Toon posts:

Morgoth's W&L vs Starlab.org

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vreemd dat je een topic sluit die wel degelijk met W&L te maken had. Blijkbaar had je nog niet de moeite genomen om op www.starlab.org te kijken.

Mijn vraag is/was wie zou daar willen werken en waarom?

Als je de site leest dan zie je dat je zelfs betaald kunt worden voor wat in dit forum gebeurt.

Misschien moet ik de vraagstelling anders formuleren.

Is Starlab een bedrijf van je dromen voor je dromen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 23:09 schreef KimPire het volgende:

Dit lijkt me een typische SG-vraag, misschien zelfs wel HK, zeker geen W&L.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarLabs is een organisatie van topwetenschappers uit de gehele wereld, die over dingen filosoferen en nadenken waar nog geen enkel ander mens in de gehele geschiedenis ooit aan gedacht heeft.
Tenminste dat zag ik op Discovery....
Heeft IMO best wel wat te maken met W&L.
StarLabs haalt ook onderwerpen aan als God, aliens, paranormale verschijnselen, tijdreizen etc etc.
Allemaal controversiele onderwerpen waarvoor zij feiten proberen neer te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Op woensdag 17 april 2002 23:09 schreef KimPire het volgende:
Vreemd dat je een topic sluit die wel degelijk met W&L te maken had. Blijkbaar had je nog niet de moeite genomen om op www.starlab.org te kijken.

Mijn vraag is/was wie zou daar willen werken en waarom?

Als je de site leest dan zie je dat je zelfs betaald kunt worden voor wat in dit forum gebeurt.

Misschien moet ik de vraagstelling anders formuleren.

Die thread had geen stelling (of althans, de stelling was aan een vraag vastgeplakt waarbij de vraag duidelijk de reden was). Ik vond het iig een onzin topic. Over StarLabs kunnen we zeker praten, maar een betere stelling mag dan toch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-09 15:24

Het

Het is me er eentje...

Ik vind de vraag nou niet bepaald zo gestelddat er echt een boeiende discussie uit kan voortvloeien eigenlijk :o

en nee. Het is niet het bedrijf van mijn dromen. Al is het maar omdat het werken in een bedrijf mij niet aantrekt omdat de doelen van een bedrijf niet overeenkomen met mijn doelen (wetenschap, een bedrijf heeft als doel geld)

Sjongejonge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het niet eens bent met de beslissing van een moderator kan je dat posten op LA (Lieve Adjes) of de desbetreffende moderator ICQen of emailen, maar het is niet de bedoeling om daarover een nieuwe thread te openen in het forum waar je topic gesloten is. Daar is W&L namelijk niet voor, en het leidt vaak tot eindeloze discussies - Daarnaast zal een vraag op LA veel sneller behandeld worden omdat daar meer modjes komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Elvhenk

/me hartje GO

Topic voor LA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Het zal best dat het een wetenschappelijk instituut is, maar werken heeft niets met W&L van doen. De vraag was "Wie zou daar willen werken en waarom?". Die vraag heeft niets met Wetenschap en ook niets met levensbeschouwing te maken, lijkt me vrij duidelijk? In W&L discussieren we over wetenschappelijke dingen of over levensbeschouwelijke dingen, en werken heeft hier niets mee van doen.
Pagina: 1