Verwijderd

Topicstarter
Hallo lieve usertjes :)

Omdat er de laatste tijd veel topics over de nokia 5510 geopend worden is hier weer een welbekend "algemeen nokia 5510 topic".
Post hier dus al je vragen/problemen/opmerkingen over de nokia 5510.
Nieuwe topics over de 5510 zullen direct gesloten worden.

Tot zover mijn aandeel. :)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
offtopic:
Horen jullie dat M@fi@ vind ons lievvv :P

btw ik vind het een zeer vet foontje, alleen een beetje groot.

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-02 13:28
Weet al iemand of er andere frontjes voor te krijgen zijn?? Heb nog geen andere kunnen vinden :(
Wel superfijn apparaat :) Heb m nu bijna 2maanden en ben er zeer tevreden mee! Vooral die usb is vet :9 Lekker overal warez rippen >:) :D

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Op donderdag 18 april 2002 01:18 schreef Fraggler het volgende:
Weet al iemand of er andere frontjes voor te krijgen zijn?? Heb nog geen andere kunnen vinden :(
Wel superfijn apparaat :) Heb m nu bijna 2maanden en ben er zeer tevreden mee! Vooral die usb is vet :9 Lekker overal warez rippen >:) :D
Nee zijn er niet :(
Ik heb het meteen in de winkel gevraagd en daar vertelden ze me dat...
Maar doe gewoon net als ik, plak er een sticker achter op (ik heb er oa. de tweakers casebadge op zitten ;))!

Ik heb nog ff een vraagje: iemand al ergens een datakabel gevonden?

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:03
was de datakabel niet hetzelfde als de 3330/3310?

verder vin ik ut echt een handig foontje
vooral omdat je die 64mb voor alles kan gebruiken
helaas wel een beetje groot
maar daarvoor heb ik ook mijn 8210 :)

Tijd van werken, tijd van rusten

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-02 13:28
Yep dat probleem heb ik ook. Ik had hiervoor ook een 8210 :9 Lekker klein dus, maar die heeft me vriendin nu.. Die 5510 is inderdaad erg groot :( maar das ook het enige nadeel.
Als ik lekker naar me MP3 spelertje luister dan vervaagt de grote van mijn telefoon :D

• mees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-12-2025

mees

Duuuussss...

Hmz.... Lekker dan... ik zit hier dus met een 5510, en een 3310 datakabel... dat werkt dus egnie he!

ondanks dat het precies dezelfde aansluiting is als de 3310, kapt de software ermee zodra je de foon aanzet.. en als de foon dan aanstaat, is je toetsenbord geblokkeerd.... niet aan te raden dus, zo'n 3310 datakabel..

8 bitterballen = 1 byterbal

• Driek
Op zaterdag 18 mei 2002 20:46 schreef Japidoff het volgende:
heeft er nou niemand probleme met die KUT-software en die KLOTE-aac codering?????

ik wil er gewoon onder xp mp3tjes heen kunnen gooien
da kan gewoon
staat uitgelegd op de nokia site
t moet wel ff via een omweg maar dan werkt ut wel

Verwijderd

Ik d8 dat ze bij stuntprijzen al een zwart frontje hadde.

• Ares
Op zondag 19 mei 2002 00:04 schreef Driek het volgende:

[..]

da kan gewoon
staat uitgelegd op de nokia site
t moet wel ff via een omweg maar dan werkt ut wel
Ik krijg dit niet gevonden, heb je misschien een direct linkje? (In de FAQ op het 5510 gedeelte staat dat het dus perse met die manager moet, en dat ding vind ik ook niet echt prettig werken...)

• Japidoff
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-02 10:52
hieristie,

en t werkt nog ook!!

http://www.nokia.com/phones/5510/faq_music.html

helemaal onderaan

gang is alles

• Ares
Ahh, ik begrepe de vraag niet helemaal, ik kreeg m'n 5510 met Audio Manager prima aan de gang onder XP, maar dat programma vind ik vrij irritant, het zou handiger zijn als je gewoon je mp3'tjes via verkenner er op zou kunnen slepen, maar dat werkt helaas niet... :(

• gerhald
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:25

gerhald

:P

Op zaterdag 18 mei 2002 20:36 schreef mees het volgende:
Hmz.... Lekker dan... ik zit hier dus met een 5510, en een 3310 datakabel... dat werkt dus egnie he!

ondanks dat het precies dezelfde aansluiting is als de 3310, kapt de software ermee zodra je de foon aanzet.. en als de foon dan aanstaat, is je toetsenbord geblokkeerd.... niet aan te raden dus, zo'n 3310 datakabel..
dat zelfde probleem heb ik ook met mijn 5510 en dat zuigt enorm wand nu kan je er niet mooie plaatjes en ringtonen op zetten :r

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.com/phones/5510/pics/5510_main_text.jpg
Ja ze zeggen het zelf al "looks weird"
Het is net zo'n label writer!!
mischien wel leuk, label schrijven met je phone echt iets voor nokia!!

• Driek
Op zondag 19 mei 2002 16:09 schreef Japidoff het volgende:
hieristie,

en t werkt nog ook!!

http://www.nokia.com/phones/5510/faq_music.html

helemaal onderaan
zei ik toch :9

• Ares
Op zondag 19 mei 2002 18:50 schreef gerhald het volgende:

[..]

dat zelfde probleem heb ik ook met mijn 5510 en dat zuigt enorm wand nu kan je er niet mooie plaatjes en ringtonen op zetten :r
Ik ben zelf ook een beetje aan het rondkijken voor een kabel, maar nu ik dit hoor ben ik toch een beetje terughoudend aan het worden...
Op de site van stuntprijzen.net staat een kabel die je voor 33xx en 5510 kan gebruiken, iemand ervaring, want deze zou het toch moeten doen, anders kunnen ze dat er niet zo neerzetten?

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

ik zit er over te denken om dit:
http://www.gsm.nl/phptest/query_o2.php?key1=463

abbo af te sluiten met een nokia 5510 erbij...

zit e reen usb kabel bij dan ??? en dan kun je gewoon 64 Mb op die "usb hd" zetten ?
whoot.. dan doe ik het zeker.. kan iemand dit ff bevetigen ??

-------------
ik lees net dat er nog geen carkits voor te krijgen zijn. ik hoop toch echt dat Mr. Handsfree dan snel met een connector komt

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Verwijderd

Ik wil logo's op mn 5510 krijgen..... kan dat ook met de USB kabel die erbij zit?

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 20 juli 2002 20:28 schreef TweAkur het volgende:
Ik wil logo's op mn 5510 krijgen..... kan dat ook met de USB kabel die erbij zit?
Helaas niet, de USB kabel is alleen bedoeld voor het managen van de 64 MB geheugen.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

is er dan helemaal geen mogelijkheid om er zelfgemaakt logo's op te krijgen??? je kan wel logo's naar elkaar sms'en toch? dan zou ik met een oude telefoon via infrarood en dan via die telefoon naar mn 5510 moeten sms'eh snap je? ... heel moeilijk daarom zoek ik ook een simpelere oplossing :)

• Driek
Op zaterdag 20 juli 2002 20:32 schreef TweAkur het volgende:
is er dan helemaal geen mogelijkheid om er zelfgemaakt logo's op te krijgen??? je kan wel logo's naar elkaar sms'en toch? dan zou ik met een oude telefoon via infrarood en dan via die telefoon naar mn 5510 moeten sms'eh snap je? ... heel moeilijk daarom zoek ik ook een simpelere oplossing :)
maar die is er niet

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:57
Via logomanger en een andere telelfoon een logo vanaf je pc (of zo'n bestel service als je een standaard logo wil) naar je tel versture via sms.

• dvdhoek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-03 11:30
Ik heb zelf inmiddels een 3310 kabel van stuntprijzen. Deze werkt niet zonder meer op een 5510 (de telefoon schakelt steeds vanzelf uit). Echter na wat zoekwerk in de nieuwsgroepen kwam ik erachter dat deze wel werkt als één van de pennetjes NIET is aangesloten. Het gaat om het pennetje het meest rechtsboven in de hoek, dus het dichtst bij de batterij aansluitpunten. Vergeet trouwens niet het (vastgeplakte) beschermingsmateriaal van de kabel te verwijderen alvorens deze aan te sluiten.
Wel is het af en toe noodzakelijk om de telefoon tussendoor aan en uit te zetten. Ik heb LogoManager gebruikt voor zowel logo's als beltonen.

• Fles
  • Laatst online: 06-04-2023
Ik weet hoe je de Nokia 5510 normaal gesproken aan de praat krijgt in XP en eerder lukte het ook altijd, maar nu dus niet. Als ik stuurprogramma's bijwerken klik en dat lijstje krijg waar je normaal de 5510 moet selecteren, dan staat hij er niet bij. Alleen Algemeen volume. Er staat in de lijst met hardware ook niet USB opslag apparaat, maar gewoon Opslag volumes.

Kan het zijn dat dit door updates van windows komt? Ik heb namelijk SP1 en alle updates die ik maar kon vinden geinstalleerd.

Mensen met hetzelfde probleem of de oplossing?

[ Voor 4% gewijzigd door Fles op 01-01-2003 11:51 ]

• Fles
  • Laatst online: 06-04-2023
Hehe altijd grappig, hoe dingen het het ene moment niet doen en het volgende moment,met dezelfde instellingen zonder iets veranderd te hebben, het wel doen :*)

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Japidoff schreef op 19 May 2002 @ 16:09:
hieristie,

en t werkt nog ook!!

[url="http://www.nokia.com/phones/5510/faq_music.html"]http://www.nokia.com/phones/5510/faq_music.html[/url]

helemaal onderaan
deze link doet het dus niet meer? iemand een andere link of een beschrijving. ik heb wel gezocht op de nokia site, maar niets gevonden :'(

en ik bedoel dus niet hoe je hem onder WinXP aan de praat kan krijgen, maar hoe je mp3's erop kunt zetten zonder de nokia audio manager

[ Voor 18% gewijzigd door MeIsTwisted op 04-01-2003 12:43 ]

Multimonitor is relax :P

Verwijderd

Gelezen in dit topic dat het niet mogelijk is om de usb-kabel als datakabel te gebruiken. (usb alleen voor 64MB geheugen)

Maar Nokia Logomanager verteld dat het ook mogelijk is om via usb-poort te communiceren ipv com-poort. Dan moet je een 'serial emulator' (driver) voor je usb-poort hebben???

Ik ben hier eens naar op zoek gegaan, maar kan niets nuttigs vinden.
Weet iemand wat precies met zo'n emulator bedoelt wordt?
Pagina: 1