Toon posts:

[php] PHP-BB users ergens anders voor gebruiken...

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste Tweakers...

ik maak gebruik van phpbb (http://www.phpbb.com) enne...nu wil ik een aantal pagina's maken die alleen bekeken kan worden door mensen die lid zijn van mijn forum. Da's dus een beetje moeilijk...Ik kan namelijk wel wat php maar ben niet echt zuper de zuper.
dus zou iemand die er misschien wat meer info van heeft mij wat meer kunnen helpen? of mij in de goede richting wijzen?

ik zal hier ff zetten wat er in mijn login script staat en mijn config.php script

config.php
PHP:
1
<?//// phpBB 2.x auto-generated config file// Do not change anything in this file!//$dbms = "mysql";$dbhost = "database.cb3rob.net";$dbname = "cth3779a";$dbuser = "mijngebruikersnaam";$dbpasswd = "mijnpassword";$table_prefix = "forum_";define('PHPBB_INSTALLED', true);?>

KNIP

het probleem ligt er dus bij dat als mensen straks naar bijv. downloads.php gaan dan meot er een script zijn die checkt of ze notabene wel ingelogd zijn en als ze niet ingelogd zijn dat ze dan een error message :7 krijgen...
dus...ik vraag jullie niet dit voor mij te maken (mag natuurlijk wel 8-) maar ik heb gewoon wat hulp nodig.

p.s. jah ik heb de search en de php manual al gebruikt...maar komt niet veel verder

chem: enorme lap code verwijderd!. spits je vraag+code svp iets meer toe.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 20:58

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Beetje de phpbb source hier neergooien?? Probeer zelf eens te achterhalen hoe phpBB zelf controleerd of je ingelogd bent!

Daarnaast heb je waarschijnlijk meer aan het eigen forum van phpBB..

hmm .. ik zie net dat chem 'm al heeft aangepast, maar voor uitbreidingen en extra's bij phpBB zijn speciale fora bij hun site ingericht (met 1 minuut zoeken daar heb ik al een aantal topics kunnen vinden die over dit probleem gingen)

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Dit topic is gesloten.