Hi,
Zoals de topictitel al doet vermoeden doet mijn FTP server van IIS het niet. Poort 21 staat keurig open op de firewall daar ligt het niet aan.
Ik kan hem zelfs niet bereiken met: [url="ftp://localhost"]ftp://localhost[/url]
Dan geeft hij de volgende melding:
Deze user heeft op filelevel niveau de volgende rechten:
List Folder Contents, Read, Write.
Op de FTP Site Directory n IIS zijn de volgende rechten:
Read, Write, Log Visits.
Het gekke is waar ik zojuist achter kom, is nadat ik mijn FTP en Web site heb gestopt in mijn IIS console, ik ze weer wil starten, maar krijg ik de volgende melding:
Iemand idee wat er mis gaat?
Zoals de topictitel al doet vermoeden doet mijn FTP server van IIS het niet. Poort 21 staat keurig open op de firewall daar ligt het niet aan.
Ik kan hem zelfs niet bereiken met: [url="ftp://localhost"]ftp://localhost[/url]
Dan geeft hij de volgende melding:
Ik heb op IIS ingesteld dat Anonymouse Connections allowed zijn, en gebruik daarvoor de lokale IIS user.Windows cannot access this folder. Make sure you typed the filename correctly and that you have permission to access the folder.
Details:
A connection with the server could not be established
Deze user heeft op filelevel niveau de volgende rechten:
List Folder Contents, Read, Write.
Op de FTP Site Directory n IIS zijn de volgende rechten:
Read, Write, Log Visits.
Het gekke is waar ik zojuist achter kom, is nadat ik mijn FTP en Web site heb gestopt in mijn IIS console, ik ze weer wil starten, maar krijg ik de volgende melding:
Ik begrijp er nu geen bal meer van...Address already in use
Iemand idee wat er mis gaat?
Godfather Bodybuilding topic reeks