sl45 upgraden (Ik heb gezocht)

Pagina: 1
Acties:

• FSharky
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik zit met een probleempje/dilemma

Ik heb alle 53 topics al drie keer doorgelezen maar ik wordt er niet echt wijzer uit hoe je je sl45 kan upgraden naar een sl45i.

Heb zelf al een programma van het net maar dat wil niet echt lukken.
Als iemand mij kan vertellen hoe het moet ben ik je heel dankbaar :)

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Zelf vandaag met een SL45 van een vriend geprobeerd, maar zonder succes: 'can not connect to mobile phone'

• FSharky
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
ja idd dat had ik dus ook. Ik gebruik winswup 32 v. 1.11 en heb zelf win xp.

Ik hoop dat er iemand is die zijn sl45 met succes heeft geupdated en dat wil delen met mij/ons

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Dat mag hier niet, het is flashen, en dat is volgens de modpolicy (helaas) nog verboden.

Maar toch even een tip: Windows XP is NIET het juiste OS om dit soort dingen te doen. Probeer het eens met W98.

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-08 00:10

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Op donderdag 18 april 2002 10:43 schreef LuCaS het volgende:
Dat mag hier niet, het is flashen, en dat is volgens de modpolicy (helaas) nog verboden.

Maar toch even een tip: Windows XP is NIET het juiste OS om dit soort dingen te doen. Probeer het eens met W98.
ja wat is dat toch met XP dat compoorten geen fuk meer doen? IK heb een laptop, eerst met 98 daar kon ik mijn SOny Z5 prima mee vinden als modem etc. Maar sinds ik naar 2000 en later XP ben overgegaan, niets nakkes nada. Ik vind het niet de moeite waard om naar 98 terug te gaan. Maar irritant is het zeker.

Ik heb dit nou meerdere keren meegemaakt op verschillende machines :(

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Verwijderd

Je moet op het juiste moment even op het rode knopje drukken :D Heel kort maar, zodat 'ie net niet aan gaat op het moment dat hij probeert te connecten.
Het kan best zijn dat je het een aantal keren moet proberen.

• waslijn
Op donderdag 18 april 2002 10:43 schreef LuCaS het volgende:

Het gaat hier niet om het unlocken van telefoons. Heb zelf een S45 en die is ook gewoon legaal te updaten hoor.

• waslijn
Op donderdag 18 april 2002 11:21 schreef -=] T_E_O [=- het volgende:
Je moet op het juiste moment even op het rode knopje drukken :D Heel kort maar, zodat 'ie net niet aan gaat op het moment dat hij probeert te connecten.
Het kan best zijn dat je het een aantal keren moet proberen.
Net niet aan gaat? Moet de telefoon nu aan of uit staan?

• Stylisimo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03 10:19
Heb mijn sl45 geflasht, met windows XP prof.

Geen problemen hoor, alleen moet je goed timen.

Op het goede moment je telefoon aan zetten.

Suc-6

Verwijderd

Hij moet uitstaan. En dan op het juiste moment op het rooie knopje drukken :)

• Stylisimo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03 10:19
Dat bedoel ik.

Maar ik geloof dat hij hem zelf weer uitzet.

Dat was bij mij het geval.

[ZEIK-MODE]
Het is rode :P
[/ZEIK-MODE]

• Mark_V
Op donderdag 18 april 2002 12:03 schreef Waslijn het volgende:

[..]

Het gaat hier niet om het unlocken van telefoons. Heb zelf een S45 en die is ook gewoon legaal te updaten hoor.
Untrue, unlocken is juist gewoon toegestaan, zolang je NIET flasht. Flashen is verboden omdat je inbreuk maakt op het auteursrecht.

• waslijn
Op donderdag 18 april 2002 19:28 schreef LuCaS het volgende:

[..]

Untrue, unlocken is juist gewoon toegestaan, zolang je NIET flasht. Flashen is verboden omdat je inbreuk maakt op het auteursrecht.
Ik bedoelde dat unlocken dmv flashen niet toegestaan is. Flashen van nieuwe firmware, die van Siemens afkomstig is lijkt mij niet illegaal.

• Mark_V
Op donderdag 18 april 2002 20:51 schreef Waslijn het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat unlocken dmv flashen niet toegestaan is. Flashen van nieuwe firmware, die van Siemens afkomstig is lijkt mij niet illegaal.
Helaas, dat is het wel. Je DELL computer "upgraden" met een nieuw Windows mag toch ook niet? Die software is auteursrechtelijk beschermd, en mag alleen worden geupgrade als dat mag volgens de EULA (om even in MS-termen te blijven :)) mag. AFAIK heeft Siemens en zeker Nokia niet zoiets.

Kortom: Je maakt gewoon inbreuk op het auteursrecht door nieuwe software in je phone te zetten. Als Siemens het zelf doet, mag het wel.

Verwijderd

Kijk er aub mee uit want bestaat volgens mij nog zoiets als: Destroyed by siemens Unlocker...
Pagina: 1