[KPN] voicemail service

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Topicstarter
Was dit al bekend, komt dit er nog eens bovenop:

Die knappe koppen bij de KPN hebben er nu voor gezorgd dat je extra informatie krijgt over nieuwe services. Leuk? NEE! Want ze plaatsen de hele tekst in de introductie, dus moet je nog langer wachten voordat je je berichten kunt luisteren. Gekken, laat het pas horen NADAT je je berichten hebt geluisterd, nu moet ik eerst die akelige verhaaltjes aanhoren voordat ik m'n voicemail kan luisteren.

Totale vertraging:

3 sec. : "Welkom bij voicemail van KPN" - Ja tuurlijk welkom, maar totaal overbodig, heb toch net 0842-333 gebeld, dan weet ik toch wel wat ik aan de lijn krijg??

10 sec. : "Wist u dat.. blah blah blah" - Aaaarrghh, heb ik nou nieuwe berichten of niet???

"Er zijn gee"*KLIK* opgehangen.

Normaal had ik aan het woordje "Er" genoeg om op te hangen, aangezien het feit dat wanneer je een of meerdere voicemail's hebt de zin begint met "U".

Rhaah, doet de KPN dit nou bewust deze 13 seconden?

Download my music on SoundCloud

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-08 20:21
Je kan de voicemail ook op je e-mail krijgen, met een wav bestandje als attatchment. En wat maakt 13 sec nou uit.

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Topicstarter
Op donderdag 18 april 2002 15:15 schreef Pc123 het volgende:
Je kan de voicemail ook op je e-mail krijgen, met een wav bestandje als attatchment. En wat maakt 13 sec nou uit.
Lees m'n vraag aub.

Download my music on SoundCloud

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:20
als ze het erna doen luistert niemand ernaar :9

Tijd van werken, tijd van rusten

Verwijderd

Op donderdag 18 april 2002 15:32 schreef Driek het volgende:
als ze het erna doen luistert niemand ernaar :9
LOL :)
en ja dat doen ze vast expres, maar ze zullen het wel ontkennen ;)

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-08 20:21
Op donderdag 18 april 2002 15:15 schreef dominicbout het volgende:

[..]

Lees m'n vraag aub.
Of ze het bewust doen, ja natuurlijk! Ik geef je alleen een alternatief, via de e-mail, dan hoef je er niet naar te luisteren en kost het je niks als je kabel of ADSL hebt.

Verwijderd

Topictitel beetje veranderd. :)

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04 09:19

didio

didio.nl

Gewoon gelijk 1 drukken, klaar..

weinig tot niks..

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Laat het doorsturen naar je e-mail... sim-pel

Verwijderd

natuurlijk doen ze dat expres.. 13 seconden*5 miljoen gesprekken is toch wel weer 65 miljoen seconden,.. reken maar uit je winst. De moeten te balans toch op een of andere manier op orde brengen.

P.S. Ik werk voor een bedrijf dat info aanbied via 0906,. je zou eens moeten weten hoe we de consumenten aan de lijn houden. (zijn overigens geen afzetters hoor :) )

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 00:03 schreef jorusjorusjorus1 het volgende:
P.S. Ik werk voor een bedrijf dat info aanbied via 0906,. je zou eens moeten weten hoe we de consumenten aan de lijn houden. (zijn overigens geen afzetters hoor :) )
Overal minimaal 1 seconde vertraging. Een keuze menu met 20 opties. Elke van de klant keus herhalen "u heeft gek.." . Iedere keer de keus geven om terug te keren naar het hoofdmenu. Standaard 20 secondes in de wacht zetten?

Verwijderd

+allemaal overbodige dingen vertellen
+niet meteen de keuze kunnen maken, maar wachten totdat de gehele text verstuurd is
+lekker goed verstaanbare dame (=langzaam praten)
Pagina: 1