Volgende probleem: ik heb 3 harde schijven in mijn computer, een 30 gb IBM en 2 nieuwe Seagate Cudda's 40 gb in Raid-0 geplaatst. Ik wil mijn komplete OS (XP) over gaan zetten op die nieuwe Cudda's. Heb geprobeerd met FDisk een primaire DOS partitie te maken op Disk 2 (die Cudda's dus). FDisk heeft daar geen zin in en geeft aan dat ik alleen een Primaire DOS partitie op disk 1, die IBM dus, kan maken. Zelfs als ik de primaire dos partitie op disk 1 verwijder, lukt het nog niet om een prim. Dos partitie op schijf twee aan te maken. Heeft iemand een oplossing? Thnx!
nt4,winy2k en XP pikken het niet als de systeemparitieaanduiding veranderd 
Misschien met Ghost backuppen en dan naar raid 0 gooien, maar ik vrees Opnieuw installeren van XP...
Misschien met Ghost backuppen en dan naar raid 0 gooien, maar ik vrees Opnieuw installeren van XP...
....En daar heb ik helemaal geen zin in.. Bedankt voor de uitleg.Op donderdag 18 april 2002 10:36 schreef under-world het volgende:
............
Probeer het eens met partition magic.