andere strategie games mogen natuurlijk ook.
ik begin met mijn basis, ik ben Korea, en heb al één computer verslagen...
ik begin met mijn basis, ik ben Korea, en heb al één computer verslagen...
jawel, dit is mijn "nieuwste"Op donderdag 18 april 2002 15:53 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Bouw je nooit een nieuwe basis dan![]()
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
En dat de computer dan al lang (of bijna) dood is zodat je er niks meer aan hebtOp donderdag 18 april 2002 16:18 schreef DeaT het volgende:
haha wat een kleintje
op school hadden ze een tijde geleden (jaartje?) een basis gemaakt de de hele bovenkant v/d kaart besloeg en onder ook een basis die dus de onderkant besloeg hehe. alleen jammer dat ra2 de volgende ochtend crashde
Ik vraag me eigenlijk wel af waarom je zulk soort dingen op school doet?Op donderdag 18 april 2002 16:18 schreef DeaT het volgende:
haha wat een kleintje
op school hadden ze een tijde geleden (jaartje?) een basis gemaakt de de hele bovenkant v/d kaart besloeg en onder ook een basis die dus de onderkant besloeg hehe. alleen jammer dat ra2 de volgende ochtend crashde
🌞🍃
Wanneer gan wij multiplayeren??Op donderdag 18 april 2002 16:23 schreef BotjeBuilder het volgende:
tis nie de bedoeling om mijn basis af te kraken hoor
maar ze kwamen steeds maar met een paar tanks, die mijn stroom-afweer-paaltjes wel aan konden.
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Prism Towers.Op donderdag 18 april 2002 16:23 schreef BotjeBuilder het volgende:
tis nie de bedoeling om mijn basis af te kraken hoor
maar ze kwamen steeds maar met een paar tanks, die mijn stroom-afweer-paaltjes wel aan konden.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
sorry, maar ik ben (altijd al) slecht in namen onthouwenOp donderdag 18 april 2002 16:41 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Prism Towers.
Verdiep je eens in het spel man!
Op donderdag 18 april 2002 17:06 schreef OlafvdSpek het volgende:
Vaak plaatjes mijn de basis van de tegenstander, soms van mijn eigen basis.
http://xccu.sourceforge.net/temp/atf2000/
[afbeelding]
[afbeelding]
Dus?Op donderdag 18 april 2002 17:14 schreef Bosmonster het volgende:
In zo'n beetje iedere screenshot wordt ie uitgemaakt voor cheater..
Waarom is dat typisch?Ook typisch iets voor cheaters om zo'n archiefje bij te houden..
Omdat zo'n beetje ieder 'overwinningsarchief' dat ik gezien heb van grief players zijn. Dan trek je op een gegeven moment de conclusie dat het typisch is.Op donderdag 18 april 2002 17:21 schreef OlafvdSpek het volgende:
Waarom is dat typisch?
Nee, maar wel trainers. En daarmee kun je cheaten.Op donderdag 18 april 2002 17:28 schreef rblommers het volgende:
er zijn toch geen cheats voor ra2?
ik heb ook wel eens iemand uitgemaakt voor cheater, hij had een soviet en een allied basis. en ik had nog niet door dat dat uit zo'n crate kon komen
Aha.. slimOp donderdag 18 april 2002 17:30 schreef OlafvdSpek het volgende:
Nee. Het komt simpel omdat ik de ss niet voor de lol neem. Als iemand "Thanks for the game" zegt is er geen reden om een s(creen)s(hot) te nemen. Maar als iemand "Cheater" zegt heb je kans dat hij zelf een cheater is en daarna de game 'washed' (gelijk spel forceert).
Ook kun je later de ss aan je tegenstander geven zodat hij kan zien dat je niet cheatte (voornamelijk met map revealer).
En verder komt het waarschijnlijk omdat ik vaak win en dat daar kunnen sommige spelers niet tegen.
aha, thanks weet ik dat ook weer.Op donderdag 18 april 2002 17:30 schreef OlafvdSpek het volgende:
[..]
Nee, maar wel trainers. En daarmee kun je cheaten.
Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is...
Mooi maar brakOp donderdag 18 april 2002 18:08 schreef MTops het volgende:
[afbeelding]
nou, zo brak vind ik hem anders niet hoorOp donderdag 18 april 2002 18:42 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Mooi maar brak.
Kom je zo in manOp donderdag 18 april 2002 18:43 schreef BotjeBuilder het volgende:
[..]
nou, zo brak vind ik hem anders niet hoor
zover komen ze niet eens, ze worden gelijk afgemaakt door het afweergeschutOp donderdag 18 april 2002 18:43 schreef BotjeBuilder het volgende:
[..]
nou, zo brak vind ik hem anders niet hoor
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
die kanonnen hebben idd een aardige range ja,Op donderdag 18 april 2002 18:45 schreef BotjeBuilder het volgende:
[..]
zover komen ze niet eens, ze worden gelijk afgemaakt door het afweergeschut
Jup... evt containen en wat units massen en gaan met die banaan.Op donderdag 18 april 2002 18:48 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
die kanonnen hebben idd een aardige range ja,
maar als ze erdoor komen is het idd heel makkelijk
en met een nuke is het gelijk afgelopen
Mirage tanksOp donderdag 18 april 2002 18:49 schreef McFlipp het volgende:
Ennuh volgens mij is dat een costum map ofzo, want 6 oliepompjes bij elkaar, is wel een beetje verdacht
/edit
check ook, hoe "toevallig" de boompjes staan opgesteld...
/edit
die "boompjes" zijn tanksOp donderdag 18 april 2002 18:49 schreef McFlipp het volgende:
check ook, hoe "toevallig" de boompjes staan opgesteld...
/edit
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
gateOp donderdag 18 april 2002 19:23 schreef XippIX het volgende:
euh... wat heeft het voor nut om zo'n "deur" die in de grond verdwijnt erin te maken? (weet eff niet hoe zo'n ding heet)
Lijkt me ook niet echt nuttig, op die manier.Kunnen ze toch zo langs?
photoshop menu eraf knippenOp donderdag 18 april 2002 21:44 schreef apocrypha het volgende:
is volgens mij dus echt niet zijn basis. Zal wel een basis zijn van een echte freak ofzo. Want waar is het menu rechts. Ja kan ie weggehaalt hebben, maar als je je basis print screened en post zit het er toch wel aan lijkt me.
extra moeite voor nixOp donderdag 18 april 2002 21:54 schreef PowerCow het volgende:
[..]
photoshop menu eraf knippen
Verwijderd
die mod heet "Red Eagle"Op donderdag 18 april 2002 19:16 schreef Jozz het volgende:
Waarschijnlijk heeft hij de boel een beetje lopen modden, kijk maar naar die vage aa-guns en aa-geschut uit TS, ook die tank is aangepast en ergens anders staan ook gaurd-towers, die kan je normaal ook niet maken.
[afbeelding]
gewoon met google te vinden: Red EagleOp donderdag 18 april 2002 22:16 schreef rblommers het volgende:
en waar is die vandaan te halen?
p.s. kan ik als ik die installeer nog wel online spelen?
nope, niet met die mod iig.Op donderdag 18 april 2002 22:16 schreef rblommers het volgende:
p.s. kan ik als ik die installeer nog wel online spelen?
als je iedereen hebt verslagen, dan komt er toch "You Are Victorious" te staan?Op donderdag 18 april 2002 23:46 schreef Solid Seal het volgende:
[afbeelding]
Mijn basis past nooit op één scherm dus dit is een stukjeen ergens linksonder ook noch een beetje (3 structures)
Hier had ik alle enemys al gekilled
Mja, wel jammer dat er in een onoplettend moment mijn Con.Yard werd vernietigdd.m.v een chronoshift t'was snel over, maar ja k'heb toch gewonnen
oh ja, t'is trouwens Yuri's revenge voor degene die het niet wisten
zoals ik al zei: Hij kan het menu hebben weggehaald, maar dat lijkt me niet.Op donderdag 18 april 2002 21:54 schreef PowerCow het volgende:
[..]
photoshop menu eraf knippen
en zoals ik al zei: dat zou te veel werk voor nix zijnOp vrijdag 19 april 2002 08:35 schreef apocrypha het volgende:
[..]
zoals ik al zei: Hij kan het menu hebben weggehaald, maar dat lijkt me niet.
die basis is gewoon van www.planetcnc.comOp vrijdag 19 april 2002 17:26 schreef Zero00 het volgende:
Die base van mtops.
Gewoon een aantal prism tanks en ik dender erover
Hoe krijg je die rare gebouwtjes voor elkaar?Op donderdag 18 april 2002 18:08 schreef MTops het volgende:
[afbeelding]
Quatt mono v1.0, 12 zonnepanelen op eigen omvormer en 6 Enphase panelen en 7 kWh Enphase batterij, All Electric uitbreiding voor eind augustus gepland
Verwijderd
niet fanatiek genoeg : http://www.planetcnc.com/eaglered/Op donderdag 02 mei 2002 20:43 schreef PeterKeller het volgende:
[..]
Hoe krijg je die rare gebouwtjes voor elkaar?Ben zelf een fanatieke Red Alerter maar heb die gebouwtjes nog nooit gezien
Ja ok er stond nog ergens een Harvester van de allies, dus ik had al gewonnenOp vrijdag 19 april 2002 08:15 schreef BotjeBuilder het volgende:
[..]
als je iedereen hebt verslagen, dan komt er toch "You Are Victorious" te staan?
Ik heb Final Alert geinstalleerd, maar er nog niet echt naar gekeken. Met FA kan je als het goed is single player missies en multiplayer maps maken en zijn alle gebouwen/units beschikbaar. Moet je maar es checken.Op donderdag 18 april 2002 20:27 schreef rblommers het volgende:
welke map is dat?
btw weet iemand hoe je in custom maps kunt zorgen dat je zelf oilderricks etc. kunt bouwen?
Verwijderd
En dat wisten we nog nietOp donderdag 02 mei 2002 22:09 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Ik heb Final Alert geinstalleerd, maar er nog niet echt naar gekeken. Met FA kan je als het goed is single player missies en multiplayer maps maken en zijn alle gebouwen/units beschikbaar. Moet je maar es checken.
Verwijderd
Verwijderd
Ik gaf alleen maar antwoord op die gast z'n vraag. Natuurlijk zullen jullie FA wel kennen.Op donderdag 02 mei 2002 22:11 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:
[..]
En dat wisten we nog niet
Een berg rocketeers laat daar weinig van heel.. Rocketeers zijn nog steeds het overpowered element in RA2. Zeker als je met geallieeerden tegen geallieerden speelt (en dus geen FLAK's hebt).Op vrijdag 03 mei 2002 13:04 schreef We Are Borg het volgende:
Even dan de vraag. Ik speel het niet meer omdat een bepaalde combie te sterk was en geen gein meer aan was.
Pak 10 chrono mannetjes. Weet niet hoe je ze noemt, maar die kunnen vijanden laten verdwijnen na een tijdje. Stop deze in van die auto's waar je ook een normale GI of Enigeneer kan stoppen en dan veranderd het autotje. Tien van die gevallen en niemand kan je stoppen. Tenminste, niemand lukte het![]()
Hmm, zal eens gaan testenOp vrijdag 03 mei 2002 13:11 schreef Bosmonster het volgende:
[..]
Een berg rocketeers laat daar weinig van heel.. Rocketeers zijn nog steeds het overpowered element in RA2. Zeker als je met geallieeerden tegen geallieerden speelt (en dus geen FLAK's hebt).
- Harriers/Black Eagles/RocketeersOp vrijdag 03 mei 2002 13:04 schreef We Are Borg het volgende:
Even dan de vraag. Ik speel het niet meer omdat een bepaalde combie te sterk was en geen gein meer aan was.
Pak 10 chrono mannetjes. Weet niet hoe je ze noemt, maar die kunnen vijanden laten verdwijnen na een tijdje. Stop deze in van die auto's waar je ook een normale GI of Enigeneer kan stoppen en dan veranderd het autotje. Tien van die gevallen en niemand kan je stoppen. Tenminste, niemand lukte het![]()
STUFU hl2
... het vriendelijke verzoek zulke dingen niet meer te posten ...Op donderdag 18 april 2002 17:14 schreef Bosmonster het volgende:
In zo'n beetje iedere screenshot wordt ie uitgemaakt voor cheater.. Ook typisch iets voor cheaters om zo'n archiefje bij te houden..
nikszolekkeralss.exe
Verwijderd
tuurlijk niet, je hebt je chrono troopers in anti air wagentjes, dus laat ze ff uitstappen en weg zijn de rocketeersOp vrijdag 03 mei 2002 13:11 schreef Bosmonster het volgende:
[..]
Een berg rocketeers laat daar weinig van heel.. Rocketeers zijn nog steeds het overpowered element in RA2. Zeker als je met geallieeerden tegen geallieerden speelt (en dus geen FLAK's hebt).
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq