Dreamweaver crashed bij F12?

Pagina: 1
Acties:

• Barracuda_82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Topicstarter
Ik heb de laatste tijd steeds vaker het probleem dat dreamweaver volledig vastloopt en nergens meer op reageert als ik op F12 druk (preview in browser).

Dit probleem komt pas voor sinds ik met layers aan het werk ben. Eerst dacht ik dat het misschien was omdat ik te snel savede en daarna op F12 drukte of omdat ik soms geen enkel explorervenster open had staan, maar nu heb ik het ook steeds als ik niet save en wel een paar explorervensters open heb staan.

Wie kent dit probleem en weet misschien een oplossing?

Ik heb al gegoogled en de search gebruikt en ook de systeembeheerders/helpdesk hiero weten het ook niet

• El_BingO
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-08 12:01
Heb je misschien per ongeluk de instellingen van je Dreamweaver veranderd dat ie Internet Explorer niet kan vinden? Anders moet je bij preferences nog eens zoeken naar je beschikbare browsers. Misschien dat ie het dan reset.

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Topicstarter
Op donderdag 18 april 2002 11:54 schreef edstasy het volgende:
Heb je misschien per ongeluk de instellingen van je Dreamweaver veranderd dat ie Internet Explorer niet kan vinden? Anders moet je bij preferences nog eens zoeken naar je beschikbare browsers. Misschien dat ie het dan reset.
Nee, daar heb ik al naar gekeken en die instellingen zijn allemaal goed, het probleem komt ook niet altijd voor, soms doet ie het wel en soms crashed hij (nu ook weer :()

edit:
Nu blijft hij het doen :(

• El_BingO
Gewoon opnieuw installeren. Waarschijnlijk ben je dan wel van het gedonder af.

Maak wel ff een backupje van je reeds ingestelde sites (voor de zekerheid).

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Topicstarter
Op donderdag 18 april 2002 11:58 schreef edstasy het volgende:
Gewoon opnieuw installeren. Waarschijnlijk ben je dan wel van het gedonder af.

Maak wel ff een backupje van je reeds ingestelde sites (voor de zekerheid).
Ik zal het systeembeheer hier nog wel een keer lastig gaan vallen. Deze computer is vorige week helemaal opnieuw geinstallerd... zullen ze leuk vinden >:)

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=crash+dreamweaver+preview++site%3Amacromedia.com&lr= heb je zo al gezocht op google met de toevoeging site:macromedia.com op google krijg je alle technotes op macromedia.com en daar zit vaak een antwoord tussen.

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 23:43

RRX

@life-

Op donderdag 18 april 2002 12:08 schreef Barracuda_82 het volgende:

[..]

Ik zal het systeembeheer hier nog wel een keer lastig gaan vallen. Deze computer is vorige week helemaal opnieuw geinstallerd... zullen ze leuk vinden >:)
Ik neem aan dat ie Dreamweaver bedoeld :) met het opnieuw installen, en geen windows :)

mijn T.net systeemspecspagina

• El_BingO
Op donderdag 18 april 2002 12:43 schreef RRX het volgende:
Ik neem aan dat ie Dreamweaver bedoeld :) met het opnieuw installen, en geen windows :)
Yep :P
Dat bedoel ik.

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Topicstarter
Op donderdag 18 april 2002 12:43 schreef RRX het volgende:

[..]

:) Nee alleen DW opnieuw installeren... Maar ik kijk het nog even aan en als het morgen niet goed werkt laat ik hem wel opnieuw insalleren.

Verwijderd

Ik heb er ook last van en heb men Dreamweaver op nieuw geinstalleerd.. Mijn tip CTRL + S voordat je op F12 ramt.. en geen crashes meer...

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Topicstarter
Op donderdag 18 april 2002 16:05 schreef TimD het volgende:
Ik heb er ook last van en heb men Dreamweaver op nieuw geinstalleerd.. Mijn tip CTRL + S voordat je op F12 ramt.. en geen crashes meer...
Dat doe ik dus al de hele tijd (soms vergeet ik het en dan kan ik weer opnieuw beginnen) en het lijkt gewoon 100% willekeurig wat er gebeurd, maar volgens mij ligt het gewoon aan die brakke computer hier. Dat kloteding ligt hier altijd te kloten en is inmiddels (sinds februari) al 3 keer opnieuw geïnstalleerd en het ergste is dat ze mij overal de schuld van geven terwijl ik helemaal niets geks doe en alleen IE, fotosoep, DW en outlook draai.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Op donderdag 18 april 2002 16:42 schreef Barracuda_82 het volgende:

[..]

Dat doe ik dus al de hele tijd (soms vergeet ik het en dan kan ik weer opnieuw beginnen) en het lijkt gewoon 100% willekeurig wat er gebeurd, maar volgens mij ligt het gewoon aan die brakke computer hier. Dat kloteding ligt hier altijd te kloten en is inmiddels (sinds februari) al 3 keer opnieuw geïnstalleerd en het ergste is dat ze mij overal de schuld van geven terwijl ik helemaal niets geks doe en alleen IE, fotosoep, DW en outlook draai.
* Dark Blue slaat een arm om Barracuda_82 heen en jammert met m mee :'(

T kan echt aan die pc liggen...niet aan jou. Ik hoop dat een schone install voor je werkt. Eej. Je zegt dat je het aan de sysbeheerders moet vragen, dan zit je dus in een (windows?)systeem met rechten, toch? Misschien omdat hij soms iets cache't ofzo, en als je het dan met F12 wilt bekijken dat hij geen rechten heeft om in de cache te prutsen?

Ja, even vreemde zijweg...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

/me gaat het topic volgen, zit namelijk met hetzelfde probleem.....

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Topicstarter
Op donderdag 18 april 2002 16:56 schreef Dark Blue het volgende:

[..]

* Dark Blue slaat een arm om Barracuda_82 heen en jammert met m mee :'(

T kan echt aan die pc liggen...niet aan jou. Ik hoop dat een schone install voor je werkt. Eej. Je zegt dat je het aan de sysbeheerders moet vragen, dan zit je dus in een (windows?)systeem met rechten, toch? Misschien omdat hij soms iets cache't ofzo, en als je het dan met F12 wilt bekijken dat hij geen rechten heeft om in de cache te prutsen?

Ja, even vreemde zijweg...
Als het dat zou zijn zou hij het nooit moeten doen... en hij doet het soms nog wel, maar iig bedankt voor je medeleven :)

Ik heb er vandaag nog geen last van gehad, maar dat zal straks nog wel komen... misschien heeft het wel iets met mijn geheugen te maken (256mb ofzo) en ik heb bijna altijd fotosoep openstaan met bestanden van meer als 30 mb...
Pagina: 1