Toon posts:

[W&L] Nieuwe mod

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of de nieuwe moderator al is gegeinstalleerd in W&L, maar zijn al die slotjes van de afgelopen week niet wat overdreven :?

Sommige topics hebben dan wel geen duidelijke stelling soms, maar als der discussie dan al op gang is worden de topics alsnog gesloten, dat soort dingen. Misschien ligt het aan mij, dan doen jullie er lekker niks mee, en anders overleggen jullie het maar eens een keertje met elkaar.

Ik hoor van U :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze moderator bedoel je? [topic=466167/1/150]
Topic lijkt me meer iets voor LA >:) Want ik verwacht dat er een hoop mensen wel een Wetenschappelijke discussie met je wil aangaan die zeer Levensbeschouwend kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
We hebben momenteel een tempmod in dienst, namelijk elvhenk. Verder is het niveau van W&L bedroevend laag en daarom ben ik even wat harder gaan modereren om zodoende duidelijk te laten zien welke topics wel en welke topics niet gewenst zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Elvhenk

/me hartje GO

Als je kijkt naar de slotjes, dan zul je zien dat de meeste niet van mij afkomstig zijn, maar van mijn gewaardeerde collega Morgoth. Die groot gelijk heeft met zijn stelling dat streng modden in W&L nodig is.