Toon posts:

Pentium 2 @350 overclocken ???

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje :

Tot hoe ver kan ik mijn P2 @ 350 mhz oc`en ?
Ik heb hem tot nu toe stabiel draaiend op 392 mhz , (met fsb oc`en) (3,5 x 112) en heb hem ook al een x op 460 mhz gekregen , maar dat vertouwde ik niet zo. Heeft iemand hier ervaring mee.

Ik heb een gigabyte mb , 224 mb pc 100.

Ik ben ook nog op zoek naar een goede videokaart voor een P2 , en zat zelf te denken aan een GF 2 mx 400 ??????

Please reply.

Verwijderd

Verder dan 392 kun je waarschijnlijk niet gaan, als je hem stabiel wil houden.

En over die videokaart, als je echt wil gaan gamen, dan zou ik toch maar eens beginnen te denken aan een mobo+cpu upgrade, want met 400mhz trek je het toch echt niet meer goed.
Maar als je per se een nieuwe grafische kaart wil, die Geforce II mx400 is wel goed. :)

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 18:49

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Ik heb zelf op een Asus P3C-D mobo een Pentium II-350 naar 465,5 mhz gebracht (3,5x133). Werkt perfect, zorg wel voor goede cooler en geheugen. Let vooral op de temperatuur (als je die kunt zien).

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Verwijderd

Topicstarter
Draaide ie wel stabiel dan ?
Ik kan hem ook op 465 krijgen , maar weet niet of ie dat wel trekt. Wie weet waar je ergens een tool kan downen om de temperatuur te kunen zien ? |:(

Verwijderd

392 stable is het hoogste tenzij je je VCORE gaat ophogen :)
en een ander koelertje neemt dan standaart inteltje :)

Verwijderd

Nou ik heb mijn P2 333 op 450 lopen en hij heeft nog nooit rare dingen gedaan.

\edit
4,5 x 100 dacht ik
\edit

Heb m op een asus moederbord ziteen, de P2B. Kwestie van uitproberen hoever hij wilde gaan mbv jumpers. 500 trok ie niet DUH :) Misschien heb ik een beetke geluk hoor dat ie zo goed draait, zit niet eens extra koeling op... Trouwens ik heb als videokaart een geforce 2 mx 32 MB erin. Heerlijk computertje om over netwerk te gamen. Spellen als quake counterstrike unreal tournament en starcraft zijn echt super te spelen.

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:41
welk SLxxx nummer staat er op de processor? Met dat nummer kun je gemakkelijk naslaan wat jou stepping gemiddelt haalt (op bijvoorbeeld http://www.overclockers.com)

Verwijderd

Heb zelf ook een P2 350 en draaid by mij perfect op 466Mhz. dacht dat dit me FSB was 3,5x 133

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
[search=overclocken PII] Beetje de search gebruiken is nooit weg :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.