Toon posts:

iomega zipdrive info?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik wil misschien een tweedehands zipdrive van iomega kopen, maar met dat tweedehands gedoe ben ik een beetje sceptisch geworden nadat ik gehoort heb dat er ook de "klik"-ziekte bestaat (zipdisk wordt niet meer geaccepteert door de drive!)
weet iemand me hier meer over te vetellen?

gr. kuub

Verwijderd

http://members.aol.com/zipcod1/Zip.html

checkhier maar even en gebruik ook eens google of de search.
(8>

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-12-2025

s3mt3x

I choose not to know...

D'r zit levenslang garantie op die drives. Dus zelfs als je een klikkende drive koopt, kun je nog een vervangende van iomega krijgen. Zelfs schijfjes die beschadigd/versleten zijn geraakt door een drive die niet helemaal lekker is, worden vervangen door ze. Zo heb ik al meer dan 10 schijfjes en een verse drive van ze mogen ontvangen per post. Ik gebruik de mijne momenteel niet zo veel meer omdat de brander het backupwerk overgenomen heeft. Maar ze zijn wel relaxed voor schoolwerk e.d.

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Verwijderd

Vanaf de 250MB versie is er geen meer sprake van click of death. Koop gewoon de 250 versie, hij is ook backward compatibel.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-04 15:44
geloof dat het geklik het meeste voor kwam met de paralelle versies (de oude zip-100).
als het een interne is of zo'n nieuw model zip-100-plus heb je er denk ik geen last van.
zelf heb ik een hele ouwe zip100 paralel, zip100ide en zip100 usb-powered en ze doen het allemaal nog perfect :)

ik zou gewoon vragen of je hem eerst werkend mag zien.

Verwijderd

Topicstarter
Thanks,

ik heb er een! ext paralel. werkt perfect!

No click of death tot nu toe

bedankt voor de reactie.

kuub :)

Verwijderd

Kheb er wellicht nog 1 in de aanbieding. :)

eentje voor op de ide (da zijn de snelste) 100mb zipdrive.

Verwijderd

D'r zit levenslang garantie op die drives...
De warranty statement op de website van Iomega zegt toch iets heel anders, namelijk 1 jaar op de drives...

Kan je mij uitleggen hoe je dit geregeld hebt dan want ik heb hier al twee jaar zo'n 'dode' drive liggen :)

• sharkzor
Op zondag 21 april 2002 15:51 schreef kuub het volgende:
Thanks,

ik heb er een! ext paralel. werkt perfect!

No click of death tot nu toe

bedankt voor de reactie.

kuub :)
die dingen zijn wel errug traaaaagggg....
en je kan nog amper wat met je systeem doen als je ernaar toe gaat schrijven.

• sharkzor
Op zondag 21 april 2002 16:00 schreef SupaFly het volgende:

[..]

De warranty statement op de website van Iomega zegt toch iets heel anders, namelijk 1 jaar op de drives...

Kan je mij uitleggen hoe je dit geregeld hebt dan want ik heb hier al twee jaar zo'n 'dode' drive liggen :)
iemand van iomega heeft ooit gezegt dat het niet uitmaakt of een zipdrive in of uit de garantie is, ze zullen het fixen. er is een .wav bestandje van op de klik of death site te vinden.
Pagina: 1