Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Black-Stealth MOD zo goed als af! -->

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BNX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-11 05:57
Na mijn eerdere topic over mijn 'beginnende' stealth modificatie, ben ik nu een stapje verder gegaan.
Hij is voor 90% af, dus laat ik alvast een paar pics zien:

MOMENTEEL AF:
- MAT zwart gespoten
- CD-ReWriter Stealthed
- DVD-drive Stealted
- Floppy-drive Stealthed (mbv lade-mechanisme CD-ROM)
- Twee Regelbare 'Paarse' EnerMax ventialoren
- Alle cables geround (incl 2x ATA133 cabels)

WORDT KOMENDE WEEK GEDAAN:
- Plexiglas met zicht op Abit KR7A-RAID moederbord
- paars/rode verlichting binnenin PC

Tevens heb ik de Zalman 9,5CM koeler op de CNPS6000cu vervangen door een 12CM EnerMax ventilator (scheelt -5c)

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/b.narinx/casemod1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/b.narinx/casemod2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/b.narinx/casemod3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/b.narinx/casemod4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/b.narinx/casemod5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/b.narinx/casemod6.jpg

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

Verwijderd

oek en dat ziet der dus verdomd goed uit :9~

Verwijderd

ziet er kewl uit!!!!!! :)

<edit> P.S. strakke paintjob <edit>

Verwijderd

ziet er onwijs uit!
vraagje: hoe krijg je je cdrom speler open, en hoe heb je het geregeld met je 3,5" diskette drive?

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 23:31 schreef HAL-9000 het volgende:
ziet er onwijs uit!
vraagje: hoe krijg je je cdrom speler open, en hoe heb je het geregeld met je 3,5" diskette drive?
ehm, ff tekst lezen????

Verwijderd

???
ik zie er niks bij staan waar jij je knopje van je cd rom speler hebt geopend... en het is me niet helemaal duidelijk hoe je die diskette drive hebt verborgen. Het lijkt alsof er plaatje wat er voor hoort aan de bovenste of onderste cdrom speler zit? is dat zo?

• BNX
Op woensdag 17 april 2002 23:31 schreef HAL-9000 het volgende:
ziet er onwijs uit!
Zo gaan ze open:
(Met een doorgeknipt rubberen voetje dat tegen de knop aan zit, druk je dan op het afdekplaatje, dan voel je een stabiele klik en gaan de 3 CD-drive's open)

P.S. het floppy-systeem mbv oude CD-ROM drive is met dank aan Atmoz' case-mod, hij pastte het toe als bedieningslade! ;))
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/b.narinx/openknop.jpg

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

• BNX
Op woensdag 17 april 2002 23:38 schreef HAL-9000 het volgende:
???
ik zie er niks bij staan waar jij je knopje van je cd rom speler hebt geopend... en het is me niet helemaal duidelijk hoe je die diskette drive hebt verborgen. Het lijkt alsof er plaatje wat er voor hoort aan de bovenste of onderste cdrom speler zit? is dat zo?
De onderste CD-ROM heeft maar 1 functie: deze opent 2 opelkaar geplakte afdekplaatjes (zijn eigen en die voor de floppy) is trouwens zeer stabiel en sluit 100% af! Deze fake CD-ROM is niet op een flatcable aangelsloten, alleen op 12V.

P.S.--> het klein blauw blokje naast de verborgen floppy-drive is 1 v/d toerental regelaar voor de EnerMax ventilatoren (500-2500 rpm) Dus voor Word, Dreamwaever etc. draai ik de fan's op geruisloos :)

• Alnitak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
het ziet er erg goed uit vooral die stealth's
maar mischien een tip voor mensen die ook enermax willen zetten in zwarte kasten ik denk dat de blauwe versie wat beter bij kleurt als de roze

Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:50
nice job m8 :)

• Mephix
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-11 20:41
omg.. dat zwart is echt :9~
(floppy drive oplossing ook erg origineel!)

welk merk / kleur code ?

Verwijderd

toffe ventilatoren. Ben benieuwd naar het resultaat van de verlichting in je pc. Ben van plan blauwe verlichting in mijn kast te bouwen.

• Casejunkie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 11:22
ken je ff een paar foto's posten van hoe je die cd-rom spelers zo hebt gestealth?

je mag ook een uitleg naar pieterklomp@hotmail.com sturen

dit ziet er echt super :9~

alleen nog een ruitje aan de zijkant en wat neon licht er in bouwen.

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

Verwijderd

dit is wederom een ernstig mooie SM (Stealth Mod) :7 :Y)

• roedie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10 18:31
Super strak, mooi gepaint.

Eerst dacht ik dat eht onhandig was, maar dat valt volgens mij wel mee. De diskette drive gebruik je toch niet zo vaak.

• Chickendorp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik ben ook erg benieuwd naar hoe en waarmee je die kast hebt geverfd.
Welk merk verf heb je gebruikt??

Verwijderd

NEIS

• blaaat945
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 07:18

blaaat945

..?

Compliment voor je paintjob!

......

Verwijderd

Mooi gedaan.. :9
complimenten... :)

Verwijderd

Ziet er vet uit! :9~

• bAm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:29

bAm

Netjes gedaan, is het misschien ook niet mooi om die cdrom lades enzo nog zwart te maken (best veel werk) of behoort dat nog tot de laatste 10% van je mod ?

edit:

hoe krijg je eigenlijk je stealth mobile rack open ?

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:59

Atmoz

Techno!!

Cool gedaan Bjorn!! Ziet er netjes uit enzo. Lekker strak de kast zo ;)

• Loran
  • Laatst online: 25-08 14:53
netjes gedaan ook die fan onderin netjes afgewerkt :P

Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...

Verwijderd

dit ziet er erug kewl uit, lekkere strakke kast

• Disciplus-Simplex
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01-2023

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Zoo dat is erg netjes hoor :P.

Oh ja, alsjeblieft geen raampje (gaaaaaap) en een neonlicht (gaaaaaaaaaaaap) want dat is toch alweer passe zeg ik als tweakers trendwatcher.
Iets stoers krijgt vanzelf het niveau camping als iedereen het doet. Dus als je iets maakt, moet het iets zijn wat anderen heel moeilijk kunnen evenaren (zoals die Belg met die alu lasercut case) of gewoon lastig(er) is om te maken.
Kortom: laat het gewoon zo.

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Cd roms is wel jammer want je kunt er nu niet goed bij als ze open staan. Wat moet jet eigenlijk met 3 cd roms?

Samen staan we sterk!

• Yucko
  • Laatst online: 19:59

Yucko

One clown to rule them all !

Op donderdag 18 april 2002 14:54 schreef IkBenAlles het volgende:
Cd roms is wel jammer want je kunt er nu niet goed bij als ze open staan. Wat moet jet eigenlijk met 3 cd roms?
Lezen :)

Hij gebruikt maar 2 van die drives. Maar om de diskdrive ook stealth te maken, heeft ie er een cdrom drive bijgezet die NIET op de flatcable hangt, maar simpel alleen maar de functie heeft het plaatje van zichzelf+ die van de diskette station open te maken.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Coole Mod, Stealth is weer eens wat anders dan de standaard raampielampie Mod (waar ik ook al heel veel respect voor heb BTW)

• BNX
Op donderdag 18 april 2002 13:24 schreef Mephix het volgende:
omg.. dat zwart is echt :9~
(floppy drive oplossing ook erg origineel!)

welk merk / kleur code ?
Ga naar de Formido en koop een bus 'golden bla nogwat' merk verf van 6 euro (400ml) uitvoering MAT ZWART...

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
JO!! Ziet er goed uit man :D

• BNX
Op donderdag 18 april 2002 14:18 schreef bAm het volgende:
Netjes gedaan, is het misschien ook niet mooi om die cdrom lades enzo nog zwart te maken (best veel werk) of behoort dat nog tot de laatste 10% van je mod ?

edit:

hoe krijg je eigenlijk je stealth mobile rack open ?
Aangezien de DVD en CD-RW tijdens het gebruik namelijk niet open staat, hoeven deze niet gespoten te worden, trouwens... ik vindt het best zonde om een Plextor 24x en Pioneer DVD te gaan spuiten. Het HDD bracket kan worden benaderd door het afdekplaatje eruit te klikken. Hier kan men bij komen als de CD-RW (bovenste CD-drive) geopend is. Deze HDD bracket wordt toch niet dagelijks gebruikt, dus...

Verwijderd

Heel kewl!! :9~

Verwijderd

awesome :9~

• bart_vd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2023
:9~

• BNX
NIEUWE UPDATE:

Hij is nu 99% af, alleen een leuk lichtje achter het plexiglas moet nog...

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/b.narinx/casemod7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/b.narinx/casemod8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/b.narinx/casemod9.jpg

• themaxter
  • Laatst online: 18-10 21:08

themaxter

Bugged..

Dit vind ik nou een voorbeeld van een nette case, geen frutsels ofzo, maar gewoon een nette case, zou hem zo ook wel willen :)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

zwaar netjes.. vooral leuk om iedereen voor de gek te houden met de cd-rom/writer en floppy :D

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:36

JT

VETAK y0

Alleen roze = faggetkleur....hmmm...

Wil jij met me uit ? :P :+ :D

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• BNX
Op dinsdag 23 april 2002 00:06 schreef JT het volgende:
Alleen roze = faggetkleur....hmmm...

Wil jij met me uit ? :P :+ :D
No thnx, ander leven misschien...

Die Enermax ventilatoren kreeg ik alleen maar in deze rode/roze kleur. Origineel zaten er nog 12cm gouden fingerguards ervoor, welke ik heb verwisseld met 2 chromen )zilver'

• JT

JT

VETAK y0

Hmmmm....wil je die gouden ruilen tegen 2 chromen ?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Verwijderd

wrede mod, good job >:)

• JT

JT

VETAK y0

Op dinsdag 23 april 2002 00:18 schreef JT het volgende:
Hmmmm....wil je die gouden ruilen tegen 2 chromen ?
Kan je hier misschien ff antwoord op geven pls ? :)

Ecodan warmtepomp

• AMDtje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-08 23:30
Kan je niet ipv die fake cdrom het afdekplaatje van je floppydrive aan een van je werkende cdroms maken? dan heb je weer een bay over. En ipv het klik klepje over je hdbracket kan je nog zo'n dubbele plaat maken aan je andere cdrom drive. Dus 2 drives met 2 dubbele platen en achter de ene plaat je hdbracket en achter de andere de floppydrive.
Verder is ie we heel erg strak.

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Is echt vet geworden ja. Mooi dat window!! Welke kleur komt erin?

Verwijderd

Ziet er vet uit man!
Goed ideej voor dat stealth mechanisme van die floppy/cd's.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
Heel straq!
maar die intake opzij moet je wel recht zetten vind ik!
Ik ben toch wel blij dat ik de blauwe enermax fan's heb :)

Verwijderd

hij is echt :9~ en zoals GMan al zei, ff die enermax recht zetten (maar dat is natuurlijk een klein detail in een groter geheel :))

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Die roze fans met die zwarte kast zijn net supervet bij elkaar. Dat staat hendig mooi samen...

Verwijderd

netjes :9~

• BNX
Op woensdag 24 april 2002 17:41 schreef Gman het volgende:
Heel straq!
maar die intake opzij moet je wel recht zetten vind ik!
Ik ben toch wel blij dat ik de blauwe enermax fan's heb :)
Die Enermax is i.p.v. de standaard 9,5 cm zwarte Zalman Cooler, hij is scheef, omdat het middenpunt op de waaier v/d zalman koelblok moet zitten... daarom dus...

P.S. ik heb nu ook geluidsdempende rubber schuim binnenin aangebracht, foto zal binnenkort verschijnen :)

Verwijderd

Ik heb ook dezelfde koeler en heb nou net vandaag even de 120mm enermax verwisseld met de standaard 92mm zalman. Ik merkte geen verschil op, dit is dus met een open kast...

Wel wazig dat het bij jou dan 5c scheelde grrr.. |:(

• TDLofCC
  • Laatst online: 02-02-2024
Op donderdag 18 april 2002 14:46 schreef Disciplus-Simplex het volgende:
Zoo dat is erg netjes hoor :P.

Oh ja, alsjeblieft geen raampje (gaaaaaap) en een neonlicht (gaaaaaaaaaaaap) want dat is toch alweer passe zeg ik als tweakers trendwatcher.
Iets stoers krijgt vanzelf het niveau camping als iedereen het doet. Dus als je iets maakt, moet het iets zijn wat anderen heel moeilijk kunnen evenaren (zoals die Belg met die alu lasercut case) of gewoon lastig(er) is om te maken.
Kortom: laat het gewoon zo.
Sjonge jonge ...
"Beauty is in the Eye of the Beholder"

Dus ik mag geen Neon of Raampie meer in me case omdat meneer Disciplus-Simplex, als Tweakers Trendwatcher, het passe vindt ....

Sorry hoor ... maareh, als ik dat nou leuk en mooi vindt houdt niemand mij tegen hoor ...

:r |:( :r |:( :r |:( :r |:( :r |:( :r |:( :r |:( :r |:( :r

Admin
Sorry dit moest ik ff kwijt

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 23:29 schreef TheDarkLord666 het volgende:

[..]

Dus ik mag geen Neon of Raampie meer in me case omdat meneer Disciplus-Simplex, als Tweakers Trendwatcher, het passe vindt ....

Sorry hoor ... maareh, als ik dat nou leuk en mooi vindt houdt niemand mij tegen hoor ...
:r |:( :r |:( :r |:( :r |:( :r |:( :r |:( :r |:( :r |:( :r
Toch heeft hij ergens wel een puntje. De "standaard-mod" die hij bedoelt komt nu zo vaak langs dat ik er niet meer van opkijk. Dan is juist een sobere mod zoals deze erg verfrissend.

• TDLofCC
  • Laatst online: 02-02-2024
En ...

Je kan toch niet verwachten dat iemand die begint met modden, even ineens een lasercut case gaat maken ...

De maker is superblij met zijn gemodde case die niemand heeft en dan komt meneer Simplex effe langs om het een beetje af te zeiken ...

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Verwijderd

Zo'n stealth controlpanel :p als *ff naam kwijt* van www.casemod2002.tk heeft gemaakt is gewoon super leet. Zoiets heb ik dus nog never gezien... Zeer koel gemaakt en is dus ook niet zo'n 1..2..3.. na te maken.

Tevens een raam geeft toch de kans om inside de case je m0dware te tonen... hoe wou het dan gedaan gaan worden :?

nnyway dit is een zeer stijlvolle kast, hoop dat mijn case een beetje dezelfde richting opgaat :D

• BNX
Zo, eindelijk een paar foto's van de nieuwe knop-regelaars (3x) voor de ventilatoren en een inside view met het schuimrubberen binnenwand -->

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/b.narinx/casemod10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/b.narinx/casemod11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/b.narinx/casemod12.jpg

Verwijderd

Klein vraagje, zorgt dat schuimrubber niet voor een hogere casetemp??? zal toch haast wel.. :? :?

Verwijderd

hehe.... geen stealth regelknopjes voor je ventilatoren? :P

Verwijderd

woei vet man

• MGP
  • Laatst online: 02-09 22:30

MGP

Mooi gedaan, alleen de knoppen vind ik wat minder

• BNX
Op dinsdag 14 mei 2002 03:21 schreef MGP het volgende:
Mooi gedaan, alleen de knoppen vind ik wat minder
Eigenlijk moeten er kleine alu-kleurige knopjes op komen, deze zijn +/- 2com in doorsnede, moet +/- 1cm worden. Wat ik wilde aangeven is dat de zilvere fingerguard icm zilver knoppen best speciaal uit kan zien o een egale zwarte kast...

Verwijderd

nu dat je die fan hebt gvervangen, maakt dat veel meer geluid?

Verwijderd

2 dingen...

-1-
Op de pics in de starter zie ik achter je blowhole allemaal gaatjes die in het metaal van je kast zitten.
Zou je deze niet beter weg kunnen halen door er een groot gat van te dremelen ???... Dat scheelt in airflow en het maakt minder geluid...

-2-
De fan boven je Zalman waaier moet er juist niet midden boven hangen. Er is namelijk geen airflow in het midden van een fan aangezien daar geen bladen zitten. Je kunt hem beter een stuk naar je chipset op je moederplank toe doen.
Dan krijgt de waaier meer flow en word je chipset ook nog eens extra gekoeld. Bij mij scheelde dat een graadje of 3 !!!

Verwijderd

Mijn complimenten, en die zilveren knoppen steken mooi af bij dat stealth zwart :9~

• digabite
  • Laatst online: 14-11 13:49
je kunt ook een antec kast kopen met deurtje is ook alles stealth lolZ!! *D

maareuh super mooi kastje en ABIT moederbord rulez sorry guys B-)

-=| Be Easy, Be Cool! |=-

Verwijderd

Als je kijkt naar de *handleiding* van de Zalman koeler zie je ook dat de Fan niet met as boven de koeler hoort...

nnyway.. ga je nog een webby maken met alle foto's onder elkaar + specs :9~

• DjMiLLeNCoLiN
  • Laatst online: 10-11-2023
Ziet er heel erg strak uit.
(Was ik ook al van plan. Maarja, poen en tijd hè)
:)

• BNX
Op dinsdag 14 mei 2002 11:17 schreef DigitalFX het volgende:
Als je kijkt naar de *handleiding* van de Zalman koeler zie je ook dat de Fan niet met as boven de koeler hoort...

nnyway.. ga je nog een webby maken met alle foto's onder elkaar + specs :9~
Jullie kunnen kijken op www.narinx.net en dan naar 'Bjorn's Systeem Info' gaan. Daar staan nog geen nieuwe pics op, maar wel alle specs (en de nog oude kast :))

• BNX
Op dinsdag 14 mei 2002 09:17 schreef RobinSas het volgende:
2 dingen...

-1-
Op de pics in de starter zie ik achter je blowhole allemaal gaatjes die in het metaal van je kast zitten.
Zou je deze niet beter weg kunnen halen door er een groot gat van te dremelen ???... Dat scheelt in airflow en het maakt minder geluid...

-2-
De fan boven je Zalman waaier moet er juist niet midden boven hangen. Er is namelijk geen airflow in het midden van een fan aangezien daar geen bladen zitten. Je kunt hem beter een stuk naar je chipset op je moederplank toe doen.
Dan krijgt de waaier meer flow en word je chipset ook nog eens extra gekoeld. Bij mij scheelde dat een graadje of 3 !!!
-1-
Ik ben te lui geweest met het niet weghalen van het rooster acher de voorste ventilator, omdat ik dan (WEER) het hele bord eruit moet halen, want er komen dan flink wat fijne ijzer splinter vrij... Misschien in de toekomst, maar het klopt, 't zal de airflow bevorderen...

-2-
Is dat echt zo, effe handleiding erbij pakken als ik die nog vind... Maar anders zet ik 'em er gewoon iets ernaast op, klinkt logisch trouwens.

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Op maandag 13 mei 2002 23:39 schreef DigitalFX het volgende:
Zo'n stealth controlpanel :p als *ff naam kwijt* van www.casemod2002.tk heeft gemaakt is gewoon super leet. Zoiets heb ik dus nog never gezien... Zeer koel gemaakt en is dus ook niet zo'n 1..2..3.. na te maken.
Dat ben ikke ;) ---> Atmoz is de naam

Maareh ik vind die kast van Bjorn (de topic starter) echt vet geworden met die wat grotere knoppen. En idd bij die zilveren fingerguard staat het echt vet.

• BNX
UPDATE 17/06/02:
----------------

Nieuwe info en nieuwe pics (opnieuw gemod!)

http://home.hccnet.nl/b.narinx/sites/peecee/index.htm

Verwijderd

hoe heb je die paintjob zo vet voor elkaar gekregen?? isw echt perfect gelukt IMO! :9~

• BNX
Simpele matlak van bij de Praxis welke vreemd genoeg perfect hechtte aan de kunsstof onderlaag, wel alle tijd nemen om 2 goede lagen aan te brengen...

• Jeanious
  • Laatst online: 02-01-2023
Hoe je ook evt je lades open zou kunnen krijgen is als volgt:

je maakt je DVD/CD(/RW)-drive open en soldeert twee draadjes aan het knopje die hem open en dicht laat gaan. Die draadjes maak je vast in het stekkertje van de resetknop dan aan het moederbord vast zit.
Ik gebruikte me resetknop niet meer (WinXP), dus kon ik hem mooi daarvoor gebruiken. >:) B-)

Asus A8N32-SLI Del. | AMD Athlon 64 X2 4400+ Toledo @ 2,7 GHz @ Zalman 9500 | Corsair TwinX 2048 PC 3500LLPRO @ 450 (2-2-3-6) | 1,6 TB Maxtors | 1x Club3d GF7800GTX 256 MB DDR3 (430/1200 @ 500/1400) | Samsung 205BW en 26" Mycom LCD TV

Verwijderd

ook een idee :)

/me wil ook zo`n kast!

maare was het niet nicer om die floppy drive boven die 3de cdrom te doen?

hijs vet :)
maaruh hoe heb je dat nou met die stealth cdrom ed ? heb je ze gewoon dieper gezet of?

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 28-11 11:48
Ben ik nou zo scheel of ziek helemaal geen gat in de zijkant voor die fan :?

• XyonN
  • Laatst online: 25-03-2022

XyonN

Onderkin zul je bedoelen....

Het enige nadeel aan case modden is dat als je een idee hebt, het al is uitgevoerd.
Man, dit ziet er gelikt uit :9~
Hoe maak je je CD-ROM stealth als er een omklap-kleppie :) op zit?

Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:35
Op maandag 17 juni 2002 21:43 schreef ajampaniki het volgende:
Ben ik nou zo scheel of ziek helemaal geen gat in de zijkant voor die fan :?
die fan is voor de cpu-koeling, niet intake

• X-Rey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:07
Op maandag 17 juni 2002 21:58 schreef XyonN het volgende:
Het enige nadeel aan case modden is dat als je een idee hebt, het al is uitgevoerd.
Man, dit ziet er gelikt uit :9~
Hoe maak je je CD-ROM stealth als er een omklap-kleppie :) op zit?
gokje:

omklap klepje weghalen, en dan iets op de cd-rom-lade (?) plakken zodat hij iets naar voor groter word en dan je stealth klepje erop lijmen. :7

• BNX
Op maandag 17 juni 2002 21:31 schreef Jeanious het volgende:
Hoe je ook evt je lades open zou kunnen krijgen is als volgt:

je maakt je DVD/CD(/RW)-drive open en soldeert twee draadjes aan het knopje die hem open en dicht laat gaan. Die draadjes maak je vast in het stekkertje van de resetknop dan aan het moederbord vast zit.
Tuurlijk kun je ook met schakelaartjes gaan werken en solderen gaan, maar 'k heb 2 jaar garantie op m'n Plextor, dus wil ik geen 'zichtbare' schade aanrichten door te gaan solderen...

• X-Rey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:07
Op maandag 17 juni 2002 23:08 schreef X-Rey het volgende:

[..]

gokje:

omklap klepje weghalen, en dan iets op de cd-rom-lade (?) plakken zodat hij iets naar voor groter word en dan je stealth klepje erop lijmen. :7
foutje, dat op-klap-klepje is er voor dat de cd-rom-lade (?) niet zo trillt, als je dus iets vast maakt aan die lade, zoals je stealth klep gaat die dus trillen, iets dat je niet wilt hebben :p

Verwijderd

sinds je raampje niet zo groot is (of ik ben gewoon te stoned), kun je er geen led-looplicht ding omheen bouwen?

• AMDFreak
  • Laatst online: 28-11 14:45

AMDFreak

Intel is zo..

Erg leuk gedaan !!!

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:51
Tja zal aan mij liggen, vind het zoooo saai :z .WEl netjes gedaan hoor maar ik ben echt een knopjes, schakelaartjes fan. :p hoe meer franje aan dat ding hoe beter.
En een raam in case niet doen?juist wel, boeien dat iederen het heeft. Als je het mooi vind moet je het gewoon doen. Ik ga er ook 1 in maken. :p

greetingz

Waar vui zit, zit geen glans!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

lekker diefstal proof, zoals die autoradio's die omdraaien als ze uitstaan, dat roeleert ook.
Pagina: 1