Toon posts:

T65, CMD-J70/J6/J5, R600, GD75/92 of wat anders?

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
/me is op zoek naar een nieuwe telefoon

Ik ben al wat aan het uitzoeken geslagen en in het plaatje hieronder zie je wat ik gevonden heb. M35i heb ik nu, da's even om te vergelijken alleen.

Mijn eisen:
• m35i stijl (geen klepje, schuifding of openklap zooi)
• geen nokia (degenen die mijn broertje kennen weten waarom ;))
• Li-Ion batterij (nimh slijt mij te snel en is te onhandig)
• prijs als je hem los koopt < € 300
• redelijk compact (breedte < 50mm en dikte < 25 mm)
• gewicht < 150 gram
• minimaal 5 regels tekst
• trilfunctie
• het liefst T9 (niet noodzakelijk)
• Kalender waarmee je alarm kunt instellen (dus bijvoorbeeld dat ik 5 december om 20:00 bericht krijg dat ik pakjes moet rondbrengen)

Dat was het zo ongeveer wel, onderstaande telefoons heb ik gevonden, als jullie nog tips hebben over nieuwe hoor ik het graag.

En dan uiteraard de ervaringen met onderstaande telefoons, ik heb geen zin in rotgeintjes namelijk (dat je telefoon smelt in de zon of dat je hand gaat verkleuren als je te lang belt)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/sint/img4/telefoon.gif

BC is belcompany en TFT is T-For Telecom.

Hier staan trouwens alleen telefoons van merken die ik vertrouw (Ericsson, Siemens, Panasonic, Sony en Samsung)

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 11:55
http://www.alcatel.com/consumer/mobilephone/product_range/ot511/tech_spec.htm

De alcatel 511 lijkt me een telefoon die goed aan je eissen voldoet. In de pricewatch staat hij voor €219,--

Afbeeldingslocatie: http://www.alcatel.com/consumer/img/img_mobile/product_range/ot511/visu_userguide.gif

Ben er zelf ook in geinteresseerd, maar heb er even geen geld voor :'(.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Verwijderd

even een vraagje tussendoor... waar heb jij de prijs van die R600 gevonden? Dat toestel had al lang te koop moeten zijn, maar ik heb het echt nog nergens gezien.

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
http://www.tweakers.net/aanbod/45474

Ik heb nog een Sony J6 te koop, in perfecte staat. Hele lichte kras op display, maar niet storend. Erg goed telefoontje, verkoop 'm omdat ik een nog betere heb gekocht :P

Misschien spam ik nu :+
Maar ik kan je die J6 dus zeker wel aanraden :)

De J6 heeft overigens wel een kalender, staat niet vermeld in je tabel.. Klein detail.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 18 april 2002 20:27 schreef BvandeGraaf het volgende:
even een vraagje tussendoor... waar heb jij de prijs van die R600 gevonden? Dat toestel had al lang te koop moeten zijn, maar ik heb het echt nog nergens gezien.
In het krantje van T For Telecom, ja dat is papier en is niet eng :+

2e hands toestellen doe ik niet aan, ik heb liever goede garantie en krijg toch korting omdat ik mijn abo verleng.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

hey klaas:
ik heb een T65 bevalt mij zeer goed; makkelijke menu's, wappen, iets van 300 personen opslaan (per persoon 3 nummers). En die kalender van jou zit er ook in, kun je aan geven waneer en hoelaat 't alarm af moet gaan en de mededeling dat jij pakjes moet brengen.
Gewicht is iets van 94gram als ik me niet vergis.
Batterij? geen flauw idee standby tijd van 300 uur = 12 en een halve dag.
Tril funcie = standaard tegenwoordig.
Aantal regels tekst? weet ik zoe niet, wel zeker 5.
Een nadeel wat ik ondervonden heb met mijn lul ijzer: de zelf ingevoerde ringtones speelt ie veeeel te snel af.
Verder: TOP telefoon

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Vandaag heb ik even met de Samsung R620 gespeeld, de vernieuwde versie van de R210. Hij is iets kleiner, maar als je zijn nieuwe polyfonische beltonen hoort sta je echt versteld! Zulk geluid heb ik nog nooit uit een gsm horen komen, ook niet uit andere toestellen die polyfonische beltonen hebben. Het ledje verandert tijdens de muziek van kleur op het ritme, erg leuk om te zien. Verder heeft hij alle functies van de R210.
Dus ik zou je deze Samsung aanraden!

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

bij belcompangy gellof ik een

CMD-J70 met ben prepaid voor 159€

ga ik over weekje of 2 hale

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 18 april 2002 22:27 schreef haas het volgende:
Vandaag heb ik even met de Samsung R620 gespeeld, de vernieuwde versie van de R210. Hij is iets kleiner, maar als je zijn nieuwe polyfonische beltonen hoort sta je echt versteld! Zulk geluid heb ik nog nooit uit een gsm horen komen, ook niet uit andere toestellen die polyfonische beltonen hebben. Het ledje verandert tijdens de muziek van kleur op het ritme, erg leuk om te zien. Verder heeft hij alle functies van de R210.
Dus ik zou je deze Samsung aanraden!
Bedoel je niet N620?

http://www.gsmarena.com/index.php3?sRedir=http://www.gsmarena.com/phone.php3?idPhone=309

En beltonen boeit niet zo, hij staat toch bijna altijd op trillen en niemand wil mij bellen :+

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Op donderdag 18 april 2002 22:43 schreef Sinterklaas het volgende:

[..]

Bedoel je niet N620?
Ja, ik bedoelde inderdaad de N620.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-05 08:57
Op donderdag 18 april 2002 21:54 schreef Scarecrow het volgende:
de zelf ingevoerde ringtones speelt ie veeeel te snel af.
Dat probleem heb ik dus ook :(
Op donderdag 18 april 2002 19:24 schreef sigma01 het volgende:
http://www.alcatel.com/consumer/mobilephone/product_range/ot511/tech_spec.htm

De alcatel 511 lijkt me een telefoon die goed aan je eissen voldoet. In de pricewatch staat hij voor €219,--

[afbeelding]

Ben er zelf ook in geinteresseerd, maar heb er even geen geld voor :'(.
Dat zijn niet de beste telefoons, bij 2 personen die ik ken ging de telefoon opeens niet meer aan :?

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik ga ook binnekort eentje kopen, mijn oog is gevallen op de GD 75 iemand die deze toestel heeft zoja bevalt het ;)

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
siemens s45, past net in je budget en je krijgt absoluut waar voor je geld, de kalender functie werkt imho nog fijner dan de X35 serie, hij heeft al je eisen plus nog veel extra's, waaronder 400nogwat kb "harde schijf" (erg handig) voice bediening en voicedail, speaker funcie (makkelijk voor in de auto) etc. :)

pricewatch: http://www.tweakers.net/pricewatch/27547

http://www.wap.de/Geraete/Hersteller/Siemens/Siemens__S45-image.jpg

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 21:29
Indeed, ik ben van een C35i overgestapt naar de S45 en nog geen moment spijt gehad! Wereldtelefoon *D (kleurt ook leuk bij je Nomad ;))

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 06:39 schreef lester het volgende:
siemens s45, past net in je budget en je krijgt absoluut waar voor je geld, de kalender functie werkt imho nog fijner dan de X35 serie, hij heeft al je eisen plus nog veel extra's, waaronder 400nogwat kb "harde schijf" (erg handig) voice bediening en voicedail, speaker funcie (makkelijk voor in de auto) etc. :)

pricewatch: http://www.tweakers.net/pricewatch/27547

http://www.wap.de/Geraete/Hersteller/Siemens/Siemens__S45-image.jpg
S45 is me net ff wat te duur, ik ga mijn Vodafone/Libertel 60 contract verlengen en dan wil ik toch wel ff onder de 200 euro blijven en het liefst onder de 150. Bij Vodafone City Point en T-For Telecom ging de S45 me 265 euro kosten, is me ff iets teveel :)

• Sibbe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-07 17:11
Verstandige selectie!
Ik zou zeggen, kies er gewoon een uit, allemaal goeie gsm's.

Enkele opmerkingen:
De Sony J5 en J6 hebben wel een kalender. Heel leuke toestellen (ik heb de J5).
Maar zou je geen nemen met een interne antenne? Eerder de J70 dan, toch bijna dezelfde prijs.
Maar als je telefoon altijd op trillen staat zou ik je toch geen Sony aanraden omdat die vrij zwakke trillers hebben, eerst even testen dus.

Bekijk ook de Panasonic GD93 eens (250€), is verbeterde versie van de GD92.

Alcatel is niet echt een populair merk, maar de specs van de 511 zien er alleszins heel goed uit.

Ericsson, prachtige nieuwe toestellen tegenwoordig maar de R600 heeft een Ni-MH-batterij denk ik.

Samsung ken ik niet goed, ik heb er twijfels bij.

Verwijderd

panasonic GD75 is een aanrader heb zelf de GD93 gehad erg erg fijn toestel.
Ook is de alcatel onetouch 511 een erg goed toestel.

Verwijderd

Topicstarter
Ericsson R600 heeft een Lithium-Ion accu (http://uk.gsmbox.com/news/mobile_news/all/62899.gsmbox) en 3 verschillende kleuren achtergrond (leuk om mee te spelen, maar niet echt nuttig :P)

Van de T65 heb ik uitgevonden dat je dat batterij er niet uit kunt halen, dit heeft als nadeel dat als hij kapot gaat je je telefoon moet opsturen, maar je telefoon is wel weer wat steviger.
Ook maakt het scherm geluid, hoe irritant is dat?
Ik ga me snel aan rare geluiden irriteren namelijk :P
En ik las op een ander forum iets over dat sms typen heel traag ging.

http://uk.gsmbox.com test ook de levensduur van de batterijen en daar deden ze meer dan een week met de T65 en S45 hield het 3 dagen uit, batterijen van T65 gaan dus gruwelijk lang mee.

Her en der heb ik gehoord dat de trilfunctie van Sony niet al te geweldig is, zijn er mensen die dit kunnen bevestigen? Ik vind een goede trilmotor nl. wel belangrijk omdat ik mijn telefoon bijna altijd op trillen heb staan.

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 22:06
Op donderdag 18 april 2002 23:44 schreef B0MBACI het volgende:
Ik ga ook binnekort eentje kopen, mijn oog is gevallen op de GD 75 iemand die deze toestel heeft zoja bevalt het ;)
Present *D

Ik heb de GD75 nu ongeveer 2 maanden en hij bevalt echt goed. Mooi is ie he! O+

Kom maar op...wat wil je weten?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 april 2002 16:14 schreef MarcyDarcy het volgende:

[..]

Present *D

Ik heb de GD75 nu ongeveer 2 maanden en hij bevalt echt goed. Mooi is ie he! O+

Kom maar op...wat wil je weten?
Ik denk dat die gaat afvallen vanwege de levensduur van de batterij. OP de site staat max. 150 uur en in reviews hebben ze het over 3 dagen. Ericsson T65 heeft 300 uur standby maximaal en volgens reviews doe je er langer dan een week mee.
Het is wel Lithium-Ion, maar ik wil niet elke 2/3 dagen mijn telefoon opladen, ik zit nu al te vaak met lege batterijen.
En ik las ook iets over dat de menu's onduidelijke benamingen hadden bij de GD75.
Voor de rest ziet die telefoon er wel leuk uit en blauw licht vinnik ook wel leuk :)

• maker_f
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06-2025
Ik geloof dat de sony cmd70/cmd7 geen 133 mm lang. Volgens mij rond de 113 mm en staat het dus op de meeste plaatsen op i-net verkeerd vermeld.
Ik heb de telefoon zelf echter niet en kan het dus ook niet controleren. Misschien dat iemand anders dit kan bevestigen.

Verwijderd

Koop de T65! Ik gebruik het nu zo'n 3 maanden en hij bevalt mij prima! Normaalgesproken begint een gsm na een paar weken al te vervelen maar de T65 blijft gewoon mooi! En hij heeft erg veel functies, bijna alles wat je kunt bedenken. De accu gaat erg lang mee (24u p/dag aan, ongeveer 100 min p/m mee bellen, gaat het 6 dagen mee)

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ericsson, en niets anders :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 15:03 schreef maker_f het volgende:
Ik geloof dat de sony cmd70/cmd7 geen 133 mm lang. Volgens mij rond de 113 mm en staat het dus op de meeste plaatsen op i-net verkeerd vermeld.
Ik heb de telefoon zelf echter niet en kan het dus ook niet controleren. Misschien dat iemand anders dit kan bevestigen.
Klopt ja, ik heb het op het plaatje op mijn HD aangepast :)

Ik ga toch voor de T65 denk ik, die Sony schijnt het alarm niet van te werken als de telefoon uitstaat en een goede trilfunctie is ook wel belangrijk.

Over die T65, heeft die groen licht en dan van dat licht wat geluid maakt? (geen leds dus)

Handleiding van T65 heb ik al gelezen en ik ben bijna over de streep :)

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zondag 21 april 2002 17:01 schreef Sinterklaas het volgende:

[..]

Klopt ja, ik heb het op het plaatje op mijn HD aangepast :)

Ik ga toch voor de T65 denk ik, die Sony schijnt het alarm niet van te werken als de telefoon uitstaat en een goede trilfunctie is ook wel belangrijk.

Over die T65, heeft die groen licht en dan van dat licht wat geluid maakt? (geen leds dus)

Handleiding van T65 heb ik al gelezen en ik ben bijna over de streep :)
* P.B. geeft Sinterklaas het laatste zetje om over de streep te komen ;)

Van die Ericsson ga je geen spijt krijgen :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 17:20 schreef Duncan het volgende:

[..]

/me geeft Sinterklaas het laatste zetje om over de streep te komen ;)

Van die Ericsson ga je geen spijt krijgen :)
Dit is net zoiets als Intel rulez of Amd rulez roepen, daar kan ik natuurlijk weinig mee :)

Het enige wat ik nog wil weten is de de kleur licht en of hij ook kan trillen als je een sms krijgt.

/me likes trilfunctie :P

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ik heb de T65 nu 3 dagen en hij bevalt me prima.. mijn display maakt geen geluid..

hij gaat trillen bij sms en de groene backlight is zeer duidelijk.. voor mij is dit de ideale telefoon!

Verwijderd

Op zondag 21 april 2002 20:49 schreef Sinterklaas het volgende:

[..]

Dit is net zoiets als Intel rulez of Amd rulez roepen, daar kan ik natuurlijk weinig mee :)

Het enige wat ik nog wil weten is de de kleur licht en of hij ook kan trillen als je een sms krijgt.

/me likes trilfunctie :P
w000t toenet toch nog ff in het donker in mijn warme bedje tetris of pacman gespeeld, de backlight is superduidelijk :9~

hij maakt geen geluid ofzo (ik weet eigenlijk niet wat je ermee bedoelt :z) en het licht gaat ook langzaam uit (dus niet in een keer) wat best mooi is om te zien. Hij trilt inderdaad als je een sms'je krijgt maar 1 ding: de trilfunctie is niet echt duidelijk, maar wel duidelijk genoeg :Y) (het kan best aan mij liggen, maar soms merk ik het niet in mijn broekzak. Dan kijk ik naderhand en zie: 1 gemiste oproep :?)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben net bij een paar winkels langsgeweest en overal hebben ze de T65 niet :'(

En ze weten ook niet wanneer hij komt en dat is vrij ernstig altijd.

Prijs valt gelukkig wel reuze mee, maar als ik hem niet kan krijgen heb ik er nog weinig aan :)

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ik heb hem bij www.sitel.nl gekocht daar is ie gratis met een Ben Vaak abbo.. ik bestelde hem dinsdag en had hem vrijdagochtend thuis :) dit was tevens de goedkoopste zaak die ik kon vinden en het mooie is: GEEN verzendkosten!!!

Verwijderd

Ik heb hem net bij de AH besteld. K weet het het klinkt heel eng! :+

Zie http://ahmobiel.bsservices.nl/ahmobiel/ahindex.html
En dan moet je ff naar menu mobiele telefoons, en dan vind je hem met zoeken, 235 euro kost ie daar (zonder simlock)

Aflevering duurt 3 dagen volgens webpage. Nog ff wachten dus voor mij!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Hier staan nog wat pics van een T65 :9

Ik heb m hiervoor gehad (heb nu T39 ivm Bluetooth en IR). De T65 paste echt perfect bij mij! Op de T39 na de beste phone die ik ooit gehad heb! Ik vond het ook wel vervelend om m weg te doen.. Heb t er nog steeds moeilijk mee ;(
;)

Zonder gekheid, het is echt een van de beste phones op de markt. Heel degelijk en fijn in gebruik!

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem gisteren bij www.algebeld.nl besteld, die hadden er nog 2 op voorraad :)

Hopelijk maandag of dinsdag klaar om mee te bellen :P

Verwijderd

Om het wat moeilijker te maken...

Ik zou voor de Siemens S45 gaan, komt met net iets meer opties voor ongeveer het zelfde geld.

Lees de testen maar eens...
Siemens:
http://www.gsmtest.nl/reviews/siemens/s45/s45review.htm
Ericsson:
http://www.gsmtest.nl/reviews/ericsson/t65/t65review.htm

• maker_f
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06-2025
ik heb wat vraagjes over de GD75.

1) Heeft iemand er negatieve of juist positieve ervaringen mee (leuke gesprekken mag je ook over vertellen van mij, maar het lijkt me dat de rest hier daar niet op zit te wachten)?
2) Kun je de telefoon zo instellen, dat als je in het eerst scherm bent (Bill zou 't bureaublad noemen), kunt zien welk netwerk je gebruikt, wat de tijd/datum is, hoe sterk het signaal is, enzovoort, zoals dat het geval is bij de meeste gsm's. Of is het alleen mogelijk om die 9 pictogrammetjes te zien.
3) Hoelang doe je met een batterijlading?

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-08 22:08
GD75:
Het eerste scherm is gewoon netwerknaam/tijd/plaatje. Wanneer je op de selectknop druk (rechtsbovenin) krijg je die pictogrammen voor de navigatie.

standbytijd: max 150 uur
spreektijd: max 6 uur (360min)

beltonen en plaatjes:
http://panasonic.musicformobile.com/europe/
Pagina: 1