Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-07 01:25
Nou ik kwam thuis van stage en toen krijg ik van me ma te horen dat er een digitale camera te koop was bij de lidl voor 75euro en ze had haar laten vertellen dat het best een goed ding was.
nou leek mij dit wel wat, aangezien dit soort zaken meestal leuke koopie's hebben, er staat alleen niks over in de folder.
dus vandaar mijn vraag, heeft iemand meer info over die camera?????????????

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06:31

winnie

de poes...

Ik kan er vanmiddag even langs wandelen? KWeet verder geen info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

zo goedkoop kan je ongeveer het :r kwaliteit van een trust spycam 100 0.1 megapixel verwachten ofzo
dus je kan je geld beter ergens anders aan uitgeven ofzo...
maja tis jouw

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16029

Die camera's kunnen best goed zijn. Als je ook kijkt naar die pc's van de Aldi, hele goeie dingen zijn t en voor een prikkie kan je ze kopen, dus ik zou wel ff langsgaan om te kijken wat t voor dingen zijn dan he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op donderdag 18 april 2002 09:36 schreef Blokkie het volgende:
Die camera's kunnen best goed zijn. Als je ook kijkt naar die pc's van de Aldi, hele goeie dingen zijn t en voor een prikkie kan je ze kopen, dus ik zou wel ff langsgaan om te kijken wat t voor dingen zijn dan he
pc is wel even iets anders als een camera |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05 12:34

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Het is een soort van webcam. resolutie 640x480...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16029

duh, maar bedoel dat dat daar ook goed kan zijn, ik heb vorig jaar in Duitsland bij de Aldi een camera gezien die was bijna 2 x zo goedkoop als in de gewone winkel (hetzelfde merk en type dus he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

Op donderdag 18 april 2002 09:36 schreef Blokkie het volgende:
mooie vergelijking hoor een pc en een digicam |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Tja. jammer dat ze geen merken kon opnoemen, anders kunnen we wel inschatten om wat voor ding het gaat :P (als het met een grote T begint, kan je het gelijk van je lijst afstrepen)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
ik vind iedereen altijd te voorbarig met een conclusie's o het is de lidl/aldi dus zal het wel gaar zijn.
tot nu toe heb ik niet veel brakke zooi van die winkels zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op donderdag 18 april 2002 11:57 schreef DNS666 het volgende:
ik vind iedereen altijd te voorbarig met een conclusie's o het is de lidl/aldi dus zal het wel gaar zijn.
tot nu toe heb ik niet veel brakke zooi van die winkels zien komen.
Ligt er aan wat jij brak vind. Ik ben nogal verwend met m'n coolpix en dan neem je al vaak niet genoegen met minder. Maar zeg nou zelf. wat kan je nou verwachten van 75 euro? Als je echt voor dat geld een goed iets kan kopen waarom verkopen de dure merken dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Op donderdag 18 april 2002 12:23 schreef Peertje het volgende:

[..]

Ligt er aan wat jij brak vind. Ik ben nogal verwend met m'n coolpix en dan neem je al vaak niet genoegen met minder. Maar zeg nou zelf. wat kan je nou verwachten van 75 euro? Als je echt voor dat geld een goed iets kan kopen waarom verkopen de dure merken dan :?
ik verwacht te krijgen waarvoor je betaald.
ik snap ook wel dat een 75euro camera niet te vergelijken is met 1 van 500euro of die ene moet van de vrachtwagen komen.
ja basseerd dit dus op prijs/kwaliteit niet op puur kwaliteit zou erg onlogish zijn voor dat bedrag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie

winnie

de poes...

Zinloze discussie, want geen camera/webcam bij de lidl (in de winkel dus) gezien. En in het krantje wat geldig is van 24april staat ook niets.

Wel in het krantje: een 7in1 afstandbesturing, een papiervernietiger (voor a4 formaat papier), een handcirkelzaag, een 9-voudige stekkerdoos met overspanningsbeveiliging, thermobeveiliging, controlelamp en schakelaar, een digi-korts-thermometer, een houtskool BBq op wielen, een caompinglamp op batterijen, een gas lavasteen-BBQ op wielen en een chemisch toilet. En dan ben ik nog de 100%zijde liungerieset voor dames vergeten.
Dus: grijp je kans en allemaal naar de lidl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05 12:34

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Op donderdag 18 april 2002 12:49 schreef winnie het volgende:
Zinloze discussie, want geen camera/webcam bij de lidl (in de winkel dus) gezien. En in het krantje wat geldig is van 24april staat ook niets.

Wel in het krantje: een 7in1 afstandbesturing, een papiervernietiger (voor a4 formaat papier), een handcirkelzaag, een 9-voudige stekkerdoos met overspanningsbeveiliging, thermobeveiliging, controlelamp en schakelaar, een digi-korts-thermometer, een houtskool BBq op wielen, een caompinglamp op batterijen, een gas lavasteen-BBQ op wielen en een chemisch toilet. En dan ben ik nog de 100%zijde liungerieset voor dames vergeten.
Ik heb die webcam wel in het krantje zien staan... Op de voorkant, links boven in de hoek. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Op donderdag 18 april 2002 12:49 schreef winnie het volgende:

ik zei toch al dat ik niks in het krantje had gezien :)
maar iig er stond iemand voor me ma in de rij en die vroeg aan de kassiere om de camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07 13:19

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

ze had haar laten vertellen dat het best een goed ding was
Oh... dan zal het wel goed zijn.

Misschien dat 75 euro een goede prijs is, maar voor dat geld heb je op dit moment echt GEEN goede camera. Dat kan gewoon niet!

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie

winnie

de poes...

Op donderdag 18 april 2002 13:24 schreef DNS666 het volgende:

[..]

ik zei toch al dat ik niks in het krantje had gezien :)
maar iig er stond iemand voor me ma in de rij en die vroeg aan de kassiere om de camera
En wat zei die cassiere dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Op donderdag 18 april 2002 13:57 schreef Johnny64 het volgende:

[..]

Oh... dan zal het wel goed zijn.

Misschien dat 75 euro een goede prijs is, maar voor dat geld heb je op dit moment echt GEEN goede camera. Dat kan gewoon niet!
*sigh* volgens mij zei ik dat een 500euro camera uiteraard beter zou zijn |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Op donderdag 18 april 2002 14:10 schreef winnie het volgende:

[..]

En wat zei die cassiere dan?
ik zal hem even voor uw halen, moment
of iets degelijks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39999

En ik heb onlangs een Terratec DVD Surround systeem zien staan in het bladje van de Lidl (België). Weinig geld (€300 als ik het goed gelezen heb) voor een toch niet zo onbekend product (Terratec heeft toch geen slechte naam, tenzij op gebied van driversupport, maar daar is hier natuurlijk geen sprake van).
Enfin, was misschien beetje offtopic, maar we hadden het toch over de Lidl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

is er ook een website van die winkel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie