geval niet aan mijn TV- kabel, want als ik de videorecorder afspeel via de PCTV kaart, gebeurt het ook.

Of ligt het gewoon aan de intrinsieke eigenschappen van de ASUS V7100 T kaart (ik denk toch echt dat het een goede snelle kaart was, toch?)?

Bij het opstarten zegt de compu dat hij het bestand dfs.vxd niet kan vinden en dat wel nodig heeft. Heeft dit er mee te maken???? Of storing tussen de ASUS en de PCTV kaart???

Wie helpt mij??

Verwijderd

Gelijke problemen gehad met pctv, zonder kewle videokaart.. Nieuwe drivers, klaar. :)