Toon posts:

Computer instant reboots

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren had ik ook al wat gepost, ik was erachter gekomen, het was een brakke slot voor geheugen wat het veroorzaakte, maar nu heb ik sinds 1 dag een duron 1300 en mijn computer als ik beetje met veel programma's bezig ben telkens opnieuw opstart.
Ik denk dat het misschien iets te maken heeft met me voeding (230 watt) want dat is misschien te weinig vermogen?? Moet ik niet een hoger vermgogen? Of is het msischien iets anders wat dit probleem veroorzaakt?

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op donderdag 18 april 2002 17:25 schreef aloe het volgende:
Ik denk dat het misschien iets te maken heeft met me voeding (230 watt) want dat is misschien te weinig vermogen?? Moet ik niet een hoger vermgogen?
Ja ;)

Verwijderd

230 watt is idd wel een beetje weinig *D

Verwijderd

Op donderdag 18 april 2002 17:25 schreef aloe het volgende:
Gisteren had ik ook al wat gepost, ik was erachter gekomen, het was een brakke slot voor geheugen wat het veroorzaakte, maar nu heb ik sinds 1 dag een duron 1300 en mijn computer als ik beetje met veel programma's bezig ben telkens opnieuw opstart.
Ik denk dat het misschien iets te maken heeft met me voeding (230 watt) want dat is misschien te weinig vermogen?? Moet ik niet een hoger vermgogen? Of is het msischien iets anders wat dit probleem veroorzaakt?
wat heb je voor de rest dan nog in je kast?

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Ja 230V hoeft niet te weinig te zijn :) maar dat is het waarschijnlijk wel :)

Verwijderd

Voordat je je voeding vervangt kan je eerste ff kijken in je bios, dan moet je de instellingen wake on lan & wake on modem uitzetten.
Dit was bij mij het probleem een tijdje geleden.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
Hier heb je in ieder geval een indicatie voor je PSU, mocht je het probleem op geen andere wijze op kunnen lossen: [topic=312323/1/30]

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1