/me is op zoek naar een nieuwe telefoon
Ik ben al wat aan het uitzoeken geslagen en in het plaatje hieronder zie je wat ik gevonden heb. M35i heb ik nu, da's even om te vergelijken alleen.
Mijn eisen:
• m35i stijl (geen klepje, schuifding of openklap zooi)
• geen nokia (degenen die mijn broertje kennen weten waarom
)
• Li-Ion batterij (nimh slijt mij te snel en is te onhandig)
• prijs als je hem los koopt < € 300
• redelijk compact (breedte < 50mm en dikte < 25 mm)
• gewicht < 150 gram
• minimaal 5 regels tekst
• trilfunctie
• het liefst T9 (niet noodzakelijk)
• Kalender waarmee je alarm kunt instellen (dus bijvoorbeeld dat ik 5 december om 20:00 bericht krijg dat ik pakjes moet rondbrengen)
Dat was het zo ongeveer wel, onderstaande telefoons heb ik gevonden, als jullie nog tips hebben over nieuwe hoor ik het graag.
En dan uiteraard de ervaringen met onderstaande telefoons, ik heb geen zin in rotgeintjes namelijk (dat je telefoon smelt in de zon of dat je hand gaat verkleuren als je te lang belt)

BC is belcompany en TFT is T-For Telecom.
Hier staan trouwens alleen telefoons van merken die ik vertrouw (Ericsson, Siemens, Panasonic, Sony en Samsung)
Ik ben al wat aan het uitzoeken geslagen en in het plaatje hieronder zie je wat ik gevonden heb. M35i heb ik nu, da's even om te vergelijken alleen.
Mijn eisen:
• m35i stijl (geen klepje, schuifding of openklap zooi)
• geen nokia (degenen die mijn broertje kennen weten waarom
• Li-Ion batterij (nimh slijt mij te snel en is te onhandig)
• prijs als je hem los koopt < € 300
• redelijk compact (breedte < 50mm en dikte < 25 mm)
• gewicht < 150 gram
• minimaal 5 regels tekst
• trilfunctie
• het liefst T9 (niet noodzakelijk)
• Kalender waarmee je alarm kunt instellen (dus bijvoorbeeld dat ik 5 december om 20:00 bericht krijg dat ik pakjes moet rondbrengen)
Dat was het zo ongeveer wel, onderstaande telefoons heb ik gevonden, als jullie nog tips hebben over nieuwe hoor ik het graag.
En dan uiteraard de ervaringen met onderstaande telefoons, ik heb geen zin in rotgeintjes namelijk (dat je telefoon smelt in de zon of dat je hand gaat verkleuren als je te lang belt)

BC is belcompany en TFT is T-For Telecom.
Hier staan trouwens alleen telefoons van merken die ik vertrouw (Ericsson, Siemens, Panasonic, Sony en Samsung)