Toon posts:

hoe bonus tracks te kopiëren??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zit met het volgende
ik heb in mijn CD verzameling een aantal cd's zitten
die bonustracks bevatten.

nu zijn deze bonustracks dus achter het laatste nummer geplakt, door middel van heeeeel veeeel minuten stilte.

nu zijn er een aantal nummers die ik op een eigen
verzamel cd-tje wil zetten voor in de auto

hoe kan ik die nummers het beste kopiëren??
want als ik het laatste nummer aan zou klikken
en dan simpel copy zou doen, kopiëert ie dus het laatste nummer
heeel veeel minuten stilte en dan de bonus track

heb search gebruikt en hier niks over kunnen vinden

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 21:10

Frits Flits

SOUND! Designer

Als ik je verhaal snap.. probeer Exact Audio Copy en Wavelab te gebruiken.

Met EAC zet je ze op de harde schijf en met Wavelab haal je de minuten stilte weg.

specs

Verwijderd

heb je geen Nero, daar zit een ingebouwde Audio-editor in, waarmee je die stilte kunt "verwijderen"

Verwijderd

Gebruik het programmaatje CDcopy om de audio geheel te extracten en dan iets van Goldwave of Cooledit om de stilte en het nummer ervoor eraf te choppen

Verwijderd

gewoon kopieeren met clonecd, dan heb je alles, of brand hem door het maken van een image op je hd

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
Hehehe, zeker een cd'tje van Acda en de Munnink :? Die hebben op een van hun (goede) laatste cd's ook zo'n bonustrack, als het laatste nr is afgelopen 5 min wachten op een heel vaag en vet nr ;) :P

..::System Specs::..

Verwijderd

Op donderdag 18 april 2002 20:29 schreef iMpULzIvE_KiLLaH het volgende:
Hehehe, zeker een cd'tje van Acda en de Munnink :? Die hebben op een van hun (goede) laatste cd's ook zo'n bonustrack, als het laatste nr is afgelopen 5 min wachten op een heel vaag en vet nr ;) :P
Ongeveer de helft van de cd's die ik heb hebben wel een bonustrack (voornamelijk punkrock) dus die hoeft het echt niet direct te zijn :)

Maar idd..die gaps weghalen met een wav editor.. .simp-pel
Pagina: 1