[EL] Terratec sixpack 5.1 uitbreiden met breakout

Pagina: 1
Acties:

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-03 14:43

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

Topicstarter
Op mijn terratec kaart zit een soort IDE connector. maar ik kan op het i-net niet vinden, hoe de aansluiting op dat ding zit. ik wil namelijk een front panneel maken.. met optical in/out. tulp in/out enz..

heeft iemand hier een schema van?

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-03 14:43

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

Topicstarter
Niemand iets :'(

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Verwijderd

Plaat dit topc op het:

Audio, Video & HiFi Forum (GOT)

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-08 11:28

IvoB

Prutst er rustig op los

Uit de handleiding:

Aansluiting van een Wavetable-dochterkaart.
Bent u in het bezit van een zelfstandige Wavetable-module zoals bijv. WaveSystem van
TerraTec, een module voor een oudere generatie TerraTec-kaart (bijv. Maestro-serie) of de
Yamaha DB50-XG, dan kunt u deze ook voor de SoundSystem SiXPack 5.1 + gebruiken.
Daarvoor verbindt u gewoon de 26-polige stekker met de met "CN2"(Wavetable Xtension)
aangeduide aansluiting van uw SiXPack 5.1 +. Let daarbij op dat alle pins van de stekker met
de Wavetable-module zijn verbonden. Beide aansluitrijen moeten even ver zijn ingestoken.

Duidelijk?? Voortaan zelf meer moeite nemen voor je een vraag post.

Verwijderd

'k heb je topictitel aangepast. Lees de sticky topics.

Meten is weten. Waar audio in/uitgaat is makkelijk na te lopen door met een koptelefoon te proben. Digitaal uit is ook te vinden door een TTL->SP/DIF (coax of optisch) convertertje te bouwen, en gewoon pin voor pin de connector af te lopen totdat je versterker zegt: 'klik! ik heb signaal!'. Hetzelfde grapje doe je voor de SP/DIF ingangen. Zo moeilijk is dit toch niet?