Ik was eerst van plan om de Simlock van mijn GSM in Vleuten te laten verwijderen, maar waarschijnlijk kan het ook bij een vriend van me. Wat zijn de gevaren als je fout unlockt? En is unlocken echt zo simpel met een progje om "4 locks" op "open" te zetten?
Verwijderd
In het ergste geval wil je gsm niet meer aan.Op donderdag 18 april 2002 07:26 schreef claar het volgende:
Wat zijn de gevaren als je fout unlockt?
jaEn is unlocken echt zo simpel met een progje om "4 locks" op "open" te zetten?
Verwijderd
gsm dood...maar dan moet je 't erg verneuken, gebeurt niet zo gek vaakOp donderdag 18 april 2002 07:29 schreef claar het volgende:
Maar wat kan er fout gaan aan unlocken?
Je kan een fout in de gsm-software veroorzaken waardoor hij niet aangaat. Volgens mij is dit vooral bij Ericssons zo.
Zoek anders ff wat dingen op http://gsm.pagina.nl
Zoek anders ff wat dingen op http://gsm.pagina.nl
Het kan bij alle telefoons misgaan.Op donderdag 18 april 2002 07:34 schreef claar het volgende:
Maar kan het ook snel misgaan met een Nokia 3210?
Waar je op moet letten is dat je niet tijdens het 'unlock-proces' de stekker van de datakabel er uit trekt.
Voor de rest is het kinderspel en kan er weinig verkeerd gaan.
Ik heb nog niet gehoord dat het is misgegaan met een Nokia 3210 maar het zal natuurlijk wel kunnen 
Welkom op GoT btw!
Welkom op GoT btw!
Welkom op GoT btw!Op donderdag 18 april 2002 07:41 schreef Juniorrules het volgende:
Ik heb nog niet gehoord dat het is misgegaan met een Nokia 3210 maar het zal natuurlijk wel kunnen
Welkom op GoT btw!
volgens mij niet.Op donderdag 18 april 2002 07:49 schreef claar het volgende:
Ander vraagje! Werkt Logomanager alleen als de SIMkaart in je Nokia 3210 zit?
maar je hoeft niet perse voorbij de pincode te zijn.
kwas een keer beveiligingscode vergeten en kon di egewoon uitlezen zonder dat ie volledig was opgestart
Tijd van werken, tijd van rusten
In het ergste geval ben je 20 euro kwijt bij een "mannetje" die verkeerd ge-unlockte phones weer tot leven brengt.
En je kan logomanager altijd gebruiken, zelfs bij een contact service telefoon en zeker eentje zonder sim.
En je kan logomanager altijd gebruiken, zelfs bij een contact service telefoon en zeker eentje zonder sim.
Pagina: 1