Toon posts:

pc's wisselen: zal ik dit doen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf een atlhon 600 met een geforce 1 DDR erin
verder zit er 256 mb geheugen in

moederbord is een MSI-6107 board. Aangezien ik graag "zware" 3d spellen speel en ik de laatste tijd niet meer alles in 1024 kan draaien (met goede kwaliteit dan)
(denk aan medal of honor etc) Zit ik erover te denken om up te graden.

Ik ben sinds kort op kamers en nu wil mijn zussie een eigen pc hebben. Goed dus morgen moet ik ff naar de graficall rijden om een nieuwe pc samen te stellen.

Nu had ik het volgende plan: M'n zussie gebruikt de pc toch alleen voor office en internet. geen spellen dus.

Eigenlijk is het dus zonde om bv een atlhon 1000 mhz te kopen voor haar met een geforce videokaart die ze toch nooit gebruikt.

Ik zat dus te denken dat het misschien wel een hele goede deal zou zijn als ik mijn atlhon aan haar "geef" en dat m'n moeder dan ff onderdelen koopt.

Ik zoek dus een goede videokaart + mobo en processor.

ik moet er wel bijzeggen dat mijn athlon pc soms hangt bij spellen. Voor de rest hangt ie nergens, alleen bij spellen dus.

wat adviseren jullie mij? is dit een goede deal?

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-07 13:52
T is maar een beetje hoeveel geld je wil uitgeven...
Maar ...

Een ECS K7S6A kan je voor weinig geld kopen tegenwoordig, erg stabiel en snel moederbord.
Processor kan je zo gek maken als je wil maar alles vanaf een duron 1.1 is wel een redelijk acceptabele snelheid

videokaarten zijn ook niet prijzig meer, keuze genoeg (Gf3 ti200, gf4mx440 , ATI 7500 etc etc)

en dan wat DDR geheugen er in en een goedkoop hardeschijfje (zelfs de goedkopste zijn snelll tegenwoordig..denk aan samsung...)

Verwijderd

Kijk eens in dit topic
Dan kun je zelf zien of het een eerlijke deal is :)