Eeuwige correcties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
Kan er niet eens voor gezorgd worden dat niet iedereen meteen begint te zanikken zodra een nieuwe GoTr een greeting onder zijn bericht zet, op die manier heeft zo iemand m.i. weinig zin meer om van dit forum gebruik te maken. Een andere opmerking is dat wanneer een nieuwe GoTr z'n eerste vraag stelt dat hij bijna altijd de opmerking krijgt: zoek op google.
Ik denk dat 99 % wel het begrip search engine kent, het lijkt me ook nuttiger om zo iemand dan een antwoord te geven op z'n vraag met daaronder die opmerkingen dan hem weg te jagen met snauwende kritiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
sorrie maar GoT is een techforum in principe gericht op de redelijk gevorderde user. Het lezen van de faq is dan gewoon een minimum voorwaarde. Het moet juist zo snel mogelijk duidelijk gemaakt worden wat de regels zijn, anders gaan er mensen precedenten 'ontdekken'. Gewoon op een vriendelijke manier wijzen op fouten is dus een goede zaak.
Niet vriendelijk wijzen op dat soort dingen mag niet volgens de policy en kan dus worden aangepakt door de moderators.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 18 april 2002 11:28 schreef ye_greate96 het volgende:
Kan er niet eens voor gezorgd worden dat niet iedereen meteen begint te zanikken zodra een nieuwe GoTr een greeting onder zijn bericht zet, op die manier heeft zo iemand m.i. weinig zin meer om van dit forum gebruik te maken.
Dan zou kunnen ja. Alleen sommigen zijn zeer overbetelijk in het posten van Grrrtz ed.
Een andere opmerking is dat wanneer een nieuwe GoTr z'n eerste vraag stelt dat hij bijna altijd de opmerking krijgt: zoek op google. Ik denk dat 99 % wel het begrip search engine kent, het lijkt me ook nuttiger om zo iemand dan een antwoord te geven op z'n vraag met daaronder die opmerkingen dan hem weg te jagen met snauwende kritiek?
Waarom gebruiken ze die dan niet eerst ff? Wat mij betreft van het vragen van domme dingen onder uitlokken naar een flame :P Heel simpel: Gathering of Tweakers is NIET voor iedereen weggelegd: er word van je verwacht dat je weet wat je aan het doen bent en waar je de nodige dingen kunt vinden. We Zijn Geen Helpdesk.

Zolang de users in SP aardig blijven tegen elkaar met het posten van Kijk In Faq/search vind ik het nog niet zo heel erg ;) Alhoewel 5 keer zo'n post bij mij 4 keer een deleted post kan zijn als ik dat tegenkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen posts doen met [topic=309815/1/50] is natuurlijk niet echt toevoegend. Echter, als deze link meegepost wordt tesamen met een nuttige oplossing/antwoord is er niets mis mee hoor. ;)

Kun je trouwens ook met concrete voorbeelden komen, want als ik door jouw posts zoek kom ik deze niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
[topic=471577/1/999]

Ik kom het vaker tegen, maar reageer niet zo vaak erop.

Ach verder geen big deal, maar ik vind vaak de manier van reageren zo flauw.

Oeps, verkeerde topic
[topic=471375/1/999]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

Hoe lullig het ook klinkt:

Wij willen wel een bepaalde drempel hanteren, als zomaar iedereen hier op het forum alles kan en mag, dan krijg je een soort computeridee forum, maar dan 3 keer zo groot. Dat is niet de bedoeling, dus is het niveau hoog, verwachten we een berg inzet en kennis van de regels.

Op zich wel jammer dat er gesnauwd wordt, het blijkt erg lastig tegen te gaan...

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 18 april 2002 11:47 schreef ye_greate96 het volgende:
Oeps, verkeerde topic
[topic=471375/1/999]
Sorry, maar dat vind ik een zeer slecht voorbeeld :+
Iedereen heet 'm welkom :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:16
Op donderdag 18 april 2002 11:48 schreef Floris het volgende:
Op zich wel jammer dat er gesnauwd wordt, het blijkt erg lastig tegen te gaan...
Er wordt steeds minder gesnauwd.

Topicstarter: Ik zou je met klem willen aanraden dit topic eens door te lezen :9 :P

[topic=422598]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof dat het ook al in de plannen zat die meegenomen zijn het GvF in, maar wil het dan toch even herhalen.

Wanneer een nieuwe poster zich aanmeldt wordt die niet in het aanmeldingsmailtje geconfronteerd met de huisregels van GoT.

Natuurlijk zijn er altijd dumbo's die dit zonder te lezen wegklikken, maar laten we uitgaan van de goedwillenden :)

Kan er niet een korte bondige tekst in elkaar gezet worden die de doelstelling van het forum in een paar regels duidelijk maakt?

Dit geeft dan mogelijk een vermindering van dit gedrag, minder frustraties EN een handvat om naar te verwijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:16
Op donderdag 18 april 2002 11:57 schreef nickles het volgende:
Ik geloof dat het ook al in de plannen zat die meegenomen zijn het GvF in, maar wil het dan toch even herhalen.

Wanneer een nieuwe poster zich aanmeldt wordt die niet in het aanmeldingsmailtje geconfronteerd met de huisregels van GoT.

Natuurlijk zijn er altijd dumbo's die dit zonder te lezen wegklikken, maar laten we uitgaan van de goedwillenden :)

Kan er niet een korte bondige tekst in elkaar gezet worden die de doelstelling van het forum in een paar regels duidelijk maakt?

Dit geeft dan mogelijk een vermindering van dit gedrag, minder frustraties EN een handvat om naar te verwijzen.
Dit is reeds in het GvF uitgewerkt ja. :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1