Toon posts:

wat is fotosoep ?

Pagina: 1
Acties:
  • 587 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik hoor termen als fotosoep van een vriend van me vaak, maar zelf weet ik niet wat het is.

en waarom word het fotosoep genoemd ?

bedankt

de kerstman

Verwijderd

Fotosoep = Photoshop (6 waarschijnlijk) heel leuk programma om plaatjes mee te editten.

Verwijderd

eigenlijk onderwerp voor software :)

En wat fritsV zegt heeft ie gelijk in

Verwijderd

check http://www.fotosoep.nl/ maar eens

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 18 april 2002 12:07 schreef Freeman9 het volgende:
eigenlijk onderwerp voor software :)

En wat fritsV zegt heeft ie gelijk in
o vandaar ik wist neit waar ik het het beste in kon zetten

Verwijderd

Topicstarter
bedankt frits, maar waarom noemen ze het dan soep?
als het niet te eten is

Verwijderd

Op donderdag 18 april 2002 12:17 schreef Kerstman het volgende:
bedankt frits, maar waarom noemen ze het dan soep?
als het niet te eten is
Al eens geprobeerd?
Smaakt precies hetzelfde :P

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 18 april 2002 12:18 schreef Forau_diavolina het volgende:

[..]

Al eens geprobeerd?
Smaakt precies hetzelfde :P
nee nog niet, waar smaakt het dan naar ?

Verwijderd

Euh, mag ik vragen hoe je op gathering of tweakers komt? No offence meant, maar meestal zijn dat mensen die veel met puters doen :) Je vragen lijken anders aan te wijzen. Je bent al best lang geregistreerd, dus misschien dat het tevens handig is om even de FAQ's te lezen. (Wel koel dat je al ontdekt hebt hoe je je naam wijzigt). Probeer volgende keer een beetje te searchen e.d. dan kom je vaak handiger aan het antwoord.

nadeel bij newbie vragen vind ik altijd dat het OF een echte newbie is, die gewoon geholpen dient te worden imo, OF een cloon met een goeie bui. Ik neig momenteel beetje naar het laatste eik

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 11:36

Speedy-J

AMD Enthusiast

Naar meer :)
Kee die kan wel dicht nu he !

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Verwijderd

FOTOSOEP komt een beetje uit de underground vandaan.

Als je een stapeltje polaroids (van die direct klaar camera's) foto's neemt, gewoon oude ofzo, maakt niet uit, en die in een pot heet water uitkookt, komen er bepaalde chemicalien vrij.
Je kunt van de dan verkregen bouilon (licht bruinig, geeft niet) gewoon met normale bouilon van maggi ofzo er een goeie smaak aangeven. Als je vervolgens een soeppakket van maggi of een ander merk naar keuze er bij donderd, en 'normaal' de soep af gaat maken, krijg je een soort 'space' soep... net als spacecake...
De gemaakte 'fotosoep' heeft op de hersenen een halucinerend effect wat door diverse grafisch ontwerpers als bijzonder prettig wordt ervaren en erg veel inspiratie geeft.
Dat deze mensen met photoshop werken heeft niets met fotosoep te maken, da's gewoon toeval...

Daar komt dus 'foto soep' vandaan...
maareh, dat weet toch iedereen? |:(

Verwijderd

Op donderdag 18 april 2002 12:31 schreef bertbal het volgende:
FOTOSOEP komt een beetje uit de underground vandaan.

Als je een stapeltje polaroids (van die direct klaar camera's) foto's neemt, gewoon oude ofzo, maakt niet uit, en die in een pot heet water uitkookt, komen er bepaalde chemicalien vrij.
Je kunt van de dan verkregen bouilon (licht bruinig, geeft niet) gewoon met normale bouilon van maggi ofzo er een goeie smaak aangeven. Als je vervolgens een soeppakket van maggi of een ander merk naar keuze er bij donderd, en 'normaal' de soep af gaat maken, krijg je een soort 'space' soep... net als spacecake...
De gemaakte 'fotosoep' heeft op de hersenen een halucinerend effect wat door diverse grafisch ontwerpers als bijzonder prettig wordt ervaren en erg veel inspiratie geeft.
Dat deze mensen met photoshop werken heeft niets met fotosoep te maken, da's gewoon toeval...

Daar komt dus 'foto soep' vandaan...
maareh, dat weet toch iedereen? |:(
Dit is het indd, :P

of photoshop. daaag..

Verwijderd

--> HK???

Verwijderd

topic is geen huiskamer,...
mijn antwoord echter wel :D

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:35

Exirion

Gadgetfetisjist

1. wat moet dit in PMG
2. is het zo moeilijk te vinden?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.