Dit is het plan
, volgens mij waren ze al geinstalleerd, weet niet zeker
.
http://www.tweakers.net/plan/153
in die .plan staat:Op donderdag 18 april 2002 20:33 schreef Termi het volgende:
Dit is het plan, volgens mij waren ze al geinstalleerd, weet niet zeker
.
Het lijkt me dat ze er dus nog niet inzitten.De Procase hardware zal tegelijkertijd met een aantal nieuwe server upgrades in de colo van TrueServer geplaatst worden. Wanneer dit zal gebeuren is nog niet bekend.
Zitten er idd nog niet in.
Aangezien er gelijk een aantal andere (kleinere) upgrades voor de servers komen (waar nodig) willen we dat allemaal in 1x doen. Scheelt weer wat extra downtime en voor die procases moeten de servers toch al uit elkaar gesloopt worden
Aangezien er gelijk een aantal andere (kleinere) upgrades voor de servers komen (waar nodig) willen we dat allemaal in 1x doen. Scheelt weer wat extra downtime en voor die procases moeten de servers toch al uit elkaar gesloopt worden
Ik heb van Daniël begrepen dat de Procase kasten binnenkort eindelijk in ons bezit gaan komen. Het ombouwen zal gepaard gaan met een aantal CPU en harddisk upgrades, en een complete verhuizing van alle spullen
.
Hopelijk met niet al te veel downtimeOp donderdag 18 april 2002 21:44 schreef Femme het volgende:
Ik heb van Daniël begrepen dat de Procase kasten binnenkort eindelijk in ons bezit gaan komen. Het ombouwen zal gepaard gaan met een aantal CPU en harddisk upgrades, en een complete verhuizing van alle spullen.
"But a small price to pay..."
Komen er dan weer van die leuke foto's, netzoals alle andere kerenOp donderdag 18 april 2002 21:44 schreef Femme het volgende:
Ik heb van Daniël begrepen dat de Procase kasten binnenkort eindelijk in ons bezit gaan komen. Het ombouwen zal gepaard gaan met een aantal CPU en harddisk upgrades, en een complete verhuizing van alle spullen.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Wat denk je zelfOp donderdag 18 april 2002 22:03 schreef Traag het volgende:
[..]
Komen er dan weer van die leuke foto's, netzoals alle andere keren
Op donderdag 18 april 2002 22:06 schreef Buzzman het volgende:
Wat denk je zelf
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Uiteraard zullen we weer onze best doen om illegale camera's TeleCity binnen te smokkelen
.
mag je daar niet met camera's binnen komen ofzo?Op donderdag 18 april 2002 22:14 schreef Femme het volgende:
Uiteraard zullen we weer onze best doen om illegale camera's TeleCity binnen te smokkelen.
of is dit een grapje?
Nee, volgens de TeleCity policies mag dat niet
.
Dan maar hopen dat die mensen LA niet lezenOp donderdag 18 april 2002 22:45 schreef Femme het volgende:
Nee, volgens de TeleCity policies mag dat niet.
Jeremy Clarkson
Vast nietOp donderdag 18 april 2002 22:54 schreef Traag het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat die mensen LA niet lezen
die hebben ze al kunnen lezen...Op donderdag 18 april 2002 23:04 schreef Femme het volgende:
Of dat ze onze .plan updates+foto's lezen.
Heb je ze daar nog nooit over horen klagen?
ik was niet helemaal wakker geloof ik
Op donderdag 18 april 2002 23:08 schreef SH007 het volgende:
nooid
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Op donderdag 18 april 2002 22:45 schreef Femme het volgende:
Nee, volgens de TeleCity policies mag dat niet.
LOL @ Hans, beetje sneakie je servers begluren zeker. Gun die servers hun rust gewoon man
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1