xbox the games...

Pagina: 1
Acties:

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-01 11:44

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
door de zeer interessante prijsaankondiging van 299 euro, ben ik ook van plan een xbox te kopen...

ik heb veel gehoord over Halo, maar welke andere games hebben de tweakers hier nog en wat voor soort game is het, wat vind je er goed en slecht aan, dus ik zou hier graag wat game-reviews zien van de tweakers

(en verder aub geen discussies over die prijs van 299 euro want daar is al een ander topic voor)

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-01 18:21

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Ik ben in het bezit van 4 spellen:

Project Gotham Racing
Extreem verslavend racespel. In dit spel krijg je niet alleen meer banen en gavere wagens door te winnen, maar ook door het behalen van zogenaamde "kudos". Deze kudos zijn punten die je krijgt door het inhalen van tegenstanders en voornamelijk door het gave driften door bochten :)

Halo
Tja, hier is denk ik alles al een keer over gezegd. Persoonlijk vind ik dit spel echt heel erg gaaf en als je na een kwartiertje/half uurtje de bediening door hebt is het echt een heel bruut spel.

RalliSport Challenge
Nog een racespel en zoals de naam al zegt is dit dus een rally spel. Dit spel is meer arcade-achtig, maar wel erg gaaf om te spelen. De graphics zien er werkelijk heel mooi uit. Ik vind het persoonlijk wel iets weghebben van Sega Rally

Amped Freestyle Snowboarding
Een behoorlijk pittige snowboard "simulatie". Ik ben er nog niet zo heel goed in, maar je merkt wel dat naarmate je meer gespeeld hebt het spel echt leuker wordt. De leercurve (of hoe dat ook zo mooi mag heten) is behoorlijk tricky.

En verder zou ik je adviseren om voor info en reviews te kijken http://www.xboxworld.nl (niet als spam bedoeld)

edit:

oeps.. ff linkje aangepast :P

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Verwijderd

Ik zou die link veranderen in www.xboxworld.nl

Voor de rest kan ik je PGR en RSC erg aanraden. Vind ze echt super gaaf, maar ik ben best wel race game fan.

Verder vind ik Halo vet om te spelen.

JSRF vind ik ook super, maar vond JSR ook al super gaaf.

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

JSRF vinnik persoonlijk helemaal nix...

Is volgens mij echt een spel wat je leuk vindt, of juist helemaal niet. Als je de kans krijgt, zou ik het iig eerst ff ergens uitproberen.

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:18
Halo vind ik zoals al eerder gezegd echt ontzettend bruut. De bediening is best wel ff wennen, maar als je dat eenmaal doorhebt dan is ie echt megakewl!
Alleen willen andere mensen niet zo graag multiplayeren tegen me >:)

Verder is DOA3 ook ontzettend leuk en de graphics zijn om te smullen :9~ In single player vind ik 'm wel een beetje makkelijk uit te spelen, maar in multiplayer is 't echt super en verslavend.

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Kheb net een PS2 gekocht :( en ik vind 1 console per generatie wel genoeg.
Och nu kan ik wel alle FF delen spelen, maar dat vind ik dan ookhet enige voordeel van de PS2. Een XboX roeleert namelijk zwaar

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-01 18:00
Halo is vet
Rallisport challenge is vet
PGR heb ik niet echt gespeeld (als ik 2 xtra games krijg neem ik die denk ik, maar weet nog niet of ie leuk is)
Odworld is best heel leuk
Doa is moooooooooooi maar verder zeer standaard beat em up

rest ken ik niet goed genoeg :)

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-12-2025

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Op donderdag 18 april 2002 14:17 schreef InZane het volgende:

Verder is DOA3 ook ontzettend leuk en de graphics zijn om te smullen :9~ In single player vind ik 'm wel een beetje makkelijk uit te spelen, maar in multiplayer is 't echt super en verslavend.
Is die echt tof of trekt het alleen maar alle grafische hoogstandjes uit de X-box.Ik vond nl. DOA2 voor de DC een piece of crap in vergelijking met Soul Calibur.

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• Shagura
Op donderdag 18 april 2002 20:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Is die echt tof of trekt het alleen maar alle grafische hoogstandjes uit de X-box.Ik vond nl. DOA2 voor de DC een piece of crap in vergelijking met Soul Calibur.
Graphics zijn om te geilen rest is niet echt van hoogstaand niveau

Verwijderd

Ik vond persoonlijk Halo echt dik kut . Vooral het rijden met die buggy hebben ze zwaar doen zuigen . IPV te sturen "richt" je naar de richting dat ie moet hossen ...

Verwijderd

299 euro dudes :) toch maar een xbox ipv een cube? :)

Verwijderd

Op donderdag 18 april 2002 21:16 schreef ugamer het volgende:
299 euro dudes :) toch maar een xbox ipv een cube? :)
Nobe , cube is 249€ en heeft Resident Evil remakes (ja ze zijn het waard , spel is 50-75% anders en onthult meer van de storyline)

Verwijderd

Op donderdag 18 april 2002 21:25 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

Nobe , cube is 249€ en heeft Resident Evil remakes (ja ze zijn het waard , spel is 50-75% anders en onthult meer van de storyline)
249€ + nog een memory card om te saven + eventueel een modem in de toekomst daarnaast heeft cube natuurlijk geen DVD en muziek opslag op de HD.

En Xbox krijgt Panzer Dragoon, en wie weet wat nog meer :9 zo gauw ie meer verkocht wordt komt FF echt wel naar de box, en resi is niet helemaal exclusief.. dus misschien een online deel voor de xbox ooit? wie weet.

Verwijderd

Ik ben een gevallene! :P

Nee ff serieus(:+), zoals het er nu voor staat ga ik volgende week een XBOX kopen.

De spellen waar ik een cube voor zou kopen zijn nog niet uit, dus dat kreng koop ik over 6 maandjes wel :)

Eerst Halo en DOA3 in Dolby Digital spelen *D

Verwijderd

en daarna microsoft office x voor de xbox zonder keyboard en muis.. ook in dolby digital..

en daarna ... ... ..

Verwijderd

Op donderdag 18 april 2002 23:01 schreef xsence het volgende:
en daarna microsoft office x voor de xbox zonder keyboard en muis.. ook in dolby digital..

en daarna ... ... ..
Drugs are bad, Mmmmkay? :+

Verwijderd

maar de spellen van de xbox zijn (NOG!!!!) niet te kopiëren en die van de PS2 wel, daarom ga ik waarschijnlijk voor de ps2 (no warez offence, this is my opinion :P)

Verwijderd

Yepp drugs are bad for ya..

maar microsoft probeert nu een positie aan te nemen die ze in de pc wereld al hebben en is dat goed?

Als niet veel mensen nu een xbox kopen dan zullen ze de prijs van dat ding over een maandje nog verder omlaag moeten gooien door de gamecube.

Maar ff serieus .. het is toch toffer als er meerdere consoles blijven ipv 1 ... want dat gaat gebeuren door deze vieze acties die door zullen blijven gaan.. totdat alleen de xbox over is en de sony sega en nintendo games maken voor de xbox..

maarjah.. ik las net dat er een modchip is ontwikkelt voor de xbox die hem regiovrij maakt.. dus misschien zullen de games ook gekraakt worden in korte tijd..

Verwijderd

Wat een onzin, zoals Nintendo al liet weten, beide conxoles trekken verschillende mensen aan.

In Japan bijv. zal dat ding ooit goed verkopen, al geven ze em gratis bij een pak Omo :+

En voor Europa en Amerika geldt dat ommige de games van de XBOX beter vinden en dat sommige de games van de Cube beter vinden, sommige vinden ze allebei goed :P (zoals ik dus :))

De kans dat Nintendo of Sony de underdog worden zoals Linux is echt klein hoor. (Linux is er ook niet mee te vergelijken want dit is freeware en iedereen mag er mee klooien wat ie wil, Cube en PS/2 zijn consoles waar machtige bedrijven achter staan)

Verwijderd

damn.. jij zit echt helemaal verkeerd..

sega dreamcast trok toch ook ander publiek? die is wel gestopt..

het gaat er meer om wie de meeste publiek trekt en dat doet de xbox op dit moment.. deze prijsdaling heeft grote gevolgen voor de gamecube.. (al zegt nintendo zelf van niet)

omdat microsoft dit soort dingen kan doen zal het wel niet lang duren totdat de xbox voor dezelfde prijs als een gba wordt verkocht. en dan maken de andere al helemaal geen kans meer... dan gaat het niet om geinteresseerden.. dan moet je een xbox kopen als je een xbox wilt omdat de rest dan gewoon snel op zal houden...

Verwijderd

dan moet je een xbox kopen als je een console wilt..

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 11:14 schreef xsence-ecs het volgende:

het gaat er meer om wie de meeste publiek trekt en dat doet de xbox op dit moment.. deze prijsdaling heeft grote gevolgen voor de gamecube.. (al zegt nintendo zelf van niet)

omdat microsoft dit soort dingen kan doen zal het wel niet lang duren totdat de xbox voor dezelfde prijs als een gba wordt verkocht. en dan maken de andere al helemaal geen kans meer... dan gaat het niet om geinteresseerden.. dan moet je een xbox kopen als je een xbox wilt omdat de rest dan gewoon snel op zal houden...
Ja, maar jij begint over prijs te blaten, en naar mijn weten was de PS/2 toch echt een stuk duurder dan de Dreamcast toen deze dood werd verklaart (1100 voor PS/2 tegenover 500 voor de Dreamcast)

Sega had slechte marketing marketing, daarom gingen ze tenonder, iets waar nintendo en sony geen last van hebben.

• InZane
Op vrijdag 19 april 2002 11:14 schreef xsence-ecs het volgende:

Het is algemeen bekend dat de marketing van Sega zwaar beroerd was en dat ze niet zo dik in de centen zaten/zitten.

Verwijderd

dreamcast is gestopt door microsoft..

niet door sega

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:42

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op vrijdag 19 april 2002 13:40 schreef xsence-ecs het volgende:
dreamcast is gestopt door microsoft..

niet door sega
Ik zou hiervan graag een onderbouwing willen zien.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• InZane
Op vrijdag 19 april 2002 14:01 schreef Creepy het volgende:

[..]

Ik zou hiervan graag een onderbouwing willen zien.
En anders ik wel...

Verwijderd

Ik neem Dead or Alive 3 er bij als ik volgende week een Xbox ga kopen, en wat later ook Jet Set Radio Future. Die spreken mij op dit moment het meest aan. :)

Verder staan Shenmue 2 en Grand Theft Auto 3 hoog op mijn verlanglijstje.

Verwijderd

Hahaah :) Die gast heeft volgens mij hulp van het RIAG nodig!, en de dood van JFK?? Was ook het werk van billie boy? :P

Verwijderd

:?

leg uit :).

edit: ging over die knakker van "dc is gestopt door ms...".

Verwijderd

Ik ga me denk ik ook maar wagen aan een X-Box. Ik was het al wel van plan, maar 480 euro leek me toch NET iets teveel. Wreckless leek me wel erg leuk eigenlijk en ja natuurlijk halo. Verder wacht ik ook zeker wel op GTA3 en verder heb ik eigenlijk nog niet gekeken :). Wel al alle trialers bekeken op de x-box site, maar daar zat ook nog niet HET spel bij waar ik van dacht WOW.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-01 16:07

OMX2000

By any means necessary...

Ik vind de X-box op dit moment een beetje meer pasterig dan dan het leuke spelletjes heeft. Het is gewoon van kijk hoe mooi dit is. Maar de spelletjes zijn gewoon niet goed genoeg voor een console... Er is gewoon geen enkel spel waardoor je ineens een X-box zou willen... PSX en PS2 hebben allebei Gran Turismo als lokker... Tekken 3, Resident Evil, Metal Gear Solid, Final Fantasy... dat zijn regelrechte kaskrakers... Niemand heeft tot nu toe een titel genoemd die beter is als een van die...

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• InZane
Op vrijdag 19 april 2002 16:24 schreef OMX2000 het volgende:
Ik vind de X-box op dit moment een beetje meer pasterig dan dan het leuke spelletjes heeft. Het is gewoon van kijk hoe mooi dit is. Maar de spelletjes zijn gewoon niet goed genoeg voor een console... Er is gewoon geen enkel spel waardoor je ineens een X-box zou willen... PSX en PS2 hebben allebei Gran Turismo als lokker... Tekken 3, Resident Evil, Metal Gear Solid, Final Fantasy... dat zijn regelrechte kaskrakers... Niemand heeft tot nu toe een titel genoemd die beter is als een van die...
Halo :P

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

En daarom zijn er van Halo al meer dan 1.000.000 exemplaren verkocht zeker |:(

Lijkt mij toch best wel een kaskraker ;)

• Hahn
  • Laatst online: 06:09
Op donderdag 18 april 2002 13:32 schreef DeaT het volgende:
DOA3:

http://www.xbox.com/xboxtv/default.asp?countrycode=us&bandwidth=hi&video=deadoralive3-0003.asx

;)
Heel erg mooie link! TNX!!

The devil is in the details.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-01 16:07

OMX2000

By any means necessary...

halo is zo goed verkocht omdat er gewoon weinig spelletjes zijn voor de X-box, en Halo daar de beste van is... Iedereen zegt wel dat de X-box niet goed verkoct vanwege de hoge prijs, maar de PS2 was net zo duur, en toch verkocht hij beter...

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 16:35 schreef OMX2000 het volgende:
halo is zo goed verkocht omdat er gewoon weinig spelletjes zijn voor de X-box, en Halo daar de beste van is... Iedereen zegt wel dat de X-box niet goed verkoct vanwege de hoge prijs, maar de PS2 was net zo duur, en toch verkocht hij beter...
Ja, maar toendertijd was er ook nauwelijks serieuze concurrentie he.

• InZane
Op vrijdag 19 april 2002 16:35 schreef OMX2000 het volgende:
Ik ken geen console FPS game die beter is dan Halo...

Verwijderd

over een weekje staat ebay en marktplaats helemaal vol met al deze xboxjes ;)

gamecube!!!!, zelda, mario, waverace, turok, nog es mario, nog es zelda, enz enz..

halo.. laat me niet lachen.. shooters moeten met keyboard en muis..

mensen.. om eerlijk te zijn.. vind ik het wel erg goedkoop en verleidelijk .. maar ga hem toch niet halen.. wacht nog 2 weken.. om te kijken wat er dan gebeurt...

dan krijg je volgens mij dit:

diegene die de xbox op 26 april gekocht hebben moeten een formuliertje invullen waarna ze nog eens 2 games en een joypad krijgen en.. jaa.. het kan niet gekker... een windows xp prof cd volledig met licentsie in de taal die jij wilt.. (beide zijn blunders van microsoft)

shit..

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 17:26 schreef xsence-ecs het volgende:
gamecube!!!!, zelda, mario, waverace, turok, nog es mario, nog es zelda, enz enz..
Hey dit topic ging toch over XBox spellen?
mensen.. om eerlijk te zijn.. vind ik het wel erg goedkoop en verleidelijk .. maar ga hem toch niet halen.. wacht nog 2 weken.. om te kijken wat er dan gebeurt...

diegene die de xbox op 26 april gekocht hebben moeten een formuliertje invullen waarna ze nog eens 2 games en een joypad krijgen en.. jaa.. het kan niet gekker... een windows xp prof cd volledig met licentsie in de taal die jij wilt.. (beide zijn blunders van microsoft)

shit..
Ik snap jouw logica soms echt niet! Maar ja, als ik ook nog een XP Pro erbij mocht krijgen, um so besser toch }:O

• InZane
Op vrijdag 19 april 2002 17:26 schreef xsence-ecs het volgende:
over een weekje staat ebay en marktplaats helemaal vol met al deze xboxjes ;)

halo.. laat me niet lachen.. shooters moeten met keyboard en muis..

shit..
Moet zeggen dat Halo ontzettend lekker speelt, maar jij vindt natuurlijk van niet :+

Van mij mogen WinXP prof. erbij doen! Beste windows versie ooit :)

• Shagura
Ps 2 verkocht ook beter, omdat de ps1 wel goed was. Ok de ps2 is ook wel goed maar toch minder.
Dat Halo geen leuk spel is is gewoon regelrechte onzin, iemand kan ook metal gear solid of Gran Turismo niet leuk vanden, maar dat is zijn probleem.
Halo is zelfs ergens een van de belangrijkste launchtitels van alle consoles ooit genoemd, iets wat een nieuwssite niet zomaar zegt imo.

Verder is de ps2 ook al 2 jaar ofzo uit en dan heb je natuurlijk meer kaskrakers |:(

Verwijderd

[Off-Topic]
ik denk dat alle consoles hun eigen voordelen hebben.

Zo heb je als je naar de Xbox kijkt, voor 299 euro een hele goede console, voorzien van de nieuwste hardware (snel, goed, gfx nice, netwerk en HD). Er komen zeer goede titels voor uit en ook zijn er al redelijk goede games voor te krijgen (DOA3, Halo, Rallisport etc)
Enige minpuntje dat ie heeft vind ik, is dat de controller iets kleiner had gekund, voor mij dan. En wat ik wel erg dom vind is dat je er een DVD Kit moet bijkopen,want zonder zo'n ding kan je geen DVD's kijken.

De PS2 is voor 316 Euro ook een zeer goede console. Mooi vormgegeven en heeft nog genoeg power om een tijdje mee te draaien. Hij zal echt niet door de Xbox worden verslagen en ik denk dat zelfs alle drie de consoles best naast elkaar kunnen leven. De PS2 heeft als voordeel dat er al genoeg games voor zijn en zeker grote titels (MGS2, GT3, GTA3 noem maar op) Hij is dan ook weer wat ouder en heeft nog geen HD en netwerk kaart erin. Wel kan je weer DVD's checken zonder afstandbediening.

Dan heb je nog de NGC van Nintendo. Deze komt 4 Mei (4 Mei???) uit als ik het goed heb en ook deze heeft zijn voordelen. Nintendo fans weten waar ik het over heb. Alle bekende figuren en ook de pokemon reeks zal weer verder gaan op deze nieuwe console. Hij is zeer compact, kan samenwerken met je GBA en levert hele mooie graphics. Voor 297 Euro vind ik hem te duur, maar als ie ook iets goedkoper word is het een mooi dingetje.
[Off-Topic]

[On-Topic]
Nog even over de Xbox games. Ikzelf heb hier een Xbox staan met 9 games. Ikzelf vind de toppers daaronder:

Fuzion Frenzy, DOA3, Rallisport, Munch Oddysee en Halo.

Stuk voor stuk allemaal goede games. Vooral Halo springt er erg uit. Ik vind de graphics zeer mooi en ik vind het boeiend om te spelen. Zelfs met een controller speelt ie lekker, ookal denken veel mensen van niet (dacht ik eerst ook).

Fuzion Frenzy is heel erg leuk om met meerdere players te spelen. Hier moetje verschillende spelletjes doen zoals bugs neermeppen en andere kleine minigames. Daar krijg je weer punten voor enzo, zie het als een arcadehalgame op een console.

Doa3 spreekt voor zich denk ik. Deze games waren vanaf het begin al goed. DOA2 zag er meesterlijk uit en bij de intro van 3 kreeg ik tranen in mijn ogen (nah) WOW dat was mooi. Echt geweldig die chicks hehe. Iig speelt het ook lekker. Geen verhaal, gewoon rammen en klappen uitdelen.
[On-Topic]

dus :P

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:19

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Op vrijdag 19 april 2002 22:36 schreef vorteXt het volgende:

Enige minpuntje dat ie heeft vind ik, is dat de controller iets kleiner had gekund, voor mij dan.
er zijn kleinere controllers voor de xbox, in japan worden er bij de xbox kleinere controllers verkocht.

jappanners zijn namelijk klein. :+

misschien dat het je lukt om er 1 naar nederland te laten verslepen. Voor mij zou het niet uitmaken, ik heb kolenschoppen, en geen xbox

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Verwijderd

De kleinere controllers komen vanzelf ook in Nederland. Of door MS zelf of door third-party hardware developers. Thrustmasters heeft volgens mij al wat.

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 05:04 schreef vorteXt het volgende:
De kleinere controllers komen vanzelf ook in Nederland. Of door MS zelf of door third-party hardware developers. Thrustmasters heeft volgens mij al wat.
Nog deze maand komt de Controler S in amerika uit, je raadt het al, de s staat voor Small :)

Zou wel raar zijn als deze niet in Europa uit zou komen.

Verwijderd

Inderdaad, ik zelf vind die ook veel lekkerder spelen. (heb hem even mogen proberen)

Verwijderd

Heeft iemand het spel blood wake? Heb er een trailer van gezien en et ziet er wel geinig uit :P

Verwijderd

Ik vind trouwens de controller echt heerlijk hoor, gewoon een oversized sidewinder gamepad. Hij is echt precies goed vind ik. Ik heb wreckless erbij gekocht en nog 0,0 spijt hoor. Het is een beetje driverachtig, waar ik dus al helemaal aan verslaafd was op de PSX. Dit is alleen een beetje meer fictie, met wat opgefokterre auto's, maar toch wel even leuk, of zelfs leuker. Echt alles kan gewoon kapot, I LOVE IT.

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 19:13 schreef Kremers het volgende:
Heeft iemand het spel blood wake? Heb er een trailer van gezien en et ziet er wel geinig uit :P
Ik heb alleen een playable demo met 1 missie, vind het nou niet echt je van het eerlijk gezegd..

Zit deze maand bij UK-editie van Official XBox Magazine als je wil kijken.

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Op zondag 21 april 2002 00:40 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Ik heb alleen een playable demo met 1 missie, vind het nou niet echt je van het eerlijk gezegd..

Zit deze maand bij UK-editie van Official XBox Magazine als je wil kijken.
Deze heb ik ook gekocht moest wel €14,- dokken :(

Verwijderd

Op zondag 21 april 2002 00:45 schreef B0MBACI het volgende:

[..]

Deze heb ik ook gekocht moest wel €14,- dokken :(
Hehe heb je tenminste al wat te spelen :)
De Amped en Dave Mirra demo's vind ik cool. Wreckless is ook wel aardig om te zien, toch..

Verwijderd

Maar ff serieus .. het is toch toffer als er meerdere consoles blijven ipv 1 ... want dat gaat gebeuren door deze vieze acties die door zullen blijven gaan.. totdat alleen de xbox over is en de sony sega en nintendo games maken voor de xbox..
Ik zou het echt heel erg vervelend vinden als de Xbox een succes werd, want het is gewoon prettig als er maar twee grote platforms zijn. Vooral met de manier waarop Microsoft zich keihard aan het inkopen is ontstaat er alleen maar meer spreiding van goede titels over de platforms. Ik zou het liefst Nintendo en Sony zien met de echte consoles...

Wat ik niet begrijp is dat Microsoft er niet voor heeft gezorgd dat de Xbox 100 % PC compatible is... Dan stimuleer je pas echt de PC games markt, omdat je al je spellen erop kan spelen; je biedt het dan niet echt aan als een console maar als een goedkope supersnelle PC. Je haalt standaard betere verkopen en verbetert de positie van de Pc; verder kost het je ook nog eens minder.
Ja, maar toendertijd was er ook nauwelijks serieuze concurrentie he
Dat is zo'n erg klote argument... Zelfs in de VS verkoopt de PS2 op dit moment nog 2 keer zo goed als de Xbox (en dat is gewoon echt zo, check de cijfers maar). Als er inderdaad gewoon betere concurrentie is verkoop je inderdaad minder.

Xbox is nu gewoon nog helemaal niet aantrekkelijk, het ding heeft 3 goede titels ofzo. Het is gewoon precies de PS2 launch, maar dan met minder grote "superspellen" om op te wachten.

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Op zondag 21 april 2002 12:07 schreef Vipertje het volgende:

[..]

Ik zou het echt heel erg vervelend vinden als de Xbox een succes werd, want het is gewoon prettig als er maar twee grote platforms zijn. Vooral met de manier waarop Microsoft zich keihard aan het inkopen is ontstaat er alleen maar meer spreiding van goede titels over de platforms. Ik zou het liefst Nintendo en Sony zien met de echte consoles...

Wat ik niet begrijp is dat Microsoft er niet voor heeft gezorgd dat de Xbox 100 % PC compatible is... Dan stimuleer je pas echt de PC games markt, omdat je al je spellen erop kan spelen; je biedt het dan niet echt aan als een console maar als een goedkope supersnelle PC. Je haalt standaard betere verkopen en verbetert de positie van de Pc; verder kost het je ook nog eens minder.
[..]

Dat is zo'n erg klote argument... Zelfs in de VS verkoopt de PS2 op dit moment nog 2 keer zo goed als de Xbox (en dat is gewoon echt zo, check de cijfers maar). Als er inderdaad gewoon betere concurrentie is verkoop je inderdaad minder.

Xbox is nu gewoon nog helemaal niet aantrekkelijk, het ding heeft 3 goede titels ofzo. Het is gewoon precies de PS2 launch, maar dan met minder grote "superspellen" om op te wachten.
amen

TMAXTINT

Verwijderd

Dat zou juist heel dom zijn, want het probleem van pc games maken is dat je met al die verschillende HW zit, dat zou je dan met die XBOX games ook hebben....

En wie zou er dan nog een XBOX kopen als je ze gewoon op je PC kunt spelen?

Verwijderd

Op zondag 21 april 2002 12:07 schreef Vipertje het volgende:

[..]

Ik zou het echt heel erg vervelend vinden als de Xbox een succes werd, want het is gewoon prettig als er maar twee grote platforms zijn.
Ik zou het echt heel erg vervelend vinden als de Gamecube een succes werd, want het is gewoon prettig als er maar twee grote platforms zijn.

Dit topic heet 'xbox the games...', jij zoekt Het Gigantische Consolewar-Topic + poll

Verwijderd

Geen DOA3 man.. das niks :) Behalve als je daar van houd, ik zou voor PGR gaan

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ieg HALO maar da's logisch :)
En dan misschien Amped of misschien PGR erbij krijgen.

Verwijderd

Ik zou Rallisport Challenge aanraden, als je van een verslavende, niet al te gecompliceerde mooie racer houdt.

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
ik speel op mijn xbox verschillende spellen, k heb al heel veel al een keer gespeeld, en een paar echt lang gespeelt..

DOA3
grafisch kontlikkend, geile meisjes, heel verslavend in multi player, maar misschien wat makkelijk,

Rallysport dinges
Grafisch echt vett, vrij realistisch, leuk, multi player roelt, en de career schopt kont als je de snelste auto's hebt gehaalt

THPS3
blijft vett.. met wat nieuwe moves etc.. gewoon tof
(voor de rest samo as PS2)

Halo
zie positieve reacties hierboven

Batman
wel grappig

Blood wake
k vind het echt een lelijk ruk spel

Amped
k vind het grafisch cool, en tof om te spelen

NBA
alleen met z'n tweeen cool

Fusion Frenzy
Zelfs me vriendin vond het cool, kan je nagaan :P

Project Gotham Racing
wel aardig, beetje GT namaak

das wat ik heb, voor de rest heb ik nog wel wat andere spellen gespeeld, maar daar kan ik geen nuttige dingen over zeggen :)

op de PS2 vind ik GT3 zo vet, dat ik heel vaak naar een vriend van me ga, om GT3 te spelen op de PS2, blijft gewoon een top ding..

de graphics van een Xbox zijn gewoon beter, de spellen van de PS2 zijn op het moment nog beter, omdat ie ook langer uit is, en omdat het succes van PSX natuurlijk meezit..

Xbox fans, het komt allemaal wel goed met de spellen van de Xbox :))

helemaal nu ik gister hoorde dat de Xbox gehackt is, en een vriend van me gister de eerste release van Halo alweer gezien heeft

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Hoe is star wars obi one nogwat voor de xbox??? deze ben ik namelijk van plan te gaan kopen.

• delyver
  • Laatst online: 24-08-2025
Op zondag 21 april 2002 22:10 schreef xsence het volgende:
Hoe is star wars obi one nogwat voor de xbox??? deze ben ik namelijk van plan te gaan kopen.
die heb ik (nog) niet gespeeld...

lijkt me echt wel een tof spel :)
k ga um morgen ff halen als dat kan...

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

er moeten even wat toffe adventure games uitkomen op dat ding..

heb je de plaatjes van lord of the rings gezien?? die ziet er ook heel toff uit..

weet iemand hier trouwens of dvd-r movies te bekijken zijn met de xbox?

Verwijderd

Eerlijk gezegd heb ik van Obi Wan al een paar reviews gezien, en er zat geen enkele positieve tussen..

Zie bijv:
http://www.gamespot.co.uk/stories/reviews/0,2160,2102277,00.html

Als je echt gebrand bent op een Star Wars game dan schijnt Starfighter wel een aardige shooter te zijn. Zelf wacht ik ff op de release van Knights of the Old Republic:

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/swkotor/images/screens/6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/swkotor/images/screens/11.jpg

Verwijderd

Kewl dat Republic spel ziet er goed uit!! Ik denk toch dat ik Doa3 en PGR gratis erbij haal. Of vinden jullie Abe nog een echte aanrader?

Verwijderd

ik neem gewoon abe en rally nogwat..

• Albinoraptor
  • Nu online
Op zondag 21 april 2002 22:46 schreef xsence het volgende:
ik neem gewoon abe en rally nogwat..
Ik heb zelfde gekozen

Verwijderd

Ik heb Munch's al sinds de launch maar ik moet nog eens een serieuze poging doen om hem uit te spelen. Ik heb teveel spellen op het moment geloof ik :P De graphics zijn in ieder geval top en het spel is bijzonder grappig. Als je van adventures, puzzels en een beetje zwarte humor houdt is ie zeker aan te raden.

Verwijderd

ja het leuke is dat bij bijna lle xbox games de gfx top zijn ;) daarom is ie zo toff

maar nu nog meer games.. zit eraan te denken jsr er gewoon bij te kopen.. of f1 2002

ze moeten gewoon even opschieten met die toffe games..

Verwijderd

wel leuk zo die prijdaling en de uitebrachte spellen.
Ben nu zelf ook hard aan het kijken en denken of ik er van de week snel een binnensleep.

maar:

voor de racegames en de firstpersonshooters doe ik het niet. daar heb ik een pc voor.

Ik doe het meer voor snowboarden, en dergelijke.

Daarom mijn vraag is de xbox een goede keuze en zijn er al toppers bekend die er aan zitten te komen???

Verwijderd

dark summit en amped ofzo..

daar heb ik de xbox juist niet voor gekocht..

race games, shooter, rpg, adventures.. en dat met een super fps, fette geluid, en toffe besturing.

Verwijderd

Op zondag 21 april 2002 23:04 schreef Kaaskoekje het volgende:
Ik doe het meer voor snowboarden, en dergelijke.

Daarom mijn vraag is de xbox een goede keuze en zijn er al toppers bekend die er aan zitten te komen???
Er zijn echt teveel spellen aangekondigd om op te noemen..

Wat funsports betreft lijkt me de keuze op dit moment tussen Tony Hawk's 2X, TH3 Pro Skater, Dave Mirra's Freestyle BMX, SSX Tricky of Amped.

Verwijderd

Ja thnx, ik zie nu net ook op xboxworld.nl

Project Ego :9~

OK ik ben verkocht, gister al 1,5 uur lang op mijn wekr staan xboxen, en gewoon uitbetaald gekregen, ghehe >:)

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

KOmt GTA3 ook op de Xbox ?

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-01 11:44

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
de nieuwe unreal komt toch ook op de xbox of vergis ik me daarin, en zo ja? wanneer...

alvast iedereen bedankt voor de reacties op mijn vragen tot nu toe :)

Verwijderd

Op maandag 22 april 2002 11:18 schreef HenkS het volgende:
de nieuwe unreal komt toch ook op de xbox of vergis ik me daarin, en zo ja? wanneer...

Nee :)

Er komt wel een Unreal versie (Unreal Championship) maar deze is exclusief voor de XBOX, Unreal Tournament 2003 is alleen voor de PC.

Unreal Championship komt trouwens tergelijk uit met Live, das de inet appl. voor de XBOX, deze titel zal dus compatible zijn met online gaming :)

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op maandag 22 april 2002 00:32 schreef B0MBACI het volgende:
KOmt GTA3 ook op de Xbox ?
Gaan geruchten ja, maar hij is nog niet confirmed, helaas.
Agh en anders koopt MS Rockstar|Take2 wel >:) :D

• GZ
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Jaja, even een post van een GC aanhanger hier. Mag dat?

Ik dacht dat Sega de Shenmue-reeks ging doorzetten op de XboX. Klopt dit nou, en zo ja, wanneer komt dan Shenmue 3 uit?

Deel 2 is namelijk op de DC uit, dus die hoef ik niet nog eens.

Alvst bedankt.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Krijg wel een beetje het idee, dat er veel te veel first person shooter op de kruisdoos komen. Ik bedoel Halo, Ghost recon, Unreal nog iets, waarschijnlijk SoF2, dat hoort toch gewoon op de pc thuis, ik wil veel meer sportspellen en adventures.

• Albinoraptor
  • Nu online
Op maandag 22 april 2002 20:52 schreef Kaaskoekje het volgende:
Krijg wel een beetje het idee, dat er veel te veel first person shooter op de kruisdoos komen. Ik bedoel Halo, Ghost recon, Unreal nog iets, waarschijnlijk SoF2, dat hoort toch gewoon op de pc thuis, ik wil veel meer sportspellen en adventures.
Vind ik eigenlijk ook, speel eigenlijk alleen maar FPS (op PC dan) en was er eigenlijk van overtuigd dat zoiets niet op console kan, maar vind HALO toch wel :9~

Verwijderd

Op maandag 22 april 2002 11:18 schreef HenkS het volgende:

X-Box krijgt Unreal Championship...das dus een andere als Unreal 2 of UT2. Ik heb UC al even gespeeld vorig jaar, de eerste versie. Zag er goed uit, erg mooi grafisch en lekker vette wapens (lightning cannon). Dus als je FPS'en op een console te spelen vind (wat ik niet vind) kon dit wel eens een leuke titel voor je zijn.

• MaDLiVe
  • Laatst online: 28-01 07:59

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik zit nu echt te twijfelen Xbox of Gamecube (ps2 heb ik al)

Kan iemand me met dit helse dillema helpen (heb overigens alleen de centen voor 1 van deze 2)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• GZ
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Op dinsdag 23 april 2002 19:07 schreef MaDLiVe het volgende:
Ik zit nu echt te twijfelen Xbox of Gamecube (ps2 heb ik al)

Kan iemand me met dit helse dillema helpen (heb overigens alleen de centen voor 1 van deze 2)
Ja, wat zoek je in een console?

Dat is de vraag die je jezelf moet stellen.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Tja, is moeilijk te bepalen, ik vind persoonlijk de XBOX games leuker, GC heeft er ook wel een paar die me trekken maar minder dan de XBOX :)

Kijk daar ff naar zou ik zeggen :)
Pagina: 1