Zijn die al geinstalled? Of waneer gaan jullie dat doen? 
Ik ben wel benieuwd!
Ik ben wel benieuwd!
in die .plan staat:Op donderdag 18 april 2002 20:33 schreef Termi het volgende:
Dit is het plan, volgens mij waren ze al geinstalleerd, weet niet zeker
.
http://www.tweakers.net/plan/153
Het lijkt me dat ze er dus nog niet inzitten.De Procase hardware zal tegelijkertijd met een aantal nieuwe server upgrades in de colo van TrueServer geplaatst worden. Wanneer dit zal gebeuren is nog niet bekend.
Hopelijk met niet al te veel downtimeOp donderdag 18 april 2002 21:44 schreef Femme het volgende:
Ik heb van Daniël begrepen dat de Procase kasten binnenkort eindelijk in ons bezit gaan komen. Het ombouwen zal gepaard gaan met een aantal CPU en harddisk upgrades, en een complete verhuizing van alle spullen.
Komen er dan weer van die leuke foto's, netzoals alle andere kerenOp donderdag 18 april 2002 21:44 schreef Femme het volgende:
Ik heb van Daniël begrepen dat de Procase kasten binnenkort eindelijk in ons bezit gaan komen. Het ombouwen zal gepaard gaan met een aantal CPU en harddisk upgrades, en een complete verhuizing van alle spullen.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Wat denk je zelfOp donderdag 18 april 2002 22:03 schreef Traag het volgende:
[..]
Komen er dan weer van die leuke foto's, netzoals alle andere keren
Op donderdag 18 april 2002 22:06 schreef Buzzman het volgende:
Wat denk je zelf
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
mag je daar niet met camera's binnen komen ofzo?Op donderdag 18 april 2002 22:14 schreef Femme het volgende:
Uiteraard zullen we weer onze best doen om illegale camera's TeleCity binnen te smokkelen.
Dan maar hopen dat die mensen LA niet lezenOp donderdag 18 april 2002 22:45 schreef Femme het volgende:
Nee, volgens de TeleCity policies mag dat niet.
Jeremy Clarkson
Vast nietOp donderdag 18 april 2002 22:54 schreef Traag het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat die mensen LA niet lezen
die hebben ze al kunnen lezen...Op donderdag 18 april 2002 23:04 schreef Femme het volgende:
Of dat ze onze .plan updates+foto's lezen.
Op donderdag 18 april 2002 23:08 schreef SH007 het volgende:
nooid
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Op donderdag 18 april 2002 22:45 schreef Femme het volgende:
Nee, volgens de TeleCity policies mag dat niet.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq