Nou, hier is ie dan! Eindelijk heb ik weer eens de decoupeerzaag ter hand gepakt en me een windowtje derin gefixed.
Totdat ik de volgende dag weer een geniale ingeving kreeg
en nog maar 2 windows erin zaagde (die extreem goed uitgevoerd zijn, al zeg ik het zelf
)
Nee, ff serieus, hij is echt wel leuk geworden, die HQ08 van mij, en eindelijk kan ik de pics posten. De blowholes had ik al heel lang, dus vond ik het nog niet GOT-waardig
Maar nu, met windows is ie LEIP!!!
Alleen nog ff wachten op de CCFL's (3 worden het, rood voor de linkerkant, en groen en blauw voor de kleine vensters).
Dus geeft me jullie deskundige advies!
ps. de windows moeten nog wel ff bewerkt worden met een mooi randje, dan is ie echt bijna af!
hopen dat de links werken!

het nieuwe zijkantje

mijn leipe voorkantje, met amateurbaybus

jaja, dit is HARDCORE!!! leuk he, die Delta 7000!

Vette cabelmess door de baybus...

Sunon's at standby!

Versterkte window, plus Sunon's

Algeheel leuk shot

Straaljager Powaa!

weer een leuk algeheel shotje

en nog een

en nog een
zo, wat vinden jullie er van?
no flamers please, het is mee eerste poging, en nee, ik ga em niet painten, hij is zo hartstikke mooi!
tadaa, klaar....
Totdat ik de volgende dag weer een geniale ingeving kreeg
Nee, ff serieus, hij is echt wel leuk geworden, die HQ08 van mij, en eindelijk kan ik de pics posten. De blowholes had ik al heel lang, dus vond ik het nog niet GOT-waardig
Maar nu, met windows is ie LEIP!!!
Alleen nog ff wachten op de CCFL's (3 worden het, rood voor de linkerkant, en groen en blauw voor de kleine vensters).
Dus geeft me jullie deskundige advies!
ps. de windows moeten nog wel ff bewerkt worden met een mooi randje, dan is ie echt bijna af!
hopen dat de links werken!
het nieuwe zijkantje
mijn leipe voorkantje, met amateurbaybus
jaja, dit is HARDCORE!!! leuk he, die Delta 7000!
Vette cabelmess door de baybus...
Sunon's at standby!
Versterkte window, plus Sunon's
Algeheel leuk shot
Straaljager Powaa!
weer een leuk algeheel shotje
en nog een
en nog een
zo, wat vinden jullie er van?
no flamers please, het is mee eerste poging, en nee, ik ga em niet painten, hij is zo hartstikke mooi!
tadaa, klaar....