Heb een sony FD51.. leuk ding..floppy's erin en klaar...jammer is natuurlijk dat de kwaliteit niet super is..
Heb ook een Ricoh gehad..wel leuk.. goeie kwaliteit..maar dat flashkaartje baal ik van.
Heb ook een Ricoh gehad..wel leuk.. goeie kwaliteit..maar dat flashkaartje baal ik van.
Hmm.. ok hij wordt dus gebruikt om wat foto's voor op de site en voor af en toe eens een leuk fototje
sony is idd wel fijn met ie flopjes
sony is idd wel fijn met ie flopjes
Der zijn toch wel meer mensen met en dig. camera
Ja er zijn meer met een digitale camera maar dan niet met spul van fl500,- maar dan beginnend met fl 1500,-.
Zodat je ook nog eens kwaliteit krijgt.
Zodat je ook nog eens kwaliteit krijgt.
Verwijderd
Wat is een goede dig. camera voor 1000-1500,-, wat zijn de voor-/nadelen van de verschillende opslagmedia en waar vind ik een goede vergelijkende test? Alvast bedankt.
Heb me der zelf ook ff inverdiept en 500 heb ik dus een kut ding.
Denk dat ik maar voro die fd51 ga 900,- lijkt me wel goeie keus
Denk dat ik maar voro die fd51 ga 900,- lijkt me wel goeie keus
Verwijderd
Digitale camera's rulen
Heb een Sony DSC-F505 met memory stick.
Vooral die sticks zijn erg handig. Kunt ze ook gebruiken voor data tussen bijvoorbeeld een laptop en een PC.
Alleen de prijs van dat ding ligt wat hoog.
Bij Pricewatch is ie FL 1.999,-
Heb een Sony DSC-F505 met memory stick.
Vooral die sticks zijn erg handig. Kunt ze ook gebruiken voor data tussen bijvoorbeeld een laptop en een PC.
Alleen de prijs van dat ding ligt wat hoog.
Bij Pricewatch is ie FL 1.999,-
Verwijderd
DSC-S70 kost ff wat maar heb er veel plezier van gehad. Alleen jammer dat die filmpjes niet langer ask 15sec kunnen zijn:(
Heb afdrukjes laten maken door de HEMA (digitale fotoservice) mooi joh
Heb afdrukjes laten maken door de HEMA (digitale fotoservice) mooi joh
Kijk hier eens:
http://www.kodak.com/US/en/digital/cameras/DCSGateway.jhtml
Die Kodak DC215 heb ik eens gebruikt. Kost rond de 600 piek en schier heel aardige plaatjes..
http://www.kodak.com/US/en/digital/cameras/DCSGateway.jhtml
Die Kodak DC215 heb ik eens gebruikt. Kost rond de 600 piek en schier heel aardige plaatjes..
Pagina: 1