Als ik video files wil bekijken dan hoor ik wel geluid maar heb een zwart beeld. Als ik dan vervolgens een dos-scherm open en deze er half overheen plaats dan zie ik wel gewoon beeld. Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen is. Heb al meerdere drivers geprobeerd. Denk zelf dat het een instelling is ofzo.
Het gaat dan om Avi-films, mpeg films en als ik DVD's ga kijken met hardware acceleration aan heb ik precies hetzelfde.
Drivers die ik nu heb gebruikt:
radeon_win2k_omega_1158
New (Omega 1.1.58)
* These drivers are based on the 6058 leaked set, and since ALL the driver
set was so good I decided not to mix it and just tweak it.
ATi Radeon 6.13.10.6058
Van de frontpage hier bij tweakers.
De drivers direct vanaf de site van Ati.
Drivers die ik nu heb gebruikt:
radeon_win2k_omega_1158
New (Omega 1.1.58)
* These drivers are based on the 6058 leaked set, and since ALL the driver
set was so good I decided not to mix it and just tweak it.
ATi Radeon 6.13.10.6058
Van de frontpage hier bij tweakers.
De drivers direct vanaf de site van Ati.
alle codecs goed geinstaleert, dus ook voor je DvDspeler?
trouwens lijkt me eerder een overlay fout...staan je overlays goed ingestelt..?
trouwens lijkt me eerder een overlay fout...staan je overlays goed ingestelt..?
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Hoe kan ik bekijken of mijn overlays goed zijn?
Verwijderd
Heb je de monitor / TV / ... wel als primary display aangegeven? (onder tabblad 'displays' staat er bij elk scherm een 2-tal knoppen, bij diegene waarop de video moet verschijnen moet je die knop met die grote stip aan hebben staan)
Heb maar 1 monitor aangesloten en die staat dus ingesteld als primaire display.
Hmmm baal ik van. Heb ook al eens proberen alle drivers weg te halen in windows van ati en alle registry setting maar waarschijnlijk vergeet ik wat. IS er een manier om echt alles wat maar met de videokaart drivers van ati te maken heeft te verwijderen.
Pagina: 1