| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |
Verwijderd
vraagje: hoe krijg je je cdrom speler open, en hoe heb je het geregeld met je 3,5" diskette drive?
Verwijderd
ehm, ff tekst lezen????Op woensdag 17 april 2002 23:31 schreef HAL-9000 het volgende:
ziet er onwijs uit!
vraagje: hoe krijg je je cdrom speler open, en hoe heb je het geregeld met je 3,5" diskette drive?
Verwijderd
ik zie er niks bij staan waar jij je knopje van je cd rom speler hebt geopend... en het is me niet helemaal duidelijk hoe je die diskette drive hebt verborgen. Het lijkt alsof er plaatje wat er voor hoort aan de bovenste of onderste cdrom speler zit? is dat zo?
Zo gaan ze open:Op woensdag 17 april 2002 23:31 schreef HAL-9000 het volgende:
ziet er onwijs uit!
(Met een doorgeknipt rubberen voetje dat tegen de knop aan zit, druk je dan op het afdekplaatje, dan voel je een stabiele klik en gaan de 3 CD-drive's open)
P.S. het floppy-systeem mbv oude CD-ROM drive is met dank aan Atmoz' case-mod, hij pastte het toe als bedieningslade!
| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |
De onderste CD-ROM heeft maar 1 functie: deze opent 2 opelkaar geplakte afdekplaatjes (zijn eigen en die voor de floppy) is trouwens zeer stabiel en sluit 100% af! Deze fake CD-ROM is niet op een flatcable aangelsloten, alleen op 12V.Op woensdag 17 april 2002 23:38 schreef HAL-9000 het volgende:
???
ik zie er niks bij staan waar jij je knopje van je cd rom speler hebt geopend... en het is me niet helemaal duidelijk hoe je die diskette drive hebt verborgen. Het lijkt alsof er plaatje wat er voor hoort aan de bovenste of onderste cdrom speler zit? is dat zo?
P.S.--> het klein blauw blokje naast de verborgen floppy-drive is 1 v/d toerental regelaar voor de EnerMax ventilatoren (500-2500 rpm) Dus voor Word, Dreamwaever etc. draai ik de fan's op geruisloos
maar mischien een tip voor mensen die ook enermax willen zetten in zwarte kasten ik denk dat de blauwe versie wat beter bij kleurt als de roze
Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...
(floppy drive oplossing ook erg origineel!)
welk merk / kleur code ?
Verwijderd
je mag ook een uitleg naar pieterklomp@hotmail.com sturen
dit ziet er echt super
alleen nog een ruitje aan de zijkant en wat neon licht er in bouwen.
19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K
Eerst dacht ik dat eht onhandig was, maar dat valt volgens mij wel mee. De diskette drive gebruik je toch niet zo vaak.
Welk merk verf heb je gebruikt??
......
hoe krijg je eigenlijk je stealth mobile rack open ?
Oh ja, alsjeblieft geen raampje (gaaaaaap) en een neonlicht (gaaaaaaaaaaaap) want dat is toch alweer passe zeg ik als tweakers trendwatcher.
Iets stoers krijgt vanzelf het niveau camping als iedereen het doet. Dus als je iets maakt, moet het iets zijn wat anderen heel moeilijk kunnen evenaren (zoals die Belg met die alu lasercut case) of gewoon lastig(er) is om te maken.
Kortom: laat het gewoon zo.
Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......
Samen staan we sterk!
LezenOp donderdag 18 april 2002 14:54 schreef IkBenAlles het volgende:
Cd roms is wel jammer want je kunt er nu niet goed bij als ze open staan. Wat moet jet eigenlijk met 3 cd roms?
Hij gebruikt maar 2 van die drives. Maar om de diskdrive ook stealth te maken, heeft ie er een cdrom drive bijgezet die NIET op de flatcable hangt, maar simpel alleen maar de functie heeft het plaatje van zichzelf+ die van de diskette station open te maken.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
Ga naar de Formido en koop een bus 'golden bla nogwat' merk verf van 6 euro (400ml) uitvoering MAT ZWART...Op donderdag 18 april 2002 13:24 schreef Mephix het volgende:
omg.. dat zwart is echt
(floppy drive oplossing ook erg origineel!)
welk merk / kleur code ?
Aangezien de DVD en CD-RW tijdens het gebruik namelijk niet open staat, hoeven deze niet gespoten te worden, trouwens... ik vindt het best zonde om een Plextor 24x en Pioneer DVD te gaan spuiten. Het HDD bracket kan worden benaderd door het afdekplaatje eruit te klikken. Hier kan men bij komen als de CD-RW (bovenste CD-drive) geopend is. Deze HDD bracket wordt toch niet dagelijks gebruikt, dus...Op donderdag 18 april 2002 14:18 schreef bAm het volgende:
Netjes gedaan, is het misschien ook niet mooi om die cdrom lades enzo nog zwart te maken (best veel werk) of behoort dat nog tot de laatste 10% van je mod ?
edit:
hoe krijg je eigenlijk je stealth mobile rack open ?
Hij is nu 99% af, alleen een leuk lichtje achter het plexiglas moet nog...

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Wil jij met me uit ?
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
No thnx, ander leven misschien...Op dinsdag 23 april 2002 00:06 schreef JT het volgende:
Alleen roze = faggetkleur....hmmm...
Wil jij met me uit ?![]()
![]()
Die Enermax ventilatoren kreeg ik alleen maar in deze rode/roze kleur. Origineel zaten er nog 12cm gouden fingerguards ervoor, welke ik heb verwisseld met 2 chromen )zilver'
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Kan je hier misschien ff antwoord op geven pls ?Op dinsdag 23 april 2002 00:18 schreef JT het volgende:
Hmmmm....wil je die gouden ruilen tegen 2 chromen ?
Ecodan warmtepomp
Verder is ie we heel erg strak.
maar die intake opzij moet je wel recht zetten vind ik!
Ik ben toch wel blij dat ik de blauwe enermax fan's heb
Verwijderd
Die Enermax is i.p.v. de standaard 9,5 cm zwarte Zalman Cooler, hij is scheef, omdat het middenpunt op de waaier v/d zalman koelblok moet zitten... daarom dus...Op woensdag 24 april 2002 17:41 schreef Gman het volgende:
Heel straq!
maar die intake opzij moet je wel recht zetten vind ik!
Ik ben toch wel blij dat ik de blauwe enermax fan's heb
P.S. ik heb nu ook geluidsdempende rubber schuim binnenin aangebracht, foto zal binnenkort verschijnen
Verwijderd
Wel wazig dat het bij jou dan 5c scheelde grrr..
Sjonge jonge ...Op donderdag 18 april 2002 14:46 schreef Disciplus-Simplex het volgende:
Zoo dat is erg netjes hoor.
Oh ja, alsjeblieft geen raampje (gaaaaaap) en een neonlicht (gaaaaaaaaaaaap) want dat is toch alweer passe zeg ik als tweakers trendwatcher.
Iets stoers krijgt vanzelf het niveau camping als iedereen het doet. Dus als je iets maakt, moet het iets zijn wat anderen heel moeilijk kunnen evenaren (zoals die Belg met die alu lasercut case) of gewoon lastig(er) is om te maken.
Kortom: laat het gewoon zo.
"Beauty is in the Eye of the Beholder"
Dus ik mag geen Neon of Raampie meer in me case omdat meneer Disciplus-Simplex, als Tweakers Trendwatcher, het passe vindt ....
Sorry hoor ... maareh, als ik dat nou leuk en mooi vindt houdt niemand mij tegen hoor ...
Admin
Sorry dit moest ik ff kwijt
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
Toch heeft hij ergens wel een puntje. De "standaard-mod" die hij bedoelt komt nu zo vaak langs dat ik er niet meer van opkijk. Dan is juist een sobere mod zoals deze erg verfrissend.Op maandag 13 mei 2002 23:29 schreef TheDarkLord666 het volgende:
[..]
Dus ik mag geen Neon of Raampie meer in me case omdat meneer Disciplus-Simplex, als Tweakers Trendwatcher, het passe vindt ....
Sorry hoor ... maareh, als ik dat nou leuk en mooi vindt houdt niemand mij tegen hoor ...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan toch niet verwachten dat iemand die begint met modden, even ineens een lasercut case gaat maken ...
De maker is superblij met zijn gemodde case die niemand heeft en dan komt meneer Simplex effe langs om het een beetje af te zeiken ...
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
Tevens een raam geeft toch de kans om inside de case je m0dware te tonen... hoe wou het dan gedaan gaan worden
nnyway dit is een zeer stijlvolle kast, hoop dat mijn case een beetje dezelfde richting opgaat

Verwijderd
Eigenlijk moeten er kleine alu-kleurige knopjes op komen, deze zijn +/- 2com in doorsnede, moet +/- 1cm worden. Wat ik wilde aangeven is dat de zilvere fingerguard icm zilver knoppen best speciaal uit kan zien o een egale zwarte kast...Op dinsdag 14 mei 2002 03:21 schreef MGP het volgende:
Mooi gedaan, alleen de knoppen vind ik wat minder
Verwijderd
-1-
Op de pics in de starter zie ik achter je blowhole allemaal gaatjes die in het metaal van je kast zitten.
Zou je deze niet beter weg kunnen halen door er een groot gat van te dremelen ???... Dat scheelt in airflow en het maakt minder geluid...
-2-
De fan boven je Zalman waaier moet er juist niet midden boven hangen. Er is namelijk geen airflow in het midden van een fan aangezien daar geen bladen zitten. Je kunt hem beter een stuk naar je chipset op je moederplank toe doen.
Dan krijgt de waaier meer flow en word je chipset ook nog eens extra gekoeld. Bij mij scheelde dat een graadje of 3 !!!
maareuh super mooi kastje en ABIT moederbord rulez sorry guys
-=| Be Easy, Be Cool! |=-
Verwijderd
nnyway.. ga je nog een webby maken met alle foto's onder elkaar + specs
(Was ik ook al van plan. Maarja, poen en tijd hè)
Jullie kunnen kijken op www.narinx.net en dan naar 'Bjorn's Systeem Info' gaan. Daar staan nog geen nieuwe pics op, maar wel alle specs (en de nog oude kastOp dinsdag 14 mei 2002 11:17 schreef DigitalFX het volgende:
Als je kijkt naar de *handleiding* van de Zalman koeler zie je ook dat de Fan niet met as boven de koeler hoort...
nnyway.. ga je nog een webby maken met alle foto's onder elkaar + specs
-1-Op dinsdag 14 mei 2002 09:17 schreef RobinSas het volgende:
2 dingen...
-1-
Op de pics in de starter zie ik achter je blowhole allemaal gaatjes die in het metaal van je kast zitten.
Zou je deze niet beter weg kunnen halen door er een groot gat van te dremelen ???... Dat scheelt in airflow en het maakt minder geluid...
-2-
De fan boven je Zalman waaier moet er juist niet midden boven hangen. Er is namelijk geen airflow in het midden van een fan aangezien daar geen bladen zitten. Je kunt hem beter een stuk naar je chipset op je moederplank toe doen.
Dan krijgt de waaier meer flow en word je chipset ook nog eens extra gekoeld. Bij mij scheelde dat een graadje of 3 !!!
Ik ben te lui geweest met het niet weghalen van het rooster acher de voorste ventilator, omdat ik dan (WEER) het hele bord eruit moet halen, want er komen dan flink wat fijne ijzer splinter vrij... Misschien in de toekomst, maar het klopt, 't zal de airflow bevorderen...
-2-
Is dat echt zo, effe handleiding erbij pakken als ik die nog vind... Maar anders zet ik 'em er gewoon iets ernaast op, klinkt logisch trouwens.
Dat ben ikkeOp maandag 13 mei 2002 23:39 schreef DigitalFX het volgende:
Zo'n stealth controlpanelals *ff naam kwijt* van www.casemod2002.tk heeft gemaakt is gewoon super leet. Zoiets heb ik dus nog never gezien... Zeer koel gemaakt en is dus ook niet zo'n 1..2..3.. na te maken.
Maareh ik vind die kast van Bjorn (de topic starter) echt vet geworden met die wat grotere knoppen. En idd bij die zilveren fingerguard staat het echt vet.
----------------
Nieuwe info en nieuwe pics (opnieuw gemod!)
http://home.hccnet.nl/b.narinx/sites/peecee/index.htm
je maakt je DVD/CD(/RW)-drive open en soldeert twee draadjes aan het knopje die hem open en dicht laat gaan. Die draadjes maak je vast in het stekkertje van de resetknop dan aan het moederbord vast zit.
Ik gebruikte me resetknop niet meer (WinXP), dus kon ik hem mooi daarvoor gebruiken.
Asus A8N32-SLI Del. | AMD Athlon 64 X2 4400+ Toledo @ 2,7 GHz @ Zalman 9500 | Corsair TwinX 2048 PC 3500LLPRO @ 450 (2-2-3-6) | 1,6 TB Maxtors | 1x Club3d GF7800GTX 256 MB DDR3 (430/1200 @ 500/1400) | Samsung 205BW en 26" Mycom LCD TV
Verwijderd
/me wil ook zo`n kast!
maare was het niet nicer om die floppy drive boven die 3de cdrom te doen?
hijs vet
maaruh hoe heb je dat nou met die stealth cdrom ed ? heb je ze gewoon dieper gezet of?
Man, dit ziet er gelikt uit
Hoe maak je je CD-ROM stealth als er een omklap-kleppie
Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
die fan is voor de cpu-koeling, niet intakeOp maandag 17 juni 2002 21:43 schreef ajampaniki het volgende:
Ben ik nou zo scheel of ziek helemaal geen gat in de zijkant voor die fan
gokje:Op maandag 17 juni 2002 21:58 schreef XyonN het volgende:
Het enige nadeel aan case modden is dat als je een idee hebt, het al is uitgevoerd.
Man, dit ziet er gelikt uit
Hoe maak je je CD-ROM stealth als er een omklap-kleppieop zit?
omklap klepje weghalen, en dan iets op de cd-rom-lade (?) plakken zodat hij iets naar voor groter word en dan je stealth klepje erop lijmen.
Tuurlijk kun je ook met schakelaartjes gaan werken en solderen gaan, maar 'k heb 2 jaar garantie op m'n Plextor, dus wil ik geen 'zichtbare' schade aanrichten door te gaan solderen...Op maandag 17 juni 2002 21:31 schreef Jeanious het volgende:
Hoe je ook evt je lades open zou kunnen krijgen is als volgt:
je maakt je DVD/CD(/RW)-drive open en soldeert twee draadjes aan het knopje die hem open en dicht laat gaan. Die draadjes maak je vast in het stekkertje van de resetknop dan aan het moederbord vast zit.
foutje, dat op-klap-klepje is er voor dat de cd-rom-lade (?) niet zo trillt, als je dus iets vast maakt aan die lade, zoals je stealth klep gaat die dus trillen, iets dat je niet wilt hebbenOp maandag 17 juni 2002 23:08 schreef X-Rey het volgende:
[..]
gokje:
omklap klepje weghalen, en dan iets op de cd-rom-lade (?) plakken zodat hij iets naar voor groter word en dan je stealth klepje erop lijmen.
Verwijderd
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
En een raam in case niet doen?juist wel, boeien dat iederen het heeft. Als je het mooi vind moet je het gewoon doen. Ik ga er ook 1 in maken.
greetingz
Waar vui zit, zit geen glans!