AMD Thunderbird 1200@1370Mhz/Msi K7T Turbo/512 Mb Sdram/GeForce2 Ultra 64Mb DDR/40Gig 7200
Verwijderd
172 mm is 17.2 cm DOOS! ( zie topic )Op donderdag 18 april 2002 15:18 schreef Go0s het volgende:
Hoeveel cm zijn dees dan ?
ok ok
ik denk dat ie cfm bedoeldOp donderdag 18 april 2002 15:20 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
172 mm is 17.2 cm DOOS!( zie topic )
Verwijderd
rustig blijvenOp donderdag 18 april 2002 15:20 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
172 mm is 17.2 cm DOOS!( zie topic )
Idd is daar een berekening/formule voor oidOp donderdag 18 april 2002 15:26 schreef Juniorrules het volgende:
Hoe kan je dat eigenlijk meten? (CFM's)
nee gewoon meter voor luchtverplaatsing, je ziet weleens op een dak zo'n paaltje met 4 halve bolletjes aan stokjes ( beetje onduidelijk denk ik ) staan, om de windkracht te meten, dat idee dus
Verwijderd
kan je niet echt meten moet je meestal maar meteen op de verpakking kijkenOp donderdag 18 april 2002 15:26 schreef Juniorrules het volgende:
Hoe kan je dat eigenlijk meten? (CFM's)
zijn dat geen ComAir Rotrons?
de specs kun je zien op http://www.caseetc.com
/edit
yup, zijn deze:
http://www.caseetc.com/cgi-bin/caseetc/F-400.html
230 CFM at 55 dBA
de specs kun je zien op http://www.caseetc.com
/edit
yup, zijn deze:
http://www.caseetc.com/cgi-bin/caseetc/F-400.html
230 CFM at 55 dBA
Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition
This is a Comair Rotron Fan that is 172mm in size. This fan comes tailed with a four pin connector. This is an The fan is 172mm x 150mm x 51mm and puts out about 230 CFM at 55 dB-A. It is a ball bearing fan with feathered edges to increase quietness. It operates at 25 Watts and runs at 2.26 Amps. The RPM is about 3500.
Note: This fan does NOT come with a finger guard. The blades are metal, and will most definitely detach any body part placed within the fan housing. We will not take responsiblity for any bodily injury that occurs when using this fan.
HEHE
Oppassen met mijn vingertjes.. UHH hier past me hele had in
HEHE...
Maar niemand ideeën waar ik deze twee oversized coolers kan plaatsen in me chieftec kast???
en als ik hem op een potemeter wil plaatsen.. welke potmeter moet ikd an gebruiken als ie 25 watt gebruikt en 2,26 amps ( milli????)
Note: This fan does NOT come with a finger guard. The blades are metal, and will most definitely detach any body part placed within the fan housing. We will not take responsiblity for any bodily injury that occurs when using this fan.
HEHE
Maar niemand ideeën waar ik deze twee oversized coolers kan plaatsen in me chieftec kast???
en als ik hem op een potemeter wil plaatsen.. welke potmeter moet ikd an gebruiken als ie 25 watt gebruikt en 2,26 amps ( milli????)
AMD Thunderbird 1200@1370Mhz/Msi K7T Turbo/512 Mb Sdram/GeForce2 Ultra 64Mb DDR/40Gig 7200
Verwijderd
ahjoh, ernstig, ik zou je fingerguards er maar op doen tot je nieuwe hebtOp donderdag 18 april 2002 17:46 schreef GTTC het volgende:
ik denk dat als je em bovenin plaats je kast opstijgt
hmm, ik moet nog fans hebben voor mijn radiator, maar zulke grote kom je nooit tegen
.
Ik zoek eigenlijk 24v fans, van 150mm en groter
Ik zoek eigenlijk 24v fans, van 150mm en groter
Heheh, weet je zeker dat het een fan is en geen gehaktmolen ofzo ? Maar het zijn wel mooie dingetjes ja. De plaats zou ik niet zo snel weten, maar luchtsroming zul je er wel door krijgenOp donderdag 18 april 2002 17:46 schreef GTTC het volgende:
Van Zeeland dan misschien ??
55 decibel. Dat is echt een hoop. Net zoveel als die 40*40*38 super mega turbo Delta's, die maken uit mijn koppie 56 dB. woei.
Die zou ik toch echt op 7 volt zetten.
Die zou ik toch echt op 7 volt zetten.
ik heb hier nog een potmeter die 100 watt aankan, dat ding is alleen superlomp.Op donderdag 18 april 2002 17:46 schreef GTTC het volgende:
It is a ball bearing fan with feathered edges to increase quietness.
Hmm... volgens mij helpen die hoekjes nog niet echt goed...and puts out about 230 CFM at 55 dB-A.
If it ain't broke, fix it till it is...
Pagina: 1