Canon EOS 7d - Canon EF 24-70mm f/2.8L USM - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM - Canon 430EX II
Fijn dat je zeg welke koeler er op zit, want je kamer tempratuur is. Of je een beetje fatsoenlijke airflow heb enzo. Tot die tijd is er niet echt een zinniger antwoord dan: "Is wel een redelijke tempratuur".
oke, mijn kamertemp. is rond de 20 graden. Ik heb er een gewone standaard koeler op zitten en de airflow -> niets bijzonders goed genoeg dacht ik zo, geen extra case fans.Op donderdag 18 april 2002 19:03 schreef InterCC het volgende:
Fijn dat je zeg welke koeler er op zit, want je kamer tempratuur is. Of je een beetje fatsoenlijke airflow heb enzo. Tot die tijd is er niet echt een zinniger antwoord dan: "Is wel een redelijke tempratuur".
Canon EOS 7d - Canon EF 24-70mm f/2.8L USM - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM - Canon 430EX II
ietsjes aan de warme kant, heb zelf Celly 1.2 die nooit warmer wordt dan 38 graden
Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.
Hmm, ik heb ook een Celeron 1Ghz op een p2b mobo
Mijne is standaard 38 graden maar bij full load gaat ie over de 50 graden.
Vink zelf ook best wel veel (zowieso het verschil tussen idle en full load)
Mijne is standaard 38 graden maar bij full load gaat ie over de 50 graden.
Vink zelf ook best wel veel (zowieso het verschil tussen idle en full load)
Verwijderd
Hm standaard Intel Coolertje?!
Mijn P3 1 GHz boxed loopt anders erg koud met zijn coolertje. Hij wordt stressed nooit boven de 30 graden. Dat zie ik weinig mensen nadoen. Toegegeven ik heb wel de casing open.
*** Nou weet ik niet of de Celeron dezelfde cooler heeft als hij boxed is ***
Mijn P3 1 GHz boxed loopt anders erg koud met zijn coolertje. Hij wordt stressed nooit boven de 30 graden. Dat zie ik weinig mensen nadoen. Toegegeven ik heb wel de casing open.
*** Nou weet ik niet of de Celeron dezelfde cooler heeft als hij boxed is ***
Verwijderd
Die coolers zijn best goed, niet ultra-o-jesis-*****-dat-is-pas-lekker-goed cooler maar slecht zijn ze zeker niet.
Welke versie van de 100mhz celly is het,een cu'mine(128kb L2) of een tully(256kb L2) 
Als het een tualatin is vind het best warm mijn 1300 celly-T is stressed nog niet boven de 38c geweest (met intel boxed cooler en 1.5 vcore)
en voor een cu'mine vind ik em ook wel wat warm. ik heb thuis ook nog een 800mhz cu'mines oc'ed @ 1072mhz (134mhz fsb) en die is stressed ook maar 46c met 1.89vcore en vrij standaard spire cooler (geen orb cloon)
Als het een tualatin is vind het best warm mijn 1300 celly-T is stressed nog niet boven de 38c geweest (met intel boxed cooler en 1.5 vcore)
en voor een cu'mine vind ik em ook wel wat warm. ik heb thuis ook nog een 800mhz cu'mines oc'ed @ 1072mhz (134mhz fsb) en die is stressed ook maar 46c met 1.89vcore en vrij standaard spire cooler (geen orb cloon)
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
is een coppermine als het goed is.
Wat ik me nu ineens afvraag is of er wel een temp sensor op dat p2b mobo zit...
Wat ik me nu ineens afvraag is of er wel een temp sensor op dat p2b mobo zit...
Pagina: 1