Mij is het gelukt met deze instellingen:
ga naar Special Applications, stel daar als Trigger 1863 in, en als incoming ports 6891-6901.
klaar
ga naar Special Applications, stel daar als Trigger 1863 in, en als incoming ports 6891-6901.
klaar
thnx :D:D:D zo ff testen (zit nu nog op stage)Op donderdag 18 april 2002 16:38 schreef SH007 het volgende:
Mij is het gelukt met deze instellingen:
klaar
greetz!
ik laat nog wel ff horen of het werkt!
owja! en weet je dan ook misschien of ik dan op me eigen pctje, die dus achter de router aangesloten is, een webservertje kan draaien?!?!?
hhmm hij wil niet
hoe ga ik dit invullen dan??
per id 1 poort? of moet ik dan
1 1863 6891-6901 invullen?
kan, ff port 80 open knikkeren. (indien NAT router port forwarding 80 <-> 80 aanzetten)
♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛
greetz.... dat mag helemaal nieOp donderdag 18 april 2002 17:05 schreef SchaaapieInDeHuis het volgende:
[..]
thnx :D:D:D zo ff testen (zit nu nog op stage)
greetz!
ik laat nog wel ff horen of het werkt!
owja! en weet je dan ook misschien of ik dan op me eigen pctje, die dus achter de router aangesloten is, een webservertje kan draaien?!?!?
greetz
Ja dat kan zeer zeker.. poort 80 forwarden
Alleen mag jij het niet doen van Chello
dit is wel een handig topicje voor MSN + USR [topic=341395/1/25]
edit:
voor je nieuwe firmware en handleidingen/FAQ's USR 8000 support
Hou je een beetje aan de standaart topictitel's, dit ziet er niet uit. Daarbij komt dat dit in Netwerk Troubleshooting hoort en niet in Overige Hardware.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()