Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gprs zonder abonnement

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me af of het mogelijk is te gprs'en zonder abonnement. Ik ga namelijk binnenkort op vakantie naar Italie en wil toch de mogelijkheid hebben om op mijn laptop te kunnen internetten (email,ftp,www). Zijn hiervoor nog andere mogelijkheden?
Dank u bij voorbaat

Verwijderd

gewoon dial-up is een alternatief, ik weet niet of ze in Italie al een GPRS-net in de lucht hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Bij welke Dail-up kan ik ook vanuit het buitenland inbellen?

Verwijderd

allemaal, maar dat wordt erg duur, ik zou een gratis italiaanse provider proberen te zoeken.

Verwijderd

eventjes off-topic... stel dat ik een grps-abo neem, van Ben. dus 1 Kb voor 0,029 euro. Als ik dan eventjes doorreken wat ik kwijt ben voor een maitje ongeveer even groot als een sms, dan kom ik tot de conclusie dat dit een veel goedkopere oplossing is dan sms... klopt dat? :?

Verwijderd

Op donderdag 18 april 2002 09:32 schreef BvandeGraaf het volgende:
eventjes off-topic... stel dat ik een grps-abo neem, van Ben. dus 1 Kb voor 0,029 euro. Als ik dan eventjes doorreken wat ik kwijt ben voor een maitje ongeveer even groot als een sms, dan kom ik tot de conclusie dat dit een veel goedkopere oplossing is dan sms... klopt dat? :?
ja

Verwijderd

toch wel een beetje vreemd eigenlijk... maar misschien wel een strak plan in mijn eindeloze zoektocht naar goedkoop telefoneren! *D

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
ehm
ff offtopic....

maare zoek de definitie van vakantie eens op *D
Pagina: 1