Hier een paar pics, ziet er wel kicke uit vind ik persoonlijk, en dat voor maar 17 euro

en nog een wat donkerder
en nog een wat donkerder
Beter remmen=sneller racen: loadcellmod
in je h*ll*tj*Op donderdag 18 april 2002 16:56 schreef pcvanvliet het volgende:
Display in Enschede, ik heb ook nog een 10cm over, iemand een goeie suggestie waar ik die kan plaatsen in deze kast?
If I agreed with you, we'd both be wrong.
http://www.regenboog.netOp donderdag 18 april 2002 16:55 schreef zmn het volgende:
Vet
Even een vraagje:
Waar heb je die CCFL gekocht
Ik haal de midi dus dan moet ik het doen met 2x 1x 10cm.....Op donderdag 18 april 2002 16:58 schreef pcvanvliet het volgende:
als je de grote haalt, dan kun je het beter met 30cm doen, is deze ook en het past precies.
Perfect!!Op donderdag 18 april 2002 17:15 schreef pcvanvliet het volgende:
Geen probleem CCFL's zijn heel smal kijk maar.
[afbeelding]
Maar pas op met die inverters, een collega van me greep er een keer in toen dat ding onder stroom stond, die gozer had 3 dagen pikzwarte vingers.Op donderdag 18 april 2002 17:16 schreef -TheGrimReaper- het volgende:
[..]
Perfect!!
Op donderdag 18 april 2002 17:17 schreef pcvanvliet het volgende:
[..]
Maar pas op met die inverters, een collega van me greep er een keer in toen dat ding onder stroom stond, die gozer had 3 dagen pikzwarte vingers.
ThanxOp donderdag 18 april 2002 17:03 schreef Tidus het volgende:
[..]
http://www.regenboog.net
http://www.stuutenbruin.nl
http://www.tweakers.net/pricewatch.dsp
k'heb mijn Aopen hx-08 wel aan stukken gezaagd, maar dat was ik met deze jongen niet van plan. Maar mischien dat iemand nog zo briljant is dat ie met een ander idee komt.Op donderdag 18 april 2002 17:22 schreef -TheGrimReaper- het volgende:
Wat al eerder werd gezegd: window maken en dan onderin plaatsen.
En dan nog een rode tegen de achterkant zodat je cpu en zo rood verlicht zijn, staat intimiderend. Net zoals altijd de binnenkant van een onderzeeer bij alarm.
heb je mischien ook de prijzen voor me van de 10 en 30 cm ccfl ( die je bij display hebt gehaald )Op donderdag 18 april 2002 16:56 schreef pcvanvliet het volgende:
Display in Enschede, ik heb ook nog een 10cm over, iemand een goeie suggestie waar ik die kan plaatsen in deze kast?
je zou niet de eerste zijnOp donderdag 18 april 2002 16:59 schreef pcvanvliet het volgende:
[..]
Ja, toedeledokie, ga geen zaag in een kast van bijna 400 piek zetten.
de 10 cm kost 17 euro (ik had mazzel met die van 30cm voor dezelfde prijs)Op donderdag 18 april 2002 17:46 schreef happy3736 het volgende:
[..]
heb je mischien ook de prijzen voor me van de 10 en 30 cm ccfl ( die je bij display hebt gehaald )
alvast bedankt
http://flickr.com/photos/itommy/
Verwijderd
een laserbay maken, je snijdt een figuurtje uit in een 5'25bay en daar zet je het lampje achterOp donderdag 18 april 2002 17:45 schreef pcvanvliet het volgende:
[..]
k'heb mijn Aopen hx-08 wel aan stukken gezaagd, maar dat was ik met deze jongen niet van plan. Maar mischien dat iemand nog zo briljant is dat ie met een ander idee komt.
ok, daar kosten ze minder, maar deze winkel zit in Enschede, en daar kon ik ze gelijk ophalen, en dat is me ook nog wel wat waard.Op donderdag 18 april 2002 17:51 schreef Juniorrules het volgende:
Bôh, 17 euro is écht te veel voor een CCFL. Bij de Regenboog (http://www.regenboog.net) heb ik ze voor 13euro gekocht. LET OP!: hun site is nooit up-to-date. Ga (of bel) ff naar de winkel om de actuele prijzen te vragen. Heel vaak zijn ze veel goedkoper. Maar ik denk dat dat niet geldt voor de CCFL's.
dat is ook een vet idee inderdaad, thanks!Op donderdag 18 april 2002 18:03 schreef badpinguin het volgende:
[..]
een laserbay maken, je snijdt een figuurtje uit in een 5'25bay en daar zet je het lampje achter
of je werkt het in, in je cdspeler, zodat er een rode gloed uitkomt als ie open gaat
Verwijderd
slijptol??? Dremel??Op donderdag 18 april 2002 18:22 schreef pcvanvliet het volgende:
Maar hoe kan ik het beste zo'n figuur eruit snijden?
Verwijderd
oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-
Zou ik ook wel ff willen weten... Wat is het gemiddelde stroomverbruik van die dingen??Op donderdag 18 april 2002 19:43 schreef pcvanvliet het volgende:
Zou dat echt werken, ik heb het net geprobeerd met mijn dremel, en dan het freesje erop, maar het resultaat is niet echt geweldig. Hoeveel CCFL's is kun je eigenlijk aan je voeding hangen?
Verwijderd
Op vrijdag 19 april 2002 00:47 schreef caveman85 het volgende:
Nu nog een rookkanon en een blacklight erin..
Dat is wel een vet effect.. zie je je airflow gaan
Verwijderd
Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...
Kun je ook een foto maken van hoe je die hebt bevestigd?Op vrijdag 19 april 2002 08:21 schreef Flipke het volgende:
[afbeelding]
Misschien kun je ook de deur doen, net als ik![]()
en waarlangs je de kabeltjes hebt lopen. Ik was zelf nl van plan op deze plek ook en ccfl te zetten, maar ben nog aan het bedenken hoe ik de kabeltjes het beste kan laten lopen.Op vrijdag 19 april 2002 18:53 schreef pcvanvliet het volgende:
[..]
Kun je ook een foto maken van hoe je die hebt bevestigd?
Mijne 19 en ik lieg tenminste nietOp vrijdag 19 april 2002 11:47 schreef Ussie het volgende:
mijne is 30
Eerst moet je beide zijpanelen erafhalen. Als het goed is zie je dan aan elke kant 3 plekken waar het rooster vastgeklikt zit aan het frame. Deze moet je allemaal opzij schuiven en dan kun je je voorkant er afhalen. CCFL'tje erin en weer vastklikken. Klaar is kees!Op vrijdag 19 april 2002 20:57 schreef [Elite]Hippie het volgende:
Kan iemand mij nou vertellen hoe je die rooster er af haalt zonder het te mollen?
Verwijderd
die 2 lipjes naar beneden drukken, gaat een beetje moeilijk maar dat moet lukkenOp vrijdag 19 april 2002 20:57 schreef [Elite]Hippie het volgende:
Kan iemand mij nou vertellen hoe je die rooster er af haalt zonder het te mollen?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq