Toon posts:

[VB] IIS aansturen via .dll

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeiedag,

Ik wil een class gaan bouwen om via asp mijn iis te kunnen beheren. Wat nu mijn vraag is, en toevallig dat ik het weer tegen kom, hoe weet ik welke componenten/references ik kan gebruiken hiervoor.

Kan iemand mij hierin advies gegeven. Het mooiste zou zijn alshet betrekking had op het hierboven geschreven stuk, maar in het algemeen heb dit probleem gewoon vaker. Hoe lossen jullie dit op?

Verwijderd

Uit de documentatie van iis?

Verwijderd

Op donderdag 18 april 2002 17:59 schreef voetenzalf het volgende:
Goeiedag,

Ik wil een class gaan bouwen om via asp mijn iis te kunnen beheren. Wat nu mijn vraag is, en toevallig dat ik het weer tegen kom, hoe weet ik welke componenten/references ik kan gebruiken hiervoor.

Kan iemand mij hierin advies gegeven. Het mooiste zou zijn alshet betrekking had op het hierboven geschreven stuk, maar in het algemeen heb dit probleem gewoon vaker. Hoe lossen jullie dit op?
Er zit toch al gewoon een standaard beheer interface in IIS?

Verwijderd

Topicstarter
Die is heel beroerd. Daar staat weinig in alleen hoe je dat ding moet instellen.... Verder heb ik ook al de MSDN af zitten speuren maar ik kan er niks over vinden.

Als je SQL kan beheren zal er toch ook wel iets zijn om die verrekte iis te kunnen proggen?

Dat klopt, alleen ik wil een systeem bouwen wat aan onze klantenbeheer, urenregistratie, domeinregistratie hangt. Als je dan een klant aanmaakt dan maakt ie ook meteen een test-site met een DB aan. Dat is de achterliggende gedachte