Toon posts:

Geforce 4 en voeding vraagje.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg vrijdag mijn Leadtek geforce 4 ti4400 :9~ en nou was mijn vraag, hoeveel vraagt hij van de voeding? Ik heb nu een geforce 2 deluxe en die draait prima in mijn 1700XP op een 250watt voeding. zou die voeding die geforce 4 ook van zijn behoefte kunnen voorzien? :?
Wat er verder nog in zit is:

Gefrorce2 deluxe Asus
2 maxtor 40 gig in raid
netwerkkaart Realtek
DVD pioneer
Brander 12 speed ACER
4 fans
Geluidskaart Soundblaster audigy
512mb

Wat is jullie mening?

Verwijderd

Als het nu goed gaat, zou het met een GF4 ook goed moeten gaan, heb je toch problemen, dan weet je meteen wat je moet vervangen :)

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

250watt is wel aan de krappe kant voor jou pc, het beste is als jij een 300watt voeding neemt

39

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 07:30

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Op donderdag 18 april 2002 11:38 schreef mr24z het volgende:
Ik krijg vrijdag mijn Leadtek geforce 4 ti4400 :9~ en nou was mijn vraag, hoeveel vraagt hij van de voeding? Ik heb nu een geforce 2 deluxe en die draait prima in mijn 1700XP op een 250watt voeding. zou die voeding die geforce 4 ook van zijn behoefte kunnen voorzien? :?
Wat er verder nog in zit is:

Gefrorce2 deluxe Asus
2 maxtor 40 gig in raid
netwerkkaart Realtek
DVD pioneer
Brander 12 speed ACER
4 fans
Geluidskaart Soundblaster audigy
512mb

Wat is jullie mening?
Een grotere voeding zou misschien nodig kunnen zijn, maar zoals al boven mij gezegd is: Het werkt nu ook al, met die geforce 4 zal het ook wel blijven werken.

Maar mocht je ooit aan het leechen, cd branden, dvd kijken, bestanden kopieren en aan het 3d marken zijn en je PC valt uit, dan weet je waar het aan ligt ;)

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Verwijderd

Let er ook op dat behalve je voeding, ook je mobo genoeg kan leveren.

Op mijn vorige moederbord (ABit KT7a-RAID) werkt de GeForce 4 bv niet/niet goed.

Ik heb/had overigens een 300W voeding.

• Wolfje666
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

Wolfje666

Shooter fanatic

Ik raad je aan om toch minimaal een 350W te nemen.
Tegenwoordig wordt alles alleen maar sneller, met als gevolg dat alles ook steeds meer stroom gaat vragen.

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign

Pagina: 1