:'( Ik ben zo en zo gemodereerd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wanneer gaan mensen nu eindelijk op houden met dit soort edits:
edit:
Grappig? Te veel humor-test gekeken gisteren ofzo
[flamebait? volgens mij hebben sommigen mijn standpunt nietbegrepen]
Hoogst irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

-> TMF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TFF => TMF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:29
Mensen doen dat uit frustratie. Mensen hebben niet in de gaten dat ze 48 uur modbaar zijn en als ze het hier melden dat er iets aan gedaan kan worden.

Als je een linkje neerzet van de draad/postings dan kunnen we ze ook "aanpakken".

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:15
Wat ik op mijn beurt opvallend vind is dat sommige posters in dit forum (dat er idd voor bedoeld is, maar daar gaat 't niet om) komen vragen: "is deze troll terecht..."

Komop neem Uw verlies zou ik zeggen. Dat zij weten waar zij moeten klagen maakt hun intentie om hun gelijk te halen niet beter dan de intentie van de mensen die in de post zelf ageren IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Weet jij hoe slecht een -1 troll meeweegt in je Karma? Heb je wel voldoende Tweakotine om dat te beseffen?

* Delerium had slapeloze nachten van een -1 troll.

Zolang er mensen gegijzeld worden wegens breedbeeldTV's, moet je zeker de -1 troll niet lichtzinnig opvatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:15
Tuurlijk weet ik dat t klote is. Ik heb zelf bijna op 't punt gestaan om maar helemaal te kappen met modden en reageren omdat ik behoorlijke klap in mijn gezicht kreeg.
Hebje mij gehoord? Terwijl ik als Tweakeroid nog lang niet me bewezen heb zoals sommigen, terwijl juist diegenen lopen te ageren als hun karma van 500+ omlaag gaat. Voel je 'm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:23

botoo

💀 too old to die young

Het staat iedereen vrij om een zo correct mogelijke weging op de mod-schaal te verlangen, dat sommigen daar geen behoefte aan hebben is evenzogoed je goed recht.

* botoo zou graag Tweakeroids opvatting in bepaalde reacties/moderaties zien, de meeste reacties van hem zijn doorgaans niet direct 'mainstream' te noemen, en aangezien de excessen de krenten in de pap van /16 zijn...

:Y)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik neem me de vrijheid van reageren ook maar eens even :P

Wat ik denk is dat we (de users die kunnen modden op de frontpage, ik noem ze maar de modders :P ) tegenwoordig niet meer letten op de tag die gegeven wordt, maar eerder letten op de (eind) score die wordt gegeven. En het gaat dan zover dat de modders gewoon een -1 tag of een +1 tag meegeven zonder dat ze daarwerkelijk kijken naar wat de tag daadwerkelijk wordt en inhoud voor de betreffende reactie.

Zeker weet ik dat het moddereren subjectief (naar eigen inzicht) is, maar de uiteindelijke tag die de reactie pas na x-aantal uren krijgt, wordt gewoon genegeerd in plaats van goedgezet te worden door de reactie een +1 of een -1 te geven waarna een andere modder de reactie dan kan goedzetten door de reactie een -1 of +1 te geven.

Zo, dat lucht op :+
Pagina: 1