Wie zet dit om naar code die werkt op Intel-processoren?
Aangezien Gijs en ik net een practicum moesten maken met uitsluitend leestekens in C, zijn we er maar even voor gaan zitten. We mochten ook geen spaties of andere whitespace gebruiken, jullie dus ook niet. Dit is wat wij hebben gemaakt, het laat de eerste paar Fibonacci-getallen zien, met een recursieve aanroep van de functie 'return (i-1)+(i-2)'.
Is een PC nu little endian of big endian? Anyway, dit programma werkt op Mac, SPARCs enzovoort. Oh, het werkt misschien ook wel op de Palm.
Als uitdaging voor jullie: Maak het geschikt voor Intel-architecturen. Je moet ergens bij de << iets veranderen.
Je moet de Makefile er ook bij hebben, want zo briljant zijn we ook weer niet.
Veel succes, ik ben benieuwd naar jullie resultaten.
Aangezien Gijs en ik net een practicum moesten maken met uitsluitend leestekens in C, zijn we er maar even voor gaan zitten. We mochten ook geen spaties of andere whitespace gebruiken, jullie dus ook niet. Dit is wat wij hebben gemaakt, het laat de eerste paar Fibonacci-getallen zien, met een recursieve aanroep van de functie 'return (i-1)+(i-2)'.
Is een PC nu little endian of big endian? Anyway, dit programma werkt op Mac, SPARCs enzovoort. Oh, het werkt misschien ook wel op de Palm.
Als uitdaging voor jullie: Maak het geschikt voor Intel-architecturen. Je moet ergens bij de << iets veranderen.
code:
1
| __(____(________)){____(______);______^=______;______++;_______(________?(________==______?________:__(________-______)+__(________-______-______)):________);}_(){____(_____),______,_________,__________,___________,____________,_____________,______________,_______________;_____^=_____;______=++_____;_____<<=(______<<______<<______)+______;_____+=______<<______<<______<<______<<______;_________=(__(______^______)+_____);__________=(__(______)+_____);___________=(__(______<<______)+_____);____________=(__((______<<______)+______)+_____);_____________=(__(______<<______<<______)+_____);______________=(__((______<<______<<______)+______)+_____);_______________=(__((______<<______<<______)+(______<<______))+_____);_________<<=______<<______<<______<<______;__________<<=______<<______<<______<<______;___________<<=______<<______<<______<<______;____________<<=______<<______<<______<<______;_____________<<=______<<______<<______<<______;______________<<=______<<______<<______<<______;_______________<<=______<<______<<______<<______;___(&_________);___(&__________);___(&___________);___(&____________);___(&_____________);___(&______________);___(&_______________);} |
Je moet de Makefile er ook bij hebben, want zo briljant zijn we ook weer niet.
code:
1
2
| _: _.c
gcc -o _ _.c -D_=main -D___=printf -D____=short -D_______=return |
Veel succes, ik ben benieuwd naar jullie resultaten.