[CM] Custombuild KofferMod - FlightCase!

Pagina: 1
Acties:

• [NUT]
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 15:32

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
* just in case: Phreak/DaBit - kan dit? ik weet niet of dit als reclame gezien word door GoT/t.net :? *

Ik was aan het zoeken naar iets leuks voor een koffermod, en vond dit:

http://www.conijnmuziek.nl

En uiteraard gaat het om het volgende:

http://www.conijnmuziek.nl/flightcases/info.html

Ze bieden een totaal gemaakte flightcase naar eigen wensen en behoeften voor zo'n 300 euro, maar ze bieden je ook de mogelijkheid 'em zelf in elkaar te zetten voor 150 euro. Hiermee is meteen alles op maat gemaakt enzo, dus het is echt een kwestie van lijmen/schroeven/poppen en klaar :)

Ik zelf heb dus een case 'ontworpen' en heb een zelfbouw pakket besteld... zodra ze daar mee klaar zijn bellen ze me en dan kan ik het komen halen - want verzenden doen ze niet aan ;( - en aan de slag :7

Waarom een flightcase? Vond ik wel stoer, plus dat die erg sterk zijn: 17/19" monitor er op op een LAN kan, sterker nog, mijn ontwerp zou een persoon van c.a. 100kg nog kunnen houden volgens de medewerker bij Conijn :D

zodra ik 'em binnen heb show ik hier wel wat pics, voor en na het afbouwen 8-)

Verwijderd

Errug rieleks idee. Maar was het niet veeeeeeel creatiever geweest om er zelf gewoon een te bouwen. Zo moeilijk is dat toch niet?!?! :)

Verwijderd

Waarom niet helemaal zelf? Das toch veel goedkoper?

Verwijderd

ReseTTiM gebruikt allang Flightcases
ze zijn wel :9~

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
Op donderdag 18 april 2002 14:01 schreef _LOSS_ het volgende:
Errug rieleks idee. Maar was het niet veeeeeeel creatiever geweest om er zelf gewoon een te bouwen. Zo moeilijk is dat toch niet?!?! :)
ik ben niet zo'n doe-het-zelfer die het helemaal recht kan enzo ;) ben ook niet in het bezit van diverse benodigdheden in gevan van hout bewerking/metaal bewerking :)

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
Op donderdag 18 april 2002 14:17 schreef Agony het volgende:
Waarom niet helemaal zelf? Das toch veel goedkoper?
geld speeld geen rol :7
Pagina: 1