Mensen, ik heb een jaartje les gehad in SQL (misschien heb ik door het meeste heengeslapen ofzo dat ik dit niet weet)
Maar ik moet een query bouwen die een record op vraag met een where statement op de prime key, (dus je hebt eigenlijk maar 1 record), maar nu komt het, ik zou graag het record wat ervoren zit en wat erachter zit ook willen,
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat wat ik nu vraag een beetje onmogelijk is, maar het zou mijn app, zeer veel sneller maken en mijn code een stuk ez-er
Ik heb nu zoiets dus gewoon
[standaard query]
SELECT BLA FROM yakediesjmakedie WHERE BLA = "ALB1"
[/standaard query]
Maar dit is natuurlijk zonder het record wat ervoor zit en wat er na komt
p.s. Voor degene die het gaan vragen, ik gebruik dit voor een asp pagina met ADO
Maar ik moet een query bouwen die een record op vraag met een where statement op de prime key, (dus je hebt eigenlijk maar 1 record), maar nu komt het, ik zou graag het record wat ervoren zit en wat erachter zit ook willen,
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat wat ik nu vraag een beetje onmogelijk is, maar het zou mijn app, zeer veel sneller maken en mijn code een stuk ez-er
Ik heb nu zoiets dus gewoon
[standaard query]
SELECT BLA FROM yakediesjmakedie WHERE BLA = "ALB1"
[/standaard query]
Maar dit is natuurlijk zonder het record wat ervoor zit en wat er na komt
p.s. Voor degene die het gaan vragen, ik gebruik dit voor een asp pagina met ADO
Bikkelen gebeurt pas na 2:00