Toon posts:

instabiele ADSL verbinding, update netpptp.sys?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iemand ervaring met het udaten van netpptp.sys? probleem: win98(SE) icm asdl geeft een instabiele verbinding, een upgrade van netpptp.sys (van win2000) zou dit kunnen verhelpen. Bij voorbaat dank!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
In zijn algemeenheid lijkt het me niet zo aan te raden om Win2k sys-files in Win98 in te gaan bouwen. Waarom niet gewoon overstappen op Win2k?

Verwijderd

Topicstarter
van wat ik er over heb kunnen vinden schijnt het niet zo gek veel uit te maken, slechts een kleine kans op een blue screen. win2000 (clean) installeren is ook weer zo'n gedoe...

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:04
Op donderdag 18 april 2002 11:45 schreef malt het volgende:
van wat ik er over heb kunnen vinden schijnt het niet zo gek veel uit te maken, slechts een kleine kans op een blue screen. win2000 (clean) installeren is ook weer zo'n gedoe...
wel in alle opzicht beter dan win98. (behalve dosspellen :( )

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-08 18:22

Dido

heforshe

Op donderdag 18 april 2002 11:19 schreef malt het volgende:
Iemand ervaring met het udaten van netpptp.sys? probleem: win98(SE) icm asdl geeft een instabiele verbinding, een upgrade van netpptp.sys (van win2000) zou dit kunnen verhelpen. Bij voorbaat dank!
Daar stond idd wat over in de [topic=279710/1/25] . Nou heb ik eeen vraagje dat hier wel op aan sluit: ik kan netpptp.sys helemaal niet vinden (zou in windows\system moeten staan, maar het staat nergens - hele systeem doorzocht...)

Wat betekent mijn avatar?

Verwijderd

Topicstarter
tnx voor de tip, hier http://www.xs4all.nl/~usa/netpptp/uitleg.txt staat het e.e.a wat ik zocht en netpptp.sys staat hier http://www.xs4all.nl/~usa/netpptp/netpptp.zip

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Ik heb dat zelf ook gedaan toen ik win98 op mijn server gebruikte en dat werkt perfect!

Wel ff rebooten voor de zekerheid natuurlijk :Y)

Edit: het modem tweaken verhelpt dat probleem ook btw :)

Edit 2: Malt we delen dezelfde ondertitel. Blijft toch een mooie spreuk he (en nog waar ook) >:)

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:08

MartNL

Op donderdag 18 april 2002 12:13 schreef Dido het volgende:

[..]

Daar stond idd wat over in de [topic=279710/1/25] . Nou heb ik eeen vraagje dat hier wel op aan sluit: ik kan netpptp.sys helemaal niet vinden (zou in windows\system moeten staan, maar het staat nergens - hele systeem doorzocht...)
Weet je zeker dat je verborgen mappen hebt uitgezet? :+

Verwijderd

Topicstarter
--> ErHa, inderdaad, en het is waar maar ik heb toch te weinig om het echt GOED te ruiken... ;)

Wat betreft het niet kunnen vinden van netppt.sys: verborgen mappen is 1, verborgen bestanden weergeven is 2. Kijk in win explorer onder beeld --> mapopties
Pagina: 1