Toon posts:

Compaq EN 350mhz -€300 goede prijs?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wou ik effe weten voordat ik hem ga kopen..ik weet niet veel van compaq , laat staan van computers..

compaq EN 350mhz
64 mb geheugen
4 gigabyte schijf
17inch monitor

ik zou alleen nog een cd rom moeten kopen , en een beetje videokaart..maar is het voor wat ik krijg de 300 waard?

ps is dat al een pentium?
bij voorbaat dank

Verwijderd

waarom compaq???

Verwijderd

Hmm ik vind het zelf een beetje aan de dure kant eigenlijk.
Je kan natuurlijk gewoon gaan vergelijken met prijzen uit vraag en aanbod op tweakers.net zelf.
Of je kijkt ff op www.marktplaats.nl of www.viavia.nl, is ook wel mooi om te vergelijken.

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-06 13:42
Het systeem is eigenlijk niks..
Misschien dat door de monitor de prijs een stuk hoger wordt, maar voor een 350MHz 64MB en 4GB HD moet je niet veel betalen..

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:49

Exirion

Gadgetfetisjist

Heel kort: _schandalig_ duur :{

Het is een systeem dat in menig bedrijf geheel afgeschreven is, en als je er nog vanalles bij moet kopen is 150 euro het maximum.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Way to expensive. Hou er rekening mee dat die dingen wel een AGP slot hebben maar een afwijkende slotplaat.
Ik zou het niet doen.......

Verwijderd

Topicstarter
Mijne dank heren, kort maar krachtig

ik heb zo het gevoel dat ik het dus maar lekker moet laten.
het is een 2e hands, en waarom compaq?...tja mn zusje wilt ook een pc..en een al te dure hoeft niet dacht ik..iemand bood hem me aan
en idd het komt uit een failissement, van een bedrijf..
op jullie advies afgaande, zal hij lekker blijven waar die is!

Mijne dank!

Verwijderd

ikzelf heb een Compraq 450mhz (celly) met 13gig (uit garantie)nieuwe schijf een nieuwe video (32mb) en nieuwe creative 52speed cdrom voor 250E verkocht

dus dit is te duur!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:25

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

[topic=448849/1/100]

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.