Cogito Ergo Credo
Daar is toevallig gisteren nog een topicje over geweest.
Misschien dat je daar wat aan hebt?
[ASP] Hoe mijn UBB Parser intelligenter maken ??
No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Ja, je zou zelf eens wat kunnen proberen
Ja da's idd een goed eerste begin, tnx...Daar is toevallig gisteren nog een topicje over geweest.
ja fijne opmerking, heb ik echt wel de gelegenheid voor met m'n RSI om net als vroeger wat aan te zooien, nee vriend helaas, die tijd is voor mij voorbij...Op donderdag 18 april 2002 08:44 schreef ddc het volgende:
Ja, je zou zelf eens wat kunnen proberen
Cogito Ergo Credo
Dus omdat jij RSI hebt moeten wij het voor je doen ?Op donderdag 18 april 2002 09:12 schreef jopiek het volgende:
ja fijne opmerking, heb ik echt wel de gelegenheid voor met m'n RSI om net als vroeger wat aan te zooien, nee vriend helaas, die tijd is voor mij voorbij...
Ik heb net zo hard RSI als jij hoor
Voordat dit uitloopt in een flameware gooi ik 'm maar dicht... Daarnaast is dit topic natuurlijk ook een beetje dubbelop aangezien dit al tig keer langs geweest is..
PS:Jopiek, erg vervelend voor je die RSI, maar dat is geen excuus om je mede /14-ers dan maar aan het werk te laten zetten..
PS:Jopiek, erg vervelend voor je die RSI, maar dat is geen excuus om je mede /14-ers dan maar aan het werk te laten zetten..
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()