Toon posts:

Deltakabel modem LED's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
sinds kort heb ik alweer een nieuwe deltakabel modem gekregen maar deze heeft een hele stapel led's ! 11 stuks totaal !
namelijk:
(links naar rechts)
DSR/DTR/CTS/RTS/RxD/TxD/A/B/Session/Network/Power

waarvan ik deze al weet :
Rxd = ontvangen
Txd = verzenden
Session = verbinding
Network = netwerk(deze hoort niet te branden want dan ist goed mis :))
Power = uiteraard voor stroom derop

de led's DSR/DTR/CTS/RTS branden constant en A en B staan uit en ik heb geen idee waar die voor zijn ! weet hier iemand misschien waar ze voor zijn ?

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Deze overige leds zijn puur voor het Knightrider effect en hebben verder geen functie. Het effect kan woorden aangeroepen met /cla /s /ride@nite /l :+

MAW. Ik weet het ook niet mijn lieve Dymlos..

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 23:01 schreef Hydraulik-Phunk het volgende:
Deze overige leds zijn puur voor het Knightrider effect en hebben verder geen functie. Het effect kan woorden aangeroepen met /cla /s /ride@nite /l :+

LOL

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 april 2002 23:01 schreef Hydraulik-Phunk het volgende:

hier doelde ik eigenlijk niet op ;)

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-08 15:10
Hmm, wat voor kabelmodem is dat? DSR/DTR en CTS/RTS zijn RS232 termen (serieel dus).

DSR = Data Set Ready
DTR = Data Terminal Ready
CTS = Clear To Send
RTS = Request To Send.

En die A en B.. Geen idee, behalve dan de wild guess: twee poorten van iets...

Zoek eens een spec van dat ding op zou ik zo zeggen. Ik vermoed dat je kabelmodempje in een aantal varianten wordt gemaakt waar ook seriële modellen tussen zitten. :)

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 18 april 2002 00:00 schreef Vorlon het volgende:
Hmm, wat voor kabelmodem is dat? DSR/DTR en CTS/RTS zijn RS232 termen (serieel dus).

DSR = Data Set Ready
DTR = Data Terminal Ready
CTS = Clear To Send
RTS = Request To Send.

En die A en B.. Geen idee, behalve dan de wild guess: twee poorten van iets...

Zoek eens een spec van dat ding op zou ik zo zeggen. Ik vermoed dat je kabelmodempje in een aantal varianten wordt gemaakt waar ook seriële modellen tussen zitten. :)
ja het is idd een seriële modem, demos modempje :( ben een rendo dekooi slachtoffer..maar dank je voor de betekenissen ! alleen soms als ik flink ga uploaden gaat mijn CTS lampje uit en gaat alles fokking sloom :( zal wel aan mun provider liggen denk ik..

der zitten ook een zooi dip switches aan de achterkant voor de snelheid en nog een kabel uitgang ! weet iemand waar die voor is ? of kan ik dan 2 modems aan elkaar knopen net als bij een voodoo 2 voor dubbele snelheid :Y)

• morphje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 11:40

morphje

let's all love lain

Hier nog effe een demos-slachtoffer :) (kcma)

Die 2e coax aansluiting is voor je tv zoals er ook bijstaat als het goed is. Die truuk met 2 kabelmodems heb ik trouwens ook al eens uitgeprobeert, werkte toen niet helemaal :)

Als CTS uitgaat dan gaat het uploaden nogal traagjes jah dat klopt, clear to send kan niet, dus wachten, dus traag :D

• DrJamez
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Hier nog een slachtoffer van het Demos systeem via Kabelfoon.
Ik heb er maar 6 op zitten:
Power
Network (knippert zeer regelmatig :( )
Session
A ( :? )
TxD
RxD
Maar waar je de B vandaan haalt? Ik heb van die a al geen idee :P
Suc6 met het zoeken iig

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-07 06:59

Wokkels

Het lekkerste zoutje

De DEMOS kabelmodems met VEEL lampjes zijn oude types. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet waar de lampjes voor staan (maar volgens mij is dat al uitgelegd), ik weet alleen dat dit een (zeer) oud type is.

Permanent wintericon!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:20

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

OH>>IT

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 18 april 2002 07:39 schreef Wokkels het volgende:
De DEMOS kabelmodems met VEEL lampjes zijn oude types. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet waar de lampjes voor staan (maar volgens mij is dat al uitgelegd), ik weet alleen dat dit een (zeer) oud type is.
is wel vreemd dan als hij oud zal zijn want der zitten speciale frequenties op die alleen deze wijk heeft ! ben trouwens ook de enige in de wijk met deze modem, vind het best vreemd !
Pagina: 1