Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Verwijderd
je kunt opzoek naar een sigma box. die kun je op je usb header aansluiten. en die sigma box kun je dan in een 3,5 of 5 1/4 bay aansluiten.
als je wil weten hoe ze er uitzien. kijk ff op dde site van soyo. er word er eentje bij de p4s ultra bij geleverd.
www.soyo.com
als je wil weten hoe ze er uitzien. kijk ff op dde site van soyo. er word er eentje bij de p4s ultra bij geleverd.
www.soyo.com
Verwijderd
je kunt een sigma box kopen, die je aansluit op die usb poort op je mobo. en de box plaats je in een 3,5 of 5 1/4 bay.
er zijn verschillende te koop.
als je wil weten hoe zo'n ding er uit ziet. ze worden bij de soyo mobo bijgeleverd. soyo.com en dan de p4s dragon
als je wil weten hoe zo'n ding er uit ziet. ze worden bij de soyo mobo bijgeleverd. soyo.com en dan de p4s dragon
We hebben hier ook een 'Edit'-functie, da's lekker handig, moet je geen 2 reply's na elkaar doen!Op vrijdag 19 april 2002 12:54 schreef ARJAY_KAY het volgende:
je kunt een sigma box kopen, die je aansluit op die usb poort op je mobo. en de box plaats je in een 3,5 of 5 1/4 bay.
je kunt toch ook gewoon bij een willekeurige electro/computer speciaalzaak zo een bracketje (voor een achterplaatje van je kast) kopen voor een paar euro, met daarop 2 of 4 USB poorten?
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Verwijderd
dat 2 keer posten was per ongeluk. ik had mijn reply verstuur en de volgende dag stond er weer nix bij dus ik dagt klote ding heeft het weer niet verstuur, dus heb ik het nog een keer verstuurt zie nu ook zelf dat het er 2 keer staat
sorry
sorry
Pagina: 1