Toon posts:

[EL] Schema TV-Out <draadloos> TV?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag van mijn tv out draadloos het signaal verzenden naar mijn tv. Nou heb ik daar al van alles voor gezien, maar das toch weer 150 euro oid.

Nou vroeg ik me af of je dit ook zelf kunt maken. Ik heb geen schema kunnen vinden maar misschien dat jullie het weten of kunnen vinden!

De afstand is rechstreeks iets van 15 meter. Het moet "door" het plafond heen kunnen maar dat lijkt me geen probleem. Of moet je voor die dingen een line of sight hebben?

EDIT: Per ongeluk te vroeg op verzenden gedrukt, nog geen goede titel ingevuld.... :o

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:35
Vraag zelf even bij SM om je titel te veranderen.

Je vraag: je dat moet kunnen met BleuTooth alleen heb ik geen idee hoe :?

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Er bestaat geen bouwpakket voor die prijs waarmee je een goede zender in elkaar kan zetten, en als je dit wilt doen dan moet je de beschikking hebben over zend-licenties omdat je niet zomaar op dat soort frequenties mag knoeien.
Want je kunt de apparatuur van een ander verstoren als die zender niet deugdelijk is.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Topicstarter
Mmm, dat klinkt niet veel belovend.

Heb al gepost in SM maar daar zitten ze te slapen oid ;)

• Mighty_Xa4
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-07 16:13
Gebruik toch maar een lange kabel. Dat geeft geen geldverkwisting of irritatie bij het bouwen van een eigen zendsysteem.

Wil je een eenvoudig schematje dan heb je denk ik pech want er zullen geen "eenvoudige" schema's zijn.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:05
Zo dan :Y)

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 10:39
Hit is volgens mij goedkoper om bij de vobi$ ofzo binnen te lopen, bijna overal zijn voor een 150€ ofzo kant en klare shit te koop. dat ook goed werkt :)

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:10

AcouSE

Swedish Chef

Op donderdag 18 april 2002 14:05 schreef Rave17 het volgende:
Vraag zelf even bij SM om je titel te veranderen.

Je vraag: je dat moet kunnen met BleuTooth alleen heb ik geen idee hoe :?
Zelf bouwen met bluetooth is geen optie. heb je enig idee wat een eval-kit kost? Daarnaast moet je je TV-out eerst weer digitaliseren en na het verzenden weer in analoog omzetten.

Als je het mij vraagt kun je het beste een boor en een kabel kopen, en dan in een hoekje door het plafond. Mocht je teveel verlies hebben in de kabel, dan kan je er altijd nog een booster aanhangen. Veel en veel goedkoper dan een draadloze module.

Verwijderd

Gaat het om videozenders?

Bij de LIDL of de ALDI hebben ze ze wel eens voor 90 euro.
LIDL heeft ze geloof ik NU in de aanbieding.

Hier is het ook te koop, maar ik weet niet of je de leverancier kan vertrouwen: http://www.elektronicaonline.nl/Computer%20Accessoires.htm

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 18 april 2002 14:29 schreef Phreak het volgende:
Zo dan :Y)
Thnx!

[ontopic]
kabel is eigenlijk geen optie, dan wordt het waarschijnlijk kopen dus...
[/ontopic]
Pagina: 1